3 tekerleklü racing

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bunun neresi racing onu anlamadım.daha öncede görmüştüm bu arada
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
can am spyder
çok tatlı bi alet
kullanmak isterdim..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
:cherry:yaaww bırakın yaw buneymişş ....

4 teker olsun atv olsun bide subarudan yapılmış olsun daha ne isterim ..

[YT]qmKcM8B2ToY[/YT]

hhööörrrppppp çuuuffssssssss sss s
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
nabayım ben öyle race'i istanbul trafiğinde aralardan kaçamayınca :)
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
50
neyapayım 3 teker race motoru 2 teker gibi atak olamaz zevkli olmaz


subaru yapmış abi çok güzel makina çokta güzel çıflıyor tır gibi mübarek:mrgreen:
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
o araç ünlü atv markası bombardier tarafından üretiliyor fiyatı ise 37,000euro ben gider o paraya bi suzuki intruder 1800 birde GSX-1000R alır kalan paraya da ful koruma kıyafet ayakkabı kask vs alırım
big_7627805_1000363_eoe1936.jpg


big_6010263_43106_97ib615.JPG
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
öle bi makinam olsn isterdim caddede çuflar dururdum artık :queen:

yalnız efekt spr olmuss hhhHHHhHHööÖÖöÖÖRRRRrRRrrRPPpPPp

ÇÇççÇÇÇuUUuUUFFFfffFfFfFFFSSSsss sSSSsSS :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
103
evolution to subaru :D bu araç daha çok bilimkurgu filmlerinden fırlamış gibi ve seside mükemmel
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
98
abicim motosiklet iki tekerli olur ööle eşşeğe su kaçırmaya gerenk yok

o araç ünlü atv markası bombardier tarafından üretiliyor fiyatı ise 37,000euro ben gider o paraya bi suzuki intruder 1800 birde GSX-1000R alır kalan paraya da ful koruma kıyafet ayakkabı kask vs alırım
big_7627805_1000363_eoe1936.jpg


big_6010263_43106_97ib615.JPG

aynen sana katılıyorum o paraya roadster araba alırım be kendini kasarak kredi vs gidipte 37 000 Euro verenin aklına şaşarım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst