Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,374
- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hava güzel diye diye kot pantolon giydim. Yağmurda bastırınca iç çamaşırlarım bile ıslandı rüzgar estikçe dondum hele yağmurdan kaçarken doluya tudulduk birde, nasıl acıtıyormuş o dolu tanecikleri motorla giderken mermi gibi geliyorlarlar valla. inede ben çok keyif aldım asğol Süleyman sağol Onur birde sucuğu yapabilseydik oy oy oy neyse bir daha ki sefere :rendeer: