[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
1000996dr4.jpg


waşşşşşşşşş (((((((:) aşk entrika dram sadakat sucuk hepsi bu karede
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
az sora banılcak resimler geliyo evet ekmeler hazırrr mııı:queen::queen:

1000998bh7.jpg


1001000hk1.jpg


1001001or8.jpg


1001002rz7.jpg


1001003la3.jpg


1001004gg1.jpg


1001005sp2.jpg


1001006oo9.jpg


1001007se2.jpg


1001008fk8.jpg


1001009yd4.jpg


1001010oc6.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Yaw bu siteye foto eklemek ne zor. 3 gündür bitiremedim . Yokmu daha pratik bir yolu Muharrem imageShack yaparak gösterdi. Ama o sitede o kadar agırki kardesim
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla gelseydin sucucukları sende götürüdün artı valla artanlarıda alper eve götürdüü
sizleri ne zaman aramızda görücez bilmiyorum hanii :cat:

Peki sen ara gazı ver bakalım, ben gezi düzenliyim madem, bowling seven varsa hemen ayarlıyım size, yemekli içkili bowling sefası, bilmem ne der mt dostarımız?
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Ozaman hımmmmmmmmmmmm, açık havuz partisi? :p ben bulurum yeter ki MT de daha önce yapılmamış bişi olsun.

yanlız bu açık havuz partisi dediğin nasıloluyo cıplak mı oluyos yanii :)
yoksa havuz mu açık ben yanlış anlıyorum heralde :)
atletli magandaları görmek istiyorsun heralde :queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanlız bu açık havuz partisi dediğin nasıloluyo cıplak mı oluyos yanii :)
yoksa havuz mu açık ben yanlış anlıyorum heralde :)
atletli magandaları görmek istiyorsun heralde :queen::queen::queen:

e yuh yaaaaaa:queen: Open pool house party, yani yazlığı olan veya ben araştırıyım yazlık ev bulıyım 1 günlüğüne kiralarız havuzunu doldururuz açık büfe bir şeyler alırız içeceğimizi ve müzik sistemimizi kurarız isteyen havuz sefası isteyen mangal isteyen disco disco partizani :queen: eğlenmek için çok güzel bir ortam oluşturabilecek ve dışardan bizi rahatsız etmemesi için yanbancıların girmemesi için bir yer bulmak lazım, ya tanıdık vastasıyla yada kiralayarak yazlık evleri. Bilmem benim aklıma bu geldi, başka fikri olan varsa lütfen yardımcı olsun.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
bizim yazlık var ama çaanakkalede isterseniz otobüste var :) çanakkale seyehati ypan partiler var bu sırada hem katılım saglarız ordan da otobüsten inince dogru ezineye yazlıga ama sorunumuz var havuzumuz yok herkes kendine göre legen getirsin :queen::queen:
olmadı denizimiz var hani havuz dedikya illa havuz değil denize yada legenden havuz yapıp girebiliriz :) yanlız legen başına 4 kişi olsun yoksa kavga çıkar :)

he dışardan gelenleri bizim ati (tanrının kırbacı arkadaşımız güvenliğimizi saglayacagından şüphem yok
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
ben gelemedim arkadaşlar kusura bakmayım :(
gerçekten gelmek istedim ama olmadı inş. bidahaki sefere...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
afiyet şeker olsun fakat bizim mangal partilerinde olan ve sizde eksik olan birşey var sanki değilmi JESSE :queen:

O ilacı niye yanınıza aldınız bir türlü anlayamadım::sas::::sas::::sas::::miiz1::::miiz1::
puhahahaha:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
İzmir Mt hakkında kötü düşünmeyin işin aslını açıklayayım o bir peçete :queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
biz anlamayız kardeşimkutu ortada yazı üstünde daha ne açıklaması yapıyosunuzzz :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
yaw bırak bu işleri kardeşim gelememişmiş :)
gözlerimiz seni aradı bir sen aeksiktin walla aramızda neyse artık başka sefere ama kulakların baya bi çınlamıştır:queen:

:queen::queen::queen::queen:
bende sanmıştım egsoz bozuldu demek sendin o sesi çıkartan :p

abi hasan abiyle köprüde olduğunuz hakkında bir rivayet vardı ama bekledik ne gelen var ne giden siz olsaydınız daha güzel olacaktı, artık bir sonrakine inş.

evet 2 inci köprüden geri dönmek zorunda kalmıştık
zati mami yede bir hediye verecektim onuda getiremedim
inş. bidahaki sefere en kısa zamanda halledecem..

güncelllllllllllllllllllllll :p:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst