Ankaralı Endurocular'dan 21 inch'lik gezi (Çatacıkamadık)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zavallı kaplumbağayı yol kenarından alıp yol ortasına koyan zihniyeti kınıyorum
birde hayvanseveriz diye kaplumbağa ile dalga gecmişler ayıptır!!

güzel gezi yollar kötü :) hakkaten çorak memleket be
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zavallı kaplumbağayı yol kenarından alıp yol ortasına koyan zihniyeti kınıyorum
birde hayvanseveriz diye kaplumbağa ile dalga gecmişler ayıptır!!

güzel gezi yollar kötü :) hakkaten çorak memleket be
zavallı kaplumbağayı olası bir ezilme tehlikesinden kurtardık. Yol ortasındaydı karşıya geçirdik :rendeer:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotoları ters sırayla koymussunuz demekki bende cins olduğum için yanlış anlamışım ehehehe
hayvanın sporuna engel olmuşsunuz ama eferim :)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Ee;
* düz yolda düşen,
* lastiği patladığı halde km'lerce farkına varmayan ve lastik yerde sürünen,
* benzine katılacak yağı motora koyan :queen: (bu en bombası :mrgreen: )

senin gibi motorculara ne deniyor peki :mrgreen: :queen:

valla onun gibilere ne deniyo pro bilmem abi sizin gibilere tırt deniyo sanırım :p

biraz donald duck babanın gezilerine bakda enduro öğren procan :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla onun gibilere ne deniyo pro bilmem abi sizin gibilere tırt deniyo sanırım :p

biraz donald duck babanın gezilerine bakda enduro öğren procan :p
İnsan Anasının karnından motorcu olmuyor, hele hard endurro motorcu hiç olmuyor. Tecrübe ediyoruz yavaş yavaş. Ayrıca donald duck abi bu işte kaç senesi geçmiş daha bizler 1er 3 er yıllık motorcularız onun gibi olmamız nasıl beklenebilir :wiinkk:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
valla onun gibilere ne deniyo pro bilmem abi sizin gibilere tırt deniyo sanırım :p

biraz donald duck babanın gezilerine bakda enduro öğren procan :p

Donald Duck babanın yaşadığı ülkenin milli gelirine ve Donald Duck babanın yıllık gelirine bak da biraz ekonomi öğren egzoztistcan :queen: Biz tırtsak, sen "tııırtttt biip" oluyon (hatırlayanlar bilir o reklamı :mrgreen: )
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
Donald Duck babanın yaşadığı ülkenin milli gelirine ve Donald Duck babanın yıllık gelirine bak da biraz ekonomi öğren egzoztistcan :queen: Biz tırtsak, sen "tııırtttt biip" oluyon (hatırlayanlar bilir o reklamı :mrgreen: )


yürü git hulen :p uzun gezielre çıkın demiyorumki harduro yapın :p biraz zorlayın limitlerinizi altında canavar gibi xt var.. vur bi dağa taşa.. :mrgreen: böyle uzaktan bakmayla patikalardan dolaşmayla olmuyo bu iş

bu durumda sen endurocu değil touring ci oluyosun :)


MOTORUN HAKKINI VER HAKKINI

bu arada hayırluı olsun geçen olcandan öğrendim bende xt yi :p

İnsan Anasının karnından motorcu olmuyor, hele hard endurro motorcu hiç olmuyor. Tecrübe ediyoruz yavaş yavaş. Ayrıca donald duck abi bu işte kaç senesi geçmiş daha bizler 1er 3 er yıllık motorcularız onun gibi olmamız nasıl beklenebilir :wiinkk:

estağfirullah hocam proya takılıyorum ben öyle
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu exorcisti agah ün cihan ünal paklar :p :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst