Ankaralı Endurocular'dan 21 inch'lik gezi (Çatacıkamadık)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hava güzel diye diye kot pantolon giydim. Yağmurda bastırınca iç çamaşırlarım bile ıslandı rüzgar estikçe dondum hele yağmurdan kaçarken doluya tudulduk birde, nasıl acıtıyormuş o dolu tanecikleri motorla giderken mermi gibi geliyorlarlar valla. inede ben çok keyif aldım asğol Süleyman sağol Onur birde sucuğu yapabilseydik oy oy oy neyse bir daha ki sefere :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hava güzel diye diye kot pantolon giydim. Yağmurda bastırınca iç çamaşırlarım bile ıslandı rüzgar estikçe dondum hele yağmurdan kaçarken doluya tudulduk birde, nasıl acıtıyormuş o dolu tanecikleri motorla giderken mermi gibi geliyorlarlar valla. inede ben çok keyif aldım asğol Süleyman sağol Onur birde sucuğu yapabilseydik oy oy oy neyse bir daha ki sefere :rendeer:

Afyona saklayın sucuğu.... :p:p
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ee;
* düz yolda düşen,
* lastiği patladığı halde km'lerce farkına varmayan ve lastik yerde sürünen,
* benzine katılacak yağı motora koyan :queen: (bu en bombası :mrgreen: )

senin gibi motorculara ne deniyor peki :mrgreen: :queen:

kardeş çok güzel gezmişsiniz bayıldım gezilerinizin devamını bekliyorum :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan sana ödev, motorize ekip ile birlikte enduro-cross ayırımı öğrenip en geç cumaya kadar foruma ekliyorsunuz :mrgreen:

Ulen sizin motor bilginizden ciddi ciddi şüphe ediyorum bazen :silent:

ya ben şaka ediyom...1500 yetalelik dt yi her yere sokarsın ama 660 lık bir malı o dereye tepeye çıkarmazsınız...ha neden çıkaracaksınız oda ayrı mevzu...


sonucta Enduroyla biraz daha kıvraksınız olay bu...birazda süspansiyon...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Sağnak yağmur altında depo doldurmaya çalışanlar:

27042008104ar8.jpg


27042008105ws6.jpg


kardeş çok güzel gezmişsiniz bayıldım gezilerinizin devamını bekliyorum :p

ya ben şaka ediyom....

Ne olduysa birden bire :mrgreen: Anaaa süt dökülmüş buraya :mrgreen: Kim döktü acabaa :mrgreen:

91231412bs9.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Anaa Mete_han :p Angarada ne işi var acep :queen:

:p

önemli olan işlevi gülüm...:p

Git sizinkilere sor anacım... Ne biliiim.... :queen::queen::queen:

Bana sorsalardı İzmire gelirdim... :queen::queen: Sormadılar ömrümüzün yarında geldik... :cat::cat::cat:


eh ben ne diyim sana...Angara angara dedin...noldu 40 yaşından sonra cennete düştün ...artık 2.bahar yaşarsın Smyrnada:queen:

Ne olduysa birden bire :mrgreen: Anaaa süt dökülmüş buraya :mrgreen: Kim döktü acabaa :mrgreen:

]

bende olsam sizin gibi yapardım dedim sadece...aslında makinasını dağa taşa vuranlara hep uyuz olmuşumdur...Allah var öle..:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En azından doğru yere koyuyoruz biz benzinimizi :mrgreen: :cherry:

Kusura bakma dağ başında bulduğumuz tek benzinlikti o. Evde oturan pastaneci olsak (misal motorize ekip :p ) OPET falan arardık :p

bugün opet e gidip benzin aldım ordanda gideyim dedim bi pastanede poğaça yiyeyim dedim gitmedim kendimi ayaş yollarına vurdum ahh bee ne güzeldi :cat:
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya hani aşırı taşlı çamurlu yerlere makina sokanlar var ya...artık balatayı az sıyırmış hani...:p

bunlar düz yol motorcusu abi korkmana gerek yok ellerinde bezle geziyorlar! her an silmeye hazırlar :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
adamlar xt alıyorlar hakkını veremiyorlar hani çamur hani toz sanki ziebart a cila yaptırmaya gitmişler gibi :queen:
Dur bilader yavaş yavaş..Daha ne oldu adam motoru alalı :p Pastaneci kimliğinden kurtulacak işallah:p
Anlayamadım :queen:

IMG_1109.jpg




Bu arada tahminen 1 saat süre ile yağmurda ve doluda sürdük motoru, onu da dipnot düşelim ki erken ötmesin horoz :mrgreen:
o resimdeki yerlerden ss geçer be :p Dipnotun yanında 2 karede foto koysaydın keşke :p
googleden alıntıdır!



2-)gerçek endurocular haritaya bile bakma zahemetinde bulunmazlar görebildikleri heryer yoldur onlar için allah yollarını açık eylesin:cat:
amin:cat::p
Kusura bakma dağ başında bulduğumuz tek benzinlikti o. Evde oturan pastaneci olsak (misal motorize ekip :p ) OPET falan arardık :p
bozuk benzin yüzünden makinen titreyip tekleye tekleye gitmez olursa akıllanırsın :p Tecrübeyle sabit :)
Ama güzel bir gezi olmuş.Tekerinize sağlık:rendeer:
Daha zorlu yol şartlarında görmek üzere sizleri:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst