[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
abi tabelayı o kadar küçük yazarlarsa suç bizimmi oluyo :p aslında arayacaktım ümmet abiyide görüşme yapabilmek için kontör yüklemem lazımdı :)

Eve varınca aradım ben onu ... Alper arkadaşımı arayamadım ...
Onlar bizi aramışlar ama ben ancak motor durduktan sora fark ettim . :)
Malumm vibrasyon...

Alper arkadaşım Emin ve Ben Yoldan çıktık :)
Bizi yola Döndürün aga :)

("beklettiğimiz için tekrar özür dileriz.") Emin sen iki kere özür dile. :)

Aheste Aheste yola çıkmak lazım Burhan feleğe doğru yola... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Yayın ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler güzel bir organizasyondu. :rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Eve varınca aradım ben onu ... Alper arkadaşımı arayamadım ...
Onlar bizi aramışlar ama ben ancak motor durduktan sora fark ettim . :)
Malumm vibrasyon...

Alper arkadaşım Emin ve Ben Yoldan çıktık :)
Bizi yola Döndürün aga :)

("beklettiğimiz için tekrar özür dileriz.") Emin sen iki kere özür dile. :)

Aheste Aheste yola çıkmak lazım Burhan feleğe doğru yola... :)

çok çok özür dilerim ümmet abi alper ve yeni tanıştığımız arkadaştan, ben yanlışlıkla FSM yönüne girince ismail abide şaşırıp peşimden gelmiş, sonrada koptuk sizden böylece, beklettiğimiz için kusura bakmayın abi ama telafi edicem birgün.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eee bu kadarmı diiğer herkezin resimleri nerdeeeeeeeee
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet üsküddara gittim ama yetişemedim alperi durdurdum onunla konuştum onlarda eve geçiiyolarmış zaten

iki gün üstüstte toplaşma olunca arkadaşlar heralde pek fırsat bulamadılar siteye girmek için

bekliyoruzz bakalım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
imrendim bee
ah parasızlık :(
mevzunun alkolsüz geçmesi pek sempatik olmamış aslında.
motosiklet kullanıcısı olmanıza bağlıyorum bu seferlik affediyorum :p
bi dahakine inş daha fazla katılımcı ile daha eğlenceli organizasyonlarda buluşmak üzrü...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Yaaavv arkadaşlar,
Ben var yaaaa:queen::queen:

Bir kaç saat önce eve geldim, Forumda bu başlığı gördüm, bir de üstelik yanlış görmüşüm tarihi bugün zannedip, apar topar Maltepe Sahile gazladık.:mrgreen: Bissürü de motor var orada park halinde. Dedim mangalcılar malzemeleri ayarlıyorlar heralde:p
2 saat kadan begledikten kelli, dönüp eve geldik. Bizim için bir pazar gezisi oldu olmasına yaaa:p Bundan sonra topikleri iyi okuyacağım:mrgreen:

Herkese iyi haftalar, kazasız belasız sürüşler:cat: (Alper Arkadaşa da boşyere sitem etmedim değil içimden hee:p:rendeer:)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Yaaavv arkadaşlar,
Ben var yaaaa:queen::queen:

Bir kaç saat önce eve geldim, Forumda bu başlığı gördüm, bir de üstelik yanlış görmüşüm tarihi bugün zannedip, apar topar Maltepe Sahile gazladık.:mrgreen: Bissürü de motor var orada park halinde. Dedim mangalcılar malzemeleri ayarlıyorlar heralde:p
2 saat kadan begledikten kelli, dönüp eve geldik. Bizim için bir pazar gezisi oldu olmasına yaaa:p Bundan sonra topikleri iyi okuyacağım:mrgreen:

Herkese iyi haftalar, kazasız belasız sürüşler:cat: (Alper Arkadaşa da boşyere sitem etmedim değil içimden hee:p:rendeer:)

Abi süpersin :) Beni arayıp mangalcılar nerde dediğinde yine mi manga var diye şaşırdım. :queen:



Konu Başlığı:
[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur ?
Gayet güzel olur :cherry:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Abi süpersin :) Beni arayıp mangalcılar nerde dediğinde yine mi manga var diye şaşırdım. :queen:



Konu Başlığı:
[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur ?
Gayet güzel olur :cherry:

Yaavv Skull' um canım kardeşim:queen:

Mangal dendimi biliyon bende sikortalar atıyor, topiği incelemeden balıklama dalmışım:p Birde denizcieylem'ide kandırdım motora pinmeye, kız karnı burnunda benlen geldi akşam akşam yaavv:queen:

Allah beni ne etsin:p Olsun bizde Mado'dan dondorma yaladık döndük, evde dünki mangal resimlerine bakıyoz:mrgreen: (bu arada denizcieylem'den yediğim azarın haddi hesabı için bir hesap makinesi rica edeyimm...:queen:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
afiyet şeker olsun fakat bizim mangal partilerinde olan ve sizde eksik olan birşey var sanki değilmi JESSE :queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
kalan resimlere devam

Malum bugun hava tam motosikler havasıydı ancak eve geldim . Kalan resimler geliyooooooooooooooor
Az sonra
Nerde Foto sucuga ekmek banmak istiyen İzmirliler?

mtnisanmaltepe31oj9.jpg
[/URL][/IMG]
mtnisanmaltepe26wq0.jpg
[/URL][/IMG]
mtnisanmaltepe38nc8.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
afiyet şeker olsun fakat bizim mangal partilerinde olan ve sizde eksik olan birşey var sanki değilmi JESSE :queen:

hahah ahha abi öldürdün beni yaaaaa (((((((((((((((:) :queen::queen::queen:

evet abi bizde baya eksik vardı gerçi emin vardı bizde viyagra gibi aynı işi görüyo :queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
mtnisanmaltepe12mt2.jpg
[/URL][/IMG]
mtnisanmaltepe9pu3.jpg
[/URL][/IMG]
mtnisanmaltepe24gk5.jpg
[/URL][/IMG][/IMG]
mtnisanmaltepe17ef1.jpg
[/URL][/IMG]
mtnisanmaltepe21hb2.jpg
[/URL][/IMG]
mtnisanmaltepe22uc6.jpg
[/URL][/IMG]
mtnisanmaltepe18dv8.jpg
[/URL][/IMG][/IMG]
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet abicim eline saglık fotolar geliyoo :) çok güzel çıkmış hepsi teşekkürler

yanlız beni hep arkadan çekmişler olmadı bu seferlik idare edicez artıkın :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Malum bugun hava tam motosikler havasıydı ancak eve geldim . Kalan resimler geliyooooooooooooooor
Az sonra
Nerde Foto sucuga ekmek banmak istiyen İzmirliler?

mtnisanmaltepe31oj9.jpg
[/URL][/IMG]
mtnisanmaltepe26wq0.jpg
[/URL][/IMG]
mtnisanmaltepe38nc8.jpg
[/URL][/IMG]


bu fotoğraflar beni benden aldı. resme bak yaa uff.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
eee bizde mangal yapılırsa böle yapılır :queen:
izmir mt sorarım sana mangal yapılınca kaç kişiyi doyuruyorsun :queen::queen::queen:
bu mesajın cvbını istiyoruzzz ona göre abartısz sayımızı vericem sizeeee
hee bu arada artanlarıda gönderebilirim millet yiyemedi artık :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Abi süpersin :) Beni arayıp mangalcılar nerde dediğinde yine mi manga var diye şaşırdım. :queen:



Konu Başlığı:
[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur ?
Gayet güzel olur :cherry:
erhan inan aynı soruyu arayıp banada sordu bu adamın aklını mangal almış:p:queen:

çok çok özür dilerim ümmet abi alper ve yeni tanıştığımız arkadaştan, ben yanlışlıkla FSM yönüne girince ismail abide şaşırıp peşimden gelmiş, sonrada koptuk sizden böylece, beklettiğimiz için kusura bakmayın abi ama telafi edicem birgün.
sorun değil emin ama çok merak ettik bekliyoz orda gidemiyozda haber alamadan,8 kez tel ettik açmadı ismailde,yanlış girdiğinizde arayıp biz yanlış girdik siz devam edin deseniz meraklanmıcaktık,neyse evlere vardığınızı öğrenince rahatladık,canınız sağolsun
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaa aradan bi gün geçince insan yazıcak bişiy arıyo bulamıyo :mrgreen:
Gelen geldikleri gelmeyenlere gelmedikleri için çok çok teşekkürler :)
En çok keyif aldığım buluşmalardan biri daha gerçekleşmiş oldu :)
Erdinç tüm akşam çalıştı, kuzu hem çalıştı hem homurdandı :p, jesse yedi içti yattı :), M inn sağolsun buluşmadan önce benim jantları bi güzel parlattı :mrgreen:

Hadi bi daha yapalım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst