Neeeee? boş mu :queen: Olmadı şimdi :queen::queen:
Bu arada Alpercim götürüyorsun sucukları ohhhhhhhhhhh :cyclopsan bize yok mu?
walla gelseydin sucucukları sende götürüdün artı valla artanlarıda alper eve götürdüü
sizleri ne zaman aramızda görücez bilmiyorum hanii :cat:
bekle derim iki dakka ........................
http://picasaweb.google.com/erdincpolat/MtBowling
resimlr için atıcaktım siteye ama image shack de sorun var galiba açılmadı site
Ozaman hımmmmmmmmmmmm, açık havuz partisi?ben bulurum yeter ki MT de daha önce yapılmamış bişi olsun.
yanlız bu açık havuz partisi dediğin nasıloluyo cıplak mı oluyos yanii
yoksa havuz mu açık ben yanlış anlıyorum heralde
atletli magandaları görmek istiyorsun heralde :queen::queen::queen:
ben gelemedim arkadaşlar kusura bakmayım
gerçekten gelmek istedim ama olmadı inş. bidahaki sefere...
ben gelemedim arkadaşlar kusura bakmayım
gerçekten gelmek istedim ama olmadı inş. bidahaki sefere...
biz anlamayız kardeşimkutu ortada yazı üstünde daha ne açıklaması yapıyosunuzzz :queen:
yaw bırak bu işleri kardeşim gelememişmiş![]()
gözlerimiz seni aradı bir sen aeksiktin walla aramızda neyse artık başka sefere ama kulakların baya bi çınlamıştır:queen:
abi hasan abiyle köprüde olduğunuz hakkında bir rivayet vardı ama bekledik ne gelen var ne giden siz olsaydınız daha güzel olacaktı, artık bir sonrakine inş.