senin işin zor arkadaşım bu kararsızlıkla
sana kolay gelsin
bu arada trafik sigortasını bu hafta sonu 37 ytl ye yaptırdım
axa-oyak'dan
bilginize...
ps.. erdor sen de hiç gözükmüyorsun bizim o taraflarda
bizi terk mi ettin, kararsız erdor...
Hocam al yukarda yazdımhaco sanki 14 yaşında çocuksun he...ale:yatıralım bari dediğin olay en önemli prosedür...Zorunlu Sigorta...:wiinkk:
Yok luxor bir sorıyım dedim tam bilmiyorum arabada cezası varda motorda okadar olmaz diye ümit ediyordumr: Zaten bizim evraklar tam yerinemi ulaşmamış nedir motorun yıllık vergisini yatıramıyorum :silent: Düzeltilicekti bakalım.Birde vergiyi+trafik sigortasıdır birde 6000bin bakımı
150+37+30 :cyclopsan:cyclopsanamanınn :salut: 200 den fazla masrafı var yahu :cyclopsanSatılık motor arkadaşlar isteyenlere duyurulup
![]()
![]()
Hocam al yukarda yazdım![]()
canım erdocum 150 yetale dediğin neyin masrafı...35+30 Vergi zaten...yılda 2 kere ödeyecez Allahın emri...37 dediğin yıllık zorunlu trafik sigortası...
150 ne abey...bakım 50 yi geçmiyor çünkü...
:silent::silent::silent::silent: Yahu geçen senenin vergisi(69ytl)+Bu senenin vergisi 69 desek zaten 140ytl yaptı.Birde 37 ekle trafik sigortası 177ytl birde 6000 de yağ değişimi için servise gittin mi 30 desek.207ytl yapıyor:rendeer::cat::bounce::wiinkk:
aslında racon böyle bilirmisin...bak AYKAN da beni kıskanmış hemen aynısından yapmış...tavsiye ederim...bu tarz teknik paylaşımlarda bunun yapılması lazım..ciddi forumlarda olması gerekir...ilk başta doldurulması zorunlu bilgilerdir kayıt esnasında...:wiinkk:
Honda C90:120000 km/Honda C70:45000 km/Honda wave:25000 km/Yamha ybr125:15000 km/Honda cbf 150:12500 km/Honda innova:devam(1993/2008)

erdo bu varya tam tek tekerlik![]()
Zaten satıcıda bu motorla biraz gazı açınca tek tekere kalkıyor torku çok yüksek bir alet dediValla gazı açtığımda makina çoşuyor öyle gitmekde isteksilik falan yok resmen asfaltı itiyor
:cherry::queen:
arkadaşlar süspansiyondan şikayeti olan varmı 70 kiloyum arka amortisör en yumuşakta hiç esnemiyor bile birde arka çantayı orjinal yerinemi bağlıyorsunuz kimi motorlarda demir olanla değişmişler değişmek gereklimidir?teşekkürler.
fabrikanın önerdiği ölçüler tek olarak basınclar...25............29
artcı olduğunda....25........33
iyidir iyidir meto bende yazmayı düşünüyordum ama sen önce davranmışın:queen:tecrübe bunlar dimi
ula biz yaptık diye millet üşüşür km yi yapanda yapmayanda yazar şimdi
![]()
eee yukarda Allah var...yalanı görür Allah...1 trilyon km yazılsada tecrübelerden anlarız biz...
Bizim motorlara göre kıyaslamak gerekirse :queen:süper bir ivmelenme
vay üçkaatcı kaşla göz arasında operasyonu yaptın...![]()

:cat:aynen meto aynen :cat:
ya bişi dicem abi 450 lerde falan dayanamadım bi kökledim makinayı bugün anası ağlamışmıdır ağlamamışmıdır ? 119 dedi yokuş aşşagı sende kaç yapıyodu ama düzde cbf e göre az torku..ben çok takarım biliyosun basıyorum neden gitmiyo falan filan vs vs ... düzde en çok kaç görür yokuş aşşağı ne görür sadece bu lazım??545 km de su an +not
:






aynen meto aynen :cat:
ya bişi dicem abi 450 lerde falan dayanamadım bi kökledim makinayı bugün anası ağlamışmıdır ağlamamışmıdır ? 119 dedi yokuş aşşagı sende kaç yapıyodu ama düzde cbf e göre az torku..ben çok takarım biliyosun basıyorum neden gitmiyo falan filan vs vs ... düzde en çok kaç görür yokuş aşşağı ne görür sadece bu lazım??545 km de su an +not
erdo bunlarda benim gönlümde yatan aslanlar.
:cat: