- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #41
Hay Pro kadar kafanıza balık düşsün 
Hay Pro kadar kafanıza balık düşsün![]()
Güzel gezi olmuş . Paylaşım için tşk
pro motordan memnunmusun:mrgreen:
s.a pro . ali abiyi ezelden tanırım beni ekle +1 kişiyiz
ben ne yazık ki akşam kaçta çıkabileceğimi kestiremiyorum. gidecek arkadaşlar hepimizin yerine eğlensin lütfen![]()
yarın akşam saat 8 e kadar isimler eklensin balık siparişleri verilecek
uzun yolda denemedik daha :wiinkk:
Yahu biz ne balığı yiyeceğiz:silent: şunun adını bir koyun:cherry:
Abi çok balık olduğu için hepsine isim koyamıyoruz, ama senin yiyeceğine Cevat diyelim mesela :cherry:
Cevat'ın tadını beğenmiyorum:farao:Valla Onurcum ben Deniz Çipurası istiyorum bir zahmet ilgilen canım kardeşim.Yarın akşama da bir tane XXL MT tişört ,içecek olarakta kola alıyım:cherry: