motosiklet bayisi

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkdaşlar geçen gün ankaraya gittik ankarada yaşamış bir insan olarak beytepe ye hiç gitmemiştim bi arkadaş subaylık sınavına girdi ona refakat ettim ankaralılar bilir beytepe incek yolu 5. km de jandarma eğt. okul kom. var bu yol okadar güzelki belki çok temiz ve virajsız arkadaşı beklerken geçemekte olsa v-strom bmw k1200r yamaha mt3 gibi motorlar gördüm test sürüşü için ideal bi alandı ankaralılar için fakat şehir dışında bir bölgeydi küçük bir köy vardı seyrek seyrek villalar filan neyse sınav bitiminde arkadaşla uzakttan market sandığımız bi yol kenarı binaya doğru yürüyorduk yaklaştıkça önündeki motorlar da ne öyle dedim ve sonunda tabelayı gördüm:) anaaa bi baktım kocaman GİLERA KTM APRİLA VESPA POLARİS yazıyodu ve mağaza önünde 1 f650 2 polaris atv 1 vespa ve çeşit çeşit makinalar vardı içeri girdik ktm aksesuarları 2 tane 990 adventure (17bin € :queen:) vardı ve ilk defa gördüğüm aprilia mojito125 vardı fiyatına çok şaşırdım 7000 ytl dedi ve KTM montları çok harikaydı ayrıca bi çok motorun özellikle KTM in sticker leri vardı ve bir çok modifiye parçası öyle bi yerde karşımıza öyle bi mağaza çıkınca şok olduk inanın istanbulda arasanız bulamayacağınız makinalar vardı hala şoktayım
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ulen keşke fotolarını çekseydim beaa:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece sırtın acık yatmışsındır...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Bahsettiğin yer geçen sene açıldıı,ben o zaman dediğin birlikte askerdim,sizi kapıdan alıp sınav bölgesine götüren otobüslerden birinide ben kullanıyodumm,ve o dediğin motorları bende gördüğümde çok şaşırmıştımm,üstün açık yatmışsındır diyenleride üstü açık yatmamaya davet ediyorumm:p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bahsettiğin yer geçen sene açıldıı,ben o zaman dediğin birlikte askerdim,sizi kapıdan alıp sınav bölgesine götüren otobüslerden birinide ben kullanıyodumm,ve o dediğin motorları bende gördüğümde çok şaşırmıştımm,üstün açık yatmışsındır diyenleride üstü açık yatmamaya davet ediyorumm:p

Üzülerek söylüyorum ki bahsettiği yer 6 7 senedir var (belki daha fazla, ben o kadardır biliyorum). :p Yerin adı Rider. Özellikle offroad ve motocross'cular takılır. Bu vesile ile Sıtkı Abi'ye selamlarımı iletiyorum. :mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Üzülerek söylüyorum ki bahsettiği yer 6 7 senedir var (belki daha fazla, ben o kadardır biliyorum). :p Yerin adı Rider. Özellikle offroad ve motocross'cular takılır. Bu vesile ile Sıtkı Abi'ye selamlarımı iletiyorum. :mrgreen:

Onur o zaman geçen sene tadilat felan gördü heralde,ben oraya ilk gittiğimde öyle bişey hatırlıyorummm,o yüzden yeni açılmış olarak düşünmüş olabilirim,hatta bi arkadaşın atv'sinin tekerimi kitlemişti neydi bi türlü çare bulamıyolardı:)
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
104
ben bir zamnlar o dediğin yerde incekte. gitar çalıyordum öle sıradan bir cafede müzisyen olarak çalışıyordum. ve Sayın Abdullah Gül gelmiş . yemeğe garsonlar söyledi. Ankaranın o bölgelerinde gayet normal...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst