Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
Sanırım bizim model için yeni gelişmeler yok.Modifiye konusunda tam teşekküllü yardım alınacak yerlerde az sanırım
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanırım bizim model için yeni gelişmeler yok.Modifiye konusunda tam teşekküllü yardım alınacak yerlerde az sanırım
İnnovanın modifiyeye gereği yok sanırsam...100$'ye performans beyin takıyorlar düz yolda 125 yapan motor 140 yapıyormuş....Ama yakıt 0,5lt. artıyor...:)

İnnova modifiyesiz olsa bile 125/150cc'lerden hızlı ve daha ekonomik...:cat:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
İnnovanın modifiyeye gereği yok sanırsam...100$'ye performans beyin takıyorlar düz yolda 125 yapan motor 140 yapıyormuş....Ama yakıt 0,5lt. artıyor...:)

İnnova modifiyesiz olsa bile 125/150cc'lerden hızlı ve daha ekonomik...:cat:


Evet modifiye olmadan bile hızlı fakat sollamalar kalkışlar yada iki kişi iken güç üretebilmek.Ben gerçekten çok memnunum motorumdan.Bir çok topic okudum burda herhangi bişi yazmadım ama bana en mantıklı gelen hava filitresi olayı.Bazı arkadaşlarım manifolt çıkışı ile ilgili önerilerde bulundu ama yinede en mantıklısı hava filitresi.Ben çok sürat yapmak değil sadece birazcık daha güç istiyorum.1-2 beygir için bu kadar rahat motoru değiştirmeyi düşünmem

Mesela lastik ve jant değiştirmek için nerelere gidebiliyoruz.Bu sitede üyeyiz diye belli yerlerde indiririm yapıyorlarmı ?
üyesi bulunduğum oto tuning sitesinde bu mevcut acaba burda mevcutmu bilmiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün itibariyle yeni motorum innova....
Öncelikle hayırlı olsun...Kazasız belasız sürüşler dilerim...Çok doğru bir seçim yaptın aykancım....Motosikletin kralı innova...Ahh o hondaya ne diyim...Nedewn kaldırıyorlar yav...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
ilk modifiyeyi hava filitresi ile yapmaya başlıcaz :)
bugun sipariş verdim yarın elde olur sanırım
sıra geldi KONŞUK bu filitreyi takarmı konusuna :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk modifiyeyi hava filitresi ile yapmaya başlıcaz :)
bugun sipariş verdim yarın elde olur sanırım
sıra geldi KONŞUK bu filitreyi takarmı konusuna :)
Baba bozma ya...Bırak orjinal kalsın...Amacın 140-150yle gitmekse innova sana göre değil...:pale:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
Baba bozma ya...Bırak orjinal kalsın...Amacın 140-150yle gitmekse innova sana göre değil...:pale:

benım amaç sürat değil ...saol uyardıgın için...ben sadece sollamalarda yada ani durduktan sora toplamalarda serilik olsun ıstıyorum ve en zararsız yol bu.yoksa ben makina dan acayip memnunum .
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
beyler bi sorum olacak motoru aldıktan ilk 60-70 km sonra biyerlerinden cızıldama gelmeye başladımı?
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
beyler bi sorum olacak motoru aldıktan ilk 60-70 km sonra biyerlerinden cızıldama gelmeye başladımı?

ilk 1000 km de her yerinden ses geliyor sıkıştırdıktan sora vidalar yerlerine uyum sağlıyor ve ses kesiliyor.
far kısmından ve farın altındaki kapaktan çok ses geliyor ama sıkıştırmalarla ses azalıyor.ben başka bi yöntem bulup onu uyguladım.lastik jonta kullandım.resim çeker göstertirim müsait bi zamanda yada herhangi bi buluşma yapılırsa ordada gösterebilirim
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ilk 1000 km de her yerinden ses geliyor sıkıştırdıktan sora vidalar yerlerine uyum sağlıyor ve ses kesiliyor.
far kısmından ve farın altındaki kapaktan çok ses geliyor ama sıkıştırmalarla ses azalıyor.ben başka bi yöntem bulup onu uyguladım.lastik jonta kullandım.resim çeker göstertirim müsait bi zamanda yada herhangi bi buluşma yapılırsa ordada gösterebilirim

benim plastik aksamdan ses geliyo yoksa motor çok iyi zaten bide giderken sanki çamurluktan bi tıkırdama gibi bişey geliyor özellikle bozuk yola girince şu izalasyon konusunda ne yaptıysan koyarısın resmini çekip sağolasın:cat:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
performans hava filtresini nerede bulacağız arkadaşlar bilen varmı? hemen alalım diyorum. istanbul anadolu yakasında nerede bulunur? innova için.
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
benim plastik aksamdan ses geliyo yoksa motor çok iyi zaten bide giderken sanki çamurluktan bi tıkırdama gibi bişey geliyor özellikle bozuk yola girince şu izalasyon konusunda ne yaptıysan koyarısın resmini çekip sağolasın:cat:

zaten motorun heryeri plastik. izalasyonunu resmini çekip koyarım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ön fardan bi tıkırtı gelebilir...aklıma geldi...2005 te vardı bende...bişey sıkıştırıyorsun halloluyr...kronik sıkıntı...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
konşuk la konuscam yarın umarım hava filitresini takmayı kabul eder

Ümraniye DB ye git Gökhan Konşuğa ait...Bulgurluda...orada Ergin Usta benim ustamdır...burada Mikuni nickli kişiye innovasını sattı...ona görün bence...tavsiye ederse tak..İstanbuldaki en işbilir adamdır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst