İnnovanın modifiyeye gereği yok sanırsam...100$'ye performans beyin takıyorlar düz yolda 125 yapan motor 140 yapıyormuş....Ama yakıt 0,5lt. artıyor...Sanırım bizim model için yeni gelişmeler yok.Modifiye konusunda tam teşekküllü yardım alınacak yerlerde az sanırım
bugün itibariyle yeni motorum innova....
İnnovanın modifiyeye gereği yok sanırsam...100$'ye performans beyin takıyorlar düz yolda 125 yapan motor 140 yapıyormuş....Ama yakıt 0,5lt. artıyor...
İnnova modifiyesiz olsa bile 125/150cc'lerden hızlı ve daha ekonomik...:cat:
Öncelikle hayırlı olsun...Kazasız belasız sürüşler dilerim...Çok doğru bir seçim yaptın aykancım....Motosikletin kralı innova...Ahh o hondaya ne diyim...Nedewn kaldırıyorlar yav...bugün itibariyle yeni motorum innova....
saolasın izzet doğru karar haklısın sağlam motor..
Baba bozma ya...Bırak orjinal kalsın...Amacın 140-150yle gitmekse innova sana göre değil...ilk modifiyeyi hava filitresi ile yapmaya başlıcaz
bugun sipariş verdim yarın elde olur sanırım
sıra geldi KONŞUK bu filitreyi takarmı konusuna![]()
Baba bozma ya...Bırak orjinal kalsın...Amacın 140-150yle gitmekse innova sana göre değil...ale:
beyler bi sorum olacak motoru aldıktan ilk 60-70 km sonra biyerlerinden cızıldama gelmeye başladımı?
ilk 1000 km de her yerinden ses geliyor sıkıştırdıktan sora vidalar yerlerine uyum sağlıyor ve ses kesiliyor.
far kısmından ve farın altındaki kapaktan çok ses geliyor ama sıkıştırmalarla ses azalıyor.ben başka bi yöntem bulup onu uyguladım.lastik jonta kullandım.resim çeker göstertirim müsait bi zamanda yada herhangi bi buluşma yapılırsa ordada gösterebilirim
benim plastik aksamdan ses geliyo yoksa motor çok iyi zaten bide giderken sanki çamurluktan bi tıkırdama gibi bişey geliyor özellikle bozuk yola girince şu izalasyon konusunda ne yaptıysan koyarısın resmini çekip sağolasın:cat:
zaten motorun heryeri plastik. izalasyonunu resmini çekip koyarım
ön fardan bi tıkırtı gelebilir...aklıma geldi...2005 te vardı bende...bişey sıkıştırıyorsun halloluyr...kronik sıkıntı...
konşuk la konuscam yarın umarım hava filitresini takmayı kabul eder