Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
biliyon alemde yeniyiz öğrenicez yavaş yavaş raconları(biraz kutlar v.söylevleri gibi oldu):mrgreen:dur bende yapayım o zaman..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
senin işin zor arkadaşım bu kararsızlıkla
sana kolay gelsin

bu arada trafik sigortasını bu hafta sonu 37 ytl ye yaptırdım
axa-oyak'dan
bilginize...

ps.. erdor sen de hiç gözükmüyorsun bizim o taraflarda
bizi terk mi ettin, kararsız erdor...

Yok luxor bir sorıyım dedim tam bilmiyorum arabada cezası varda motorda okadar olmaz diye ümit ediyordum :pr: Zaten bizim evraklar tam yerinemi ulaşmamış nedir motorun yıllık vergisini yatıramıyorum :silent: Düzeltilicekti bakalım.Birde vergiyi+trafik sigortasıdır birde 6000bin bakımı :p 150+37+30 :cyclopsan:cyclopsanamanınn :salut: 200 den fazla masrafı var yahu :cyclopsanSatılık motor arkadaşlar isteyenlere duyurulup :p :p :p
haco sanki 14 yaşında çocuksun he...:pale:yatıralım bari dediğin olay en önemli prosedür...Zorunlu Sigorta...:wiinkk:
Hocam al yukarda yazdım :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yok luxor bir sorıyım dedim tam bilmiyorum arabada cezası varda motorda okadar olmaz diye ümit ediyordum :pr: Zaten bizim evraklar tam yerinemi ulaşmamış nedir motorun yıllık vergisini yatıramıyorum :silent: Düzeltilicekti bakalım.Birde vergiyi+trafik sigortasıdır birde 6000bin bakımı :p 150+37+30 :cyclopsan:cyclopsanamanınn :salut: 200 den fazla masrafı var yahu :cyclopsanSatılık motor arkadaşlar isteyenlere duyurulup :p :p :p

Hocam al yukarda yazdım :)

canım erdocum 150 yetale dediğin neyin masrafı...35+30 Vergi zaten...yılda 2 kere ödeyecez Allahın emri...37 dediğin yıllık zorunlu trafik sigortası...


150 ne abey...bakım 50 yi geçmiyor çünkü...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
canım erdocum 150 yetale dediğin neyin masrafı...35+30 Vergi zaten...yılda 2 kere ödeyecez Allahın emri...37 dediğin yıllık zorunlu trafik sigortası...


150 ne abey...bakım 50 yi geçmiyor çünkü...

:silent::silent::silent::silent: Yahu geçen senenin vergisi(69ytl)+Bu senenin vergisi 69 desek zaten 140ytl yaptı.Birde 37 ekle trafik sigortası 177ytl birde 6000 de yağ değişimi için servise gittin mi 30 desek.207ytl yapıyor:rendeer::cat::bounce::wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:silent::silent::silent::silent: Yahu geçen senenin vergisi(69ytl)+Bu senenin vergisi 69 desek zaten 140ytl yaptı.Birde 37 ekle trafik sigortası 177ytl birde 6000 de yağ değişimi için servise gittin mi 30 desek.207ytl yapıyor:rendeer::cat::bounce::wiinkk:

:queen:abi sen geçen yılıda katarsan ohooo neye para veriyon onlarıda hesapla...:p

şöyle düşün...yaptığın masrafları 12 ye aya böl...


mesela bu yıl...35+35 vergi...70
bakımlar (atıyorum) 100 gayme tuttu..


170 i 12 ye böl...14 ytl...demekki makina sana aylık 14 ytl masraf açıyor...benzini katmıyorum...tüketim sana bağlı bişey...ama bunlar zorunlu dalgalar...


peki aysonu neye 14 gayme vermiyosun...bu mantıkla bak....ki hayatımızı emanet ediyoruz bu düldüle...bakımıda şart ama sigortası tabi düke düke...ama devlet seni o konudada zorlamıyor...yani Tc de bugüne kadar vergi ödemediği için idam edilen biri yok...:p
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
arkadaşlar süspansiyondan şikayeti olan varmı 70 kiloyum arka amortisör en yumuşakta hiç esnemiyor bile birde arka çantayı orjinal yerinemi bağlıyorsunuz kimi motorlarda demir olanla değişmişler değişmek gereklimidir?teşekkürler.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aslında racon böyle bilirmisin...bak AYKAN da beni kıskanmış hemen aynısından yapmış...:ptavsiye ederim...bu tarz teknik paylaşımlarda bunun yapılması lazım..ciddi forumlarda olması gerekir...ilk başta doldurulması zorunlu bilgilerdir kayıt esnasında...:wiinkk:




Honda C90:120000 km/Honda C70:45000 km/Honda wave:25000 km/Yamha ybr125:15000 km/Honda cbf 150:12500 km/Honda innova:devam(1993/2008)


iyidir iyidir meto bende yazmayı düşünüyordum ama sen önce davranmışın:queen::ptecrübe bunlar dimi:pula biz yaptık diye millet üşüşür km yi yapanda yapmayanda yazar şimdi:p
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606

Arkadaşlar bu motoru test ettim bugün Yamaha MT -3
Hacim: 660.0 cm3
45 Bg tek silindir 5,73kg-m/5300 devirde. Torku yüksek bir alet yani
Bizim motorlara göre kıyaslamak gerekirse süper bir ivmelenme :) 2vitesde deviriniz pek önemli gaza bastığınız an öne fırlıyor ve asfaltı ağlatmaya baslıyor :) Yalnız tek silindir olmasından dolayı bizim cbfe göre biraz daha titreşimli :silent:Fakat kısa bir sürede alışıyorsunuz.13milyarınız varsa belki tercih edilebilir.Şehiriçinde yormuyor ve sakin kullanımı cbfden bir farkı yok.Gazı açtığınız zaman gücü hissediyorsunuz işde.:cat:Asfaltı ağlatıyor gazı açınca :p:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Zaten satıcıda bu motorla biraz gazı açınca tek tekere kalkıyor torku çok yüksek bir alet dedi :)Valla gazı açtığımda makina çoşuyor öyle gitmekde isteksilik falan yok resmen asfaltı itiyor :p:cherry::queen:

kardeş sen aşık olmuşun resmen iyisini Allah nasip etsin size hepimize ama şartlar malum be kardeş idare ediyoruz bi şekillerde işte :) ama bu makina bende olsa varya heryere çıkarım manyak bişey....
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar süspansiyondan şikayeti olan varmı 70 kiloyum arka amortisör en yumuşakta hiç esnemiyor bile birde arka çantayı orjinal yerinemi bağlıyorsunuz kimi motorlarda demir olanla değişmişler değişmek gereklimidir?teşekkürler.


senin olay muhtemelen amortisörlerden kaynaklanıyor... nasıl olduysa SERT bölümünde...belki farkında değilsin...bi kontrol et...ilk aldığından beri böyledir...esneme harikadır cbfde...serte alındıysa rahatsızlık verir...











fabrikanın önerdiği ölçüler tek olarak basınclar...25............29
artcı olduğunda....25........33


















iyidir iyidir meto bende yazmayı düşünüyordum ama sen önce davranmışın:queen::ptecrübe bunlar dimi:pula biz yaptık diye millet üşüşür km yi yapanda yapmayanda yazar şimdi:p

eee yukarda Allah var...yalanı görür Allah...1 trilyon km yazılsada tecrübelerden anlarız biz...:p

Bizim motorlara göre kıyaslamak gerekirse :queen:süper bir ivmelenme

vay üçkaatcı kaşla göz arasında operasyonu yaptın...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aynen meto aynen :cat:
ya bişi dicem abi 450 lerde falan dayanamadım bi kökledim makinayı bugün anası ağlamışmıdır ağlamamışmıdır ? 119 dedi yokuş aşşagı sende kaç yapıyodu ama düzde cbf e göre az torku..ben çok takarım biliyosun basıyorum neden gitmiyo falan filan vs vs ... düzde en çok kaç görür yokuş aşşağı ne görür sadece bu lazım??:)545 km de su an +not

erdo bunlarda benim gönlümde yatan aslanlar.




:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aynen meto aynen :cat:
ya bişi dicem abi 450 lerde falan dayanamadım bi kökledim makinayı bugün anası ağlamışmıdır ağlamamışmıdır ? 119 dedi yokuş aşşagı sende kaç yapıyodu ama düzde cbf e göre az torku..ben çok takarım biliyosun basıyorum neden gitmiyo falan filan vs vs ... düzde en çok kaç görür yokuş aşşağı ne görür sadece bu lazım??:)545 km de su an +not

:

kökle bakalım kökle...nereye kadar...makinaları katlet sonra mal kötü tukaka...:phaco az süre tanı makinaya...biraz kendini bulsun...:pale:


benim garaj bu beyler...evimin girişi balkonum...sırf motur için pimapen yaptırdım valla...:po kapıdan bir teknikle tek harekette içeri alıp 2 manevrayla çıkarıyorum...ustayız artık...hırsız bu motoru bu kapıdan çıkarırsa makinamı helal edicem...:p





dün depo kılıfı taktırdım...kesinlikle tavsiye ederim...sigara gözlük koymak için cep var...ne bilim işte motorun en pahalı yeri depodur...küçük cc ler için yapılmış zatenm...kesinlikle kullanın...çizilmez falan...





işte yeni yol arkadaşım...:queen:





ya şu açıyı bir türlü ayarlayamıyorum...kendi cebimin aynadan görünmemesi gerekiyordu ama olmadı...:p

 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ben biraz kıllık seziyorum bu işte yerde gazeteler fln titiz adam bu bizim metehan:pdepo iyi olmuş..


yav abi sana bişey sorduk eski inovacı değilmisin kaç görür bu alet düzde yokuş aşşağı basayımmı basmıyayımmı????500 ü geçti diye kapatıyorum neolacak????
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
amortisör kesinlikle en yumuşakta demekki 70 kg lik sürücü hafif geliyor.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
aynen meto aynen :cat:
ya bişi dicem abi 450 lerde falan dayanamadım bi kökledim makinayı bugün anası ağlamışmıdır ağlamamışmıdır ? 119 dedi yokuş aşşagı sende kaç yapıyodu ama düzde cbf e göre az torku..ben çok takarım biliyosun basıyorum neden gitmiyo falan filan vs vs ... düzde en çok kaç görür yokuş aşşağı ne görür sadece bu lazım??:)545 km de su an +not

erdo bunlarda benim gönlümde yatan aslanlar.




:cat:

Valla güzelmiş gönlü yatanlar.Umarım birgün kavuşursun.:cat::)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bizim motorda sinyal verince tik tak sesi çıkmıyor, bende hep unutuyorum sinyalim açık kalıyo tabii.babamın kulladığıda today var onun sinyalleri(flaşörü)tik tak diye ses çıkarıyo hayranımdır o yönden ehuehuhe:)gittim honda bayine today flaşörünü sordum fiyatı 12 ytl miş.hemen sparişi verdim servisteki ustayada sordum bizim motora uyum sağlarmı diye sağlar dedii.bu pazartesi veya salı günü flaşörüme kavuşucammm:)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
benim garaj bu beyler...evimin girişi balkonum...sırf motur için pimapen yaptırdım valla...:po kapıdan bir teknikle tek harekette içeri alıp 2 manevrayla çıkarıyorum...ustayız artık...hırsız bu motoru bu kapıdan çıkarırsa makinamı helal edicem...:p


dün depo kılıfı taktırdım...kesinlikle tavsiye ederim...sigara gözlük koymak için cep var...ne bilim işte motorun en pahalı yeri depodur...küçük cc ler için yapılmış zatenm...kesinlikle kullanın...çizilmez falan...

abi öyle deme bu adamlar ne yapar eder cıkartır bak kapıdan sonra güzelim motrundan olursun. Ayrıca depo kılıfı cok iyi olmuş :cat: :cat: :cat:. Bu depo kılıfı CBF 150 için orjınal mı yoksa özel mi yaptırdın. Benim de aklımda böyle bi kılıf ama bakalım ne zaman kısmet olacekk:...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst