azrail bana 1sn fark attı....

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
öncelikle büyük bir geçmiş olsun:rendeer:
Elbette 4 teker sürücülerinden çok daha dikkatli olmamız şart ama ben bir konuya pek sıcak bakmıyorum (benim nacizane görüşüm tabii) bayanlara haksızlık etmeyelim bence! kazaya sebebiyet her an herkes verebilir,neden de olabilir:wiinkk:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
öncelikle büyük bir geçmiş olsun:rendeer:
Elbette 4 teker sürücülerinden çok daha dikkatli olmamız şart ama ben bir konuya pek sıcak bakmıyorum (benim nacizane görüşüm tabii) bayanlara haksızlık etmeyelim bence! kazaya sebebiyet her an herkes verebilir,neden de olabilir:wiinkk:

Ve hatta bazıları kasten üzerimize bile çıkabilir.

Çok geçmiş olsun ÖZRACE kardeşim.Bu arada kız arkadaşına motoru verdiğine göre baya tecrübe kazanmış demektir.Aman çok dikkatli olun yollarda.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
allah korumus hakkaten...bıde olmaması en buyuk temennımız kardesım gecmıs olsun...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşım allah beterinden korusun,önümüzdeki ve arkamızdakini sürekli olarak acemi gibi görmemiz lazım takip mesafesini uzatmamız lazım bizler 2 kere dikkatli olmamız lazım keşke frene bassaydım demektense tedbirini önceden almalıyız 5 sn öncesine gitme şansımız yok game ower,reset yapıp yeniden başlama şansımızda yok hep dikkat hep dikkat
 
Katılım
14 Eyl 2007
Mesajlar
60
büyük geçmiş olsun , Allah'ım sen koru bizi bu şehir eskiya larından.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun
allah korumuş resmen verilmiş sadakanız varmış
bence tüm bayan sürücülere dikkat etmek şart
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
geçmiş olsun arkadaşım..

Kız arkadaşın motosikletimi kullanıyordu, araba mı? motosikleti kullanıyorsa ehliyeti varmıydı?
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
gecmıs olsun kardes ucuz atlatmıssın.o yol tehlıkelı bı yoldur.devamlı kaza oluyor sıle otobanına gırecek arkadaslar cok dıkkatlı kullanmalarını tavsıye ederım.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
bende anladım asrail bana 1 sn fark attı, noluyo yarış mı oynuyo dedim:mrgreen:
geçmiş olsun
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
önerrr yewrummm geçmiş olsun diyelim aman dikkat

bu arada canan mı kullanıyodum motoruu
heyt yewrum beeee sende ona artçı oldun tebrikler otobanlardamı ögretiyon kıza motor sürmeyii lennn
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Oner çok geçmiş olsun dostum, neyseki üzücü bir durum yaşanmamış.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
çok geçmiş olsun ucuz atlatmışsınız...araç sürücüsüne ne oldu pekii??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun......................
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Çok geçmiş olsun...
En korktuğum şeydir başkasının hatası yüzünden bana zarar gelmesi...:pale:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Özrace arkadaşım geçmiş olsun allah korumuş gerçekten....
Tabiki kaza yapana da geçmiş olsun...
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
aa ne oluyor yaaa... bütün tanıdıklar patır patır kaza yapıyor... dikkatili olun biraz biz bekleyen çocuklar var..... geçmiş olsun...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
ozrace geçmiş olsunn ucuz atlatmışsın boşver ama arabaya baktınız bayanda bişe yoktu deme :S
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst