- Katılım
- 7 Ocak 2007
- Mesajlar
- 393
ben 4500'e aldım,2005 temmuz çıkışlı 3000km'de full boğazdan sona giannelli egzos var,bazı yerlerinde lokal boya var ama grenajda kırık onarım yok!ama en ölüsü çatlak patlak olanı 4100YTL,o sahibindendeki motor 4100'e bırakıyor ama üzerinde toplasan 2000 masraf var,kendim gittim baktım,temizmiş filan hikaye!
Evet dergide çıkan motor benim,orada yanlış yazılmış vitesi filan göstermiyor,klavuzunda da böyle bir ibare yok! 165km/h son hız standart olanda,egzosla ciddi güç alınıyor,bendeki egzos boğazdan olduğu için 8000den sonra resmen deliriyor motor,bunda etkin olan giannelli egzosun yapısı!Extra olarak egzosda egr bağlama yeri yok buda artı kazanç katıyor,yani bende egr iptal,sizde iptal ederseniz güç artışı sağlayabilirsiniz ama euro2 normu filan kalmıyor,zaten yamaha tdr motoru eski adamlar egr vs ile euro2 ye uydurmuşlar tabi güçten yemiş
Aynalarda bence iç kısım ayarlı olmalıydı,resmen arkamı görmeden gidiyorum,sollamalarda deponun üzerine eğilip aynaya bakıyorum, bence pist replicası olduğundan aynalar işlevsiz,sadece yatınca arkayı çok iyi görüyorsunuz,süreklide yatılmaz ki ama...
Ayrıca başıma gelen bir olay,motorumu üzerime alırken ruhsatta kırmızı yazıyordu,sonra motoru muayneye götürdüm buradaki adam bu motor kırmızı değil dedi turuncu diye söyledi,yanda tanımadığım başka bir arkadaş vardı,motorun orjinal rengi bu abi demesine rağmen(fabrika çıkışı floresan kırmızı diye geçiyor),bana boyacıdan fatura aldırdı ve motorun orjinal rengi olmasına rağmen,boyattığıma dair fatura aldım ve motoru turuncu diye ruhsata işlettim,işte böyle bir memlekette yaşıyoruz
Evet dergide çıkan motor benim,orada yanlış yazılmış vitesi filan göstermiyor,klavuzunda da böyle bir ibare yok! 165km/h son hız standart olanda,egzosla ciddi güç alınıyor,bendeki egzos boğazdan olduğu için 8000den sonra resmen deliriyor motor,bunda etkin olan giannelli egzosun yapısı!Extra olarak egzosda egr bağlama yeri yok buda artı kazanç katıyor,yani bende egr iptal,sizde iptal ederseniz güç artışı sağlayabilirsiniz ama euro2 normu filan kalmıyor,zaten yamaha tdr motoru eski adamlar egr vs ile euro2 ye uydurmuşlar tabi güçten yemiş
Aynalarda bence iç kısım ayarlı olmalıydı,resmen arkamı görmeden gidiyorum,sollamalarda deponun üzerine eğilip aynaya bakıyorum, bence pist replicası olduğundan aynalar işlevsiz,sadece yatınca arkayı çok iyi görüyorsunuz,süreklide yatılmaz ki ama...
Ayrıca başıma gelen bir olay,motorumu üzerime alırken ruhsatta kırmızı yazıyordu,sonra motoru muayneye götürdüm buradaki adam bu motor kırmızı değil dedi turuncu diye söyledi,yanda tanımadığım başka bir arkadaş vardı,motorun orjinal rengi bu abi demesine rağmen(fabrika çıkışı floresan kırmızı diye geçiyor),bana boyacıdan fatura aldırdı ve motorun orjinal rengi olmasına rağmen,boyattığıma dair fatura aldım ve motoru turuncu diye ruhsata işlettim,işte böyle bir memlekette yaşıyoruz
Son düzenleme: