[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
evet arkadaşlar c.tesi akşamıda konuştuğumuz gibi Maltepe sahilde Migros karşısındaki çimlerde mangal yapılacaktır :cat:
buluşma yerine giriş sahil migros karşısındaki ışıklardan
kroki:http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=40.923715,29.124568&spn=0.002594,0.006781&t=h&z=18
buluşma saati :18:00:)
mangal yanış saati:19:00:mrgreen:
buluşma yerinde aramızda para toplar mangalı ve etleri migrosdan alırız ne dersiniz:silent:


evet elleri görelim
katılacaklar lütfen kendisini eklesin listeye aşşağıdaki katılım yerini işaretleyin ve göndere tıklayın
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ya yazları seviyorum buluşmalar hep benim eve dogru kayıyo hava ısınınca:p:p
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Alper'cim güzel düşünmüşsün ama ne işin var taaa Maltepe'de yahu, Bakırköy sahil boyu Zeytinburnu çimenleri neyimize yetmiyor.:p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Alper'cim güzel düşünmüşsün ama ne işin var taaa Maltepe'de yahu, Bakırköy sahil boyu Zeytinburnu çimenleri neyimize yetmiyor.:p

evet alper niye avrupa da değil bülentin motoru ufak köprüden karşıya geçemiyor. :p
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
abi ne bakırköy sahili ne zeytinburnu .. keserler bizi orda (((((((((:)... bostancının gözünü seviim ya şoyle bi mangal yapalımda sucuk nasıl olur görsün izmirdekiler (:)
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
hocam ben birazcık vejeteryanımda :p:p:p sebze varsa tam süper olur ya patlican domates yeşil biber v.b
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben çayınızı içer dönerim, semaver var dimi :) kömürde demlenmiş çay isterim, Tavşan kanı olanından :p
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Alper'cim güzel düşünmüşsün ama ne işin var taaa Maltepe'de yahu, Bakırköy sahil boyu Zeytinburnu çimenleri neyimize yetmiyor.:p

walla he tee maltepe hafta sonu ızın kullanamadıgım ıcın saat 20,00-21,00 gıbı ısten cıksam 22.00 gıbı orda olurum kömürleri yiyip 22.30 gıbı gerı donmek ıcın yola cıkmam gerekıo :D
bi dahakı atakoy bulusmasında gorusmek uzre ßßyın :queen:


ahh ahh ne guzel bulusma olcak ama ben olmıcam üüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü :(
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
ya yazları seviyorum buluşmalar hep benim eve dogru kayıyo hava ısınınca:p:p

yakında fikirtepede yapcaz buluşmaları :queen:

Alper'cim güzel düşünmüşsün ama ne işin var taaa Maltepe'de yahu, Bakırköy sahil boyu Zeytinburnu çimenleri neyimize yetmiyor.:p

biz alperi maaşa bağladık artık bütün buluşmalar anadolu yakasında

o zaman mangal sorumlusu seni seçtik :)

bence mangal sorumlusu olarak hanedan ve crazyyusufu seçelim onların referansları sağlam

abi ne bakırköy sahili ne zeytinburnu .. keserler bizi orda (((((((((:)... bostancının gözünü seviim ya şoyle bi mangal yapalımda sucuk nasıl olur görsün izmirdekiler (:)


tabi yaa ne işimiz war oralarda şarapçılar dadancak başımıza. gelinde medeniyet görün:queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bence mangal sorumlusu olarak hanedan ve crazyyusufu seçelim onların referansları sağlam

Bencede crazyyusufu seçelim geçenlerdeki mangal hünerlerini duymuştuk. :cat:

Olm bu arada +10 misafir ne oluyo yaw. Sen bizimle eğlenirmisin.::winkwink ::xs06::
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
way efendim wayy
ayarlamalar yapılmışş mangaalcılar belli
bize sadaece orda olmak ve yemek kalıyoo :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst