benzine ihtiyac kalmadi bize mum lazim!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bi koşu mum almaya gidiyom ..
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
hım süper
ama mum söndü napcaz :)
zor biraz kömürlü trene döner böle bir şey olursa.
inş. gelişir :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[YT]GUx35zuI5GI&feature[/YT]

çok geçmeden uygulamışlar baska şekil..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bu zannediyorum düşük enerjili aletlerde kullanılabilcek bi motor
bi motosikleti hızlandıracak kadar güçlü olduğunu sanmyorum
belki geliştrilir ve bir gün kullanılır
o zamanda mum un tanesi 3,29 olur:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
=))))))))))))) öldürdün beni GKN.
abi böle bi motosiklet yapsalarda motoru BMW kamyon motoru kadar falan olur herhalde.. bunu sadece motosikler için düşünmemek gerek.. mesela vantilatör gibi kullanılabilir
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
=))))))))))))) öldürdün beni GKN.
abi böle bi motosiklet yapsalarda motoru BMW kamyon motoru kadar falan olur herhalde.. bunu sadece motosikler için düşünmemek gerek.. mesela vantilatör gibi kullanılabilir

konuyu açan arkadaşın msjına dikkat edersen neden motosiklete yorduğumu anlarsın kardeşim
zati onun için düşük enerjili aletlerde kullanılır yazdım:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst