Doğum Günün Kutlu Olsun Olcan (olcan138)

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Olcan doğum günün kutlu olsun, yeni yaşında herşey gönlünce olsun inşallah..
Nice yıllar dilerim :rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Nice senelere Olcan :cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
YAşda küçük olgunlukta büyük modum Olcan,doğum günün kutlu olsun kardeşim.Hayatta hep mutlu olmanı dilerim.::wish::::sorcerer
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Doğum günün kutlu olsun Olcan.

Sağlıklı mutlu nice yıllara. :rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğum günü kutlu olsun, nice senelere:rendeer:

Kaça bastın bakiim sen, kocaman çocuk oldun yaw:p

Var mı akşam süplis parti neyim, nereye gelelim.:cherry:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun sevgili Olcan,nice mutlu ve motorlu günler
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
nice mutlu senelere olcan
kazasız, belasız, sağlıklı nice doğum günleri dostum...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Arkadaşımız, dostumuz, modumuz ; iyi ki doğdun olcan. Sevdiklerinle birlikte nice mutlu senelere... :cat::cat:
Teşekkür ederim Volkan'ım, yeni yaşımda seninle ayak üstü değil de uzun uzun muhabbet etme fırsatına erişirim umarım..:)

hepi böört deyyy olcan (:) nie senelere beraberce inşallah
Tenk yuu cesii...:rendeer:

Mutlu yıllarrrrr. Doğum günün kutlu olsun :rendeer:
Teşekkür ederim...:rendeer: Sizlere de bir ziyaret borçluyum sanırım::utangac: en kısa zamanda görüşmek üzere...:)

mutlu yıllara nice yollara asker mod umun kankası :queen:
Teşekkürler Cengiz abi, senin askerlik ne zaman, yakınlarda gönderiyor muyuz?:p

olcan dogumgunun kutlu olsun:rendeer:
TEşekkürler Muharrem...:rendeer:

seninle iki defa karşılaştık ve ilginle, alçak gönüllülüğünle, güler yüzünle canımız ciğerimiz asker modumuz forrap kadar sevdik.
yeni yaşının sağlıklı, huzurlu ve önceki yıllarda yaşadığın bütün mutluluklardan daha çok mutluluk getirmesi dileklerimle,
::wish:: doğum günün kutlu olsun :rendeer:
Teşekkür ederim, ben o 2 defada sizi daha çok sevdim, daha sonraki görüşmelerimizde daha çok sevişmek:p dileklerimle...:rendeer:

iiyki doğdun nice yıllara olcan seni tanıdığımada sevimdim:):);))
Teşekkürler Faruk, ben de sevindim de, gönül isterdi 2 dakika ayakta muhabbet yerine, uzun uzun sohbet etseydik...:)

doğum günün kutlu olsun olcan nice senelere
Teşekkürler Erdinç.

olcan kardeşim doğum günün kutlu olsun nice senelere allah sağlıklı ve uzun ümür versin saygılar .
Teşekkür ederim, hep beraber sağlıklı yıllara...:rendeer:

nice mutlu senelere...sevdiklerle beraber :rendeer:
Teşekkür ederim.

doğum günün kutlu olsun nice nice mutlu senelere:rendeer:
Çok teşekkürler.

Doğum günün kutlu olsun olcan ,sevdiklerinle nice mutlu yıllara:rendeer:
Sağ ol İso, sana da sevdiklerinle beraber uzun mutlu yıllar dilerim.

Misilleme olsun diye 3 gün geciktirip cepten mesaj atmak vardı ama neyse.. :p

İyiki doğdun Olcan, sağlıkla , kazasız belasız ve sevdiklerinle nice yıllara :rendeer:
::blusssh:::utangac:
Sen orada bekle, 3 gün içinde teşekkür edeceğim sana:p

doğum günün kutlu olsun olcan nice senelere
Teşekkürler Halis Abi, hep beraber nice senelere...

nice yıllara olcan :rendeer: iyiki doğmuşsun.
Teşekkür ederim, bence de iyi ki doğmuşum:p

Nice yıllara Olcennnnn :p Yav seni biyerden tanıyorum amaaaa nerden... :)
Tuning Show fuarında var mıydınız siz İsmail bey? Orada tanıştık galiba...:p
Teşekkür ederim...:rendeer:

Olcan Doğum günün kutlu olsun.. nice senelere :rendeer:
Teşekkür ederim.

Doğum günün kutlu olsun Olcan.... :rendeer:

Nice mutlu sağlıklı başarılı seneler senin olsun.......

:rendeer:
Sağ ol Ertek, o mutlu, sağlıklı, başarılı senelerde hep beraber olmak dileğiyle...

:rendeer: nice mutlu yıllara olcan, nice güzel motorlara olcan, nice niceee :cherry:
Teşekkür ederim:rendeer: Şu "olcan-olmıycan"ı burada yapmayın bari:pr: :p

doğum günün kutlu olsun mutlu yıllar olcan nece senelere :rendeer:
Teşekkür ederim.

Nice mutlu senelere...:rendeer:
Teşekkürler

Olcan doğum günün kutlu olsun, yeni yaşında herşey gönlünce olsun inşallah..
Nice yıllar dilerim :rendeer:
Teşekkür ettim, hediye bahsini duyamadım hiç, kendi doğum gününde hediye kelimesinin geçmediği mesaj görünmüyordu.:p

Nice senelere Olcan :cat:
Sonuna da "25 karakter" yazsaydın bari:p
Teşekkür ederim, hep beraber..:rendeer:

YAşda küçük olgunlukta büyük modum Olcan,doğum günün kutlu olsun kardeşim.Hayatta hep mutlu olmanı dilerim.::wish::::sorcerer
Yaşta biraz büyük, gönülde ve kafa denkliğinde çok çok daha büyük Oğuz Abi'm, çok teşekkürler, hep beraber mutlu olmak dileğiyle...:rendeer:

Dogum günün kutlu olsun olcan. Nice yıllara..
Teşekkürler...Ne zaman kaçıyoruz buralardan?:p

Doğum günün kutlu olsun Olcan.

Sağlıklı mutlu nice yıllara. :rendeer:
Teşekkür ederim..Hep beraber..:rendeer:

Doğum günü kutlu olsun, nice senelere:rendeer:

Kaça bastın bakiim sen, kocaman çocuk oldun yaw:p

Var mı akşam süplis parti neyim, nereye gelelim.:cherry:
Teşekkür ettim..Yaşımı elimle gösteremiyorum o derece büyümüşüm::deliir::
Bu akşamki parti bana da "süplis" olacak:wiinkk:, 3 vakte kadar göreceğim ben sizi:p

kardeşim nice mutlu yıllara. izmire gelirsen söz pastan benden.
İzmir, şöyle cazip teklifler yapmayın içim gidiyor:p
Teşekkür ederim.

nice sağlıklı hayırlı huzurlu ve mutlu yıllara olcancım :rendeer:
Teşekkürler Emin.

e dahi mutlu yıllar o zaman:rendeer:
Teşekkür ettim, ben mi dahi, kim, nerede, ne zaman?:p

doğum günün kutlu olsun sevgili Olcan,nice mutlu ve motorlu günler
Teşekkür ederim, hep beraber..:rendeer:
Senin de yeni kullanıcı adın kutlu olsun abi.:)

nice yıllara güzel günler göresin :p
Teşekkürler, geçen hafta yazdığın mesajı da biraz (biraz değil, bir hayli:mrgreen:) geç gördüm; onun için de çok pardon..:rendeer:

Allah nice hayırlı omurler nasip etsin kardesim benim... :rendeer:
Teşekkür ederim, hep beraber...

Anlamadım ben biri bana açıklasın, şu "dahi"nin cümledeki anlamından bahsetsin please :mrgreen:
Burada doğum günü çocuğu benim, soruları ben sorarım, onu da ben soracaktım:p

doğum günün kutlu olsun nice yıllara....
Teşekkürler.

nice mutlu senelere olcan
kazasız, belasız, sağlıklı nice doğum günleri dostum...
Teşekkür ederim...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum günün kutlu ve de mutlu olsun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst