Devir ve Kadran + Redline (Gülmek Garanti) :)

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
zuah aah hahaha hah haa batuuuuuuuu yarıldım abi ya uu dıtıtıtıt uuu dıtıtıttı çaaat çatt vites degiştiriyo
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
yaratıcı olmuş bende motor alamazsam bu yaz artık elimde bir gidon mahallenin delisi olucam.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
:mrgreen: nefesi yetmedi yoksa sekiz ve dokuzuncu vitesede geçecekti heralde:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Cok guzel yapmislar! Bir iki ufak hata var ama o kadar kusur kadi kizinda da olur! :D
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Ulen adama arada debriyaj tokatlıyo siz vites geçiyo zannediyonuz 7 vitesmiş yok artık işkembeee:queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
mahmut 1000 - Ayrıntılı Teknik Özellikler

Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi --- 998cc
Çap x Strok-----77x53.6mm
Kompresyon oranı-----12.7:1
Maks. gücü--------189 HP-12.500 devirde
Maks. Tork---------12.1 kg-m-10.500 devirde
Yağlama------ genelde salata içindeki zeytinyağı ve bolca sakatat
Yakıt sistemi------- ev yemekleri
Debriyaj tipi------ arkadan ittirmeli
Ateşleme----- gkn buji
İlk Çalıştırma------- 14/07/ 1988
Vites kutusu---- kuru tip puma :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
mahmut 1000 - Ayrıntılı Teknik Özellikler

Motor tipi 4 silindirli, 4 zamanlı, DOHC, 16 supap, su soğutmalı
Silindir hacmi --- 998cc
Çap x Strok-----77x53.6mm
Kompresyon oranı-----12.7:1
Maks. gücü--------189 HP-12.500 devirde
Maks. Tork---------12.1 kg-m-10.500 devirde
Yağlama------ genelde salata içindeki zeytinyağı ve bolca sakatat
Yakıt sistemi------- ev yemekleri
Debriyaj tipi------ arkadan ittirmeli
Ateşleme----- gkn buji
İlk Çalıştırma------- 14/07/ 1988
Vites kutusu---- kuru tip puma :queen::queen::queen::queen:

buda güzel olmus bee:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arada elektrik de kesiyo motor.... Ama birden toparlıyor... :queen:haaa bir ara kesiciyi devreye sokmadı korktum....Alttan yırtılacak sandım...:queen::queen:

Çok güldüm ama sağ olun... :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ama bu makınenın benzın ve Hareret gostergesı sıfıırı gosterıyor o nasıl oluyıor :queen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
:queen::queen::queen: süpermiş yav.:mrgreen:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hahahaha hehehehe yok böle bişey harika olmuş hele reline girdiğindeki ses yokmu tıtıtıtıtıtın tıtıtıtıtn galiba arkadaş undergrand'ı çok oynamış vitesleri valla sayamadım bilem kadraın sonunu gördü yoksa bi vites daha vardı ben biliyrum:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst