Yaz Geliyor Ve yapmamız Gerekenler???

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Dolayısı ile yaz geliyor ve bu sıcak havalar demektir...

...Biz motorcular eminimki sıcak havalar yüzünden açılıp saçılcaz korumalık kask bellik yada sırtlık kask eldiven dizlik takmıcaz...

...CHOOPER/CRUİSER LAR İÇİN

Eminimki benim gibi ChoopeR Türü Motosiklet kullanan arkadaşlar yazın hava sıcaklığı ile; Mont felan giymicekler Deri yelekler yada Sıfır kollu t-shirtler giyip Motosikletleri ile gezecektirler... Kask yerine Nazi kaskı olan kasktan takacaklar... Ve nazi Kaskları kask sınıfına girmemektedir... Tüm ChoopeR cı arkadaşlar lütfen olabildiğince sağlam çıkın yollara ve Trafiğe...ve kasklarınızı ihmal etmeyin...
...Saygılarımla...:rendeer:

...SUPER SPORT LAR İÇİN...

Ve Racing motosiklet türü kullanan arkadaşlar korumalıklı montlarını çıkarıp yarım kollu t-shirt lerle dolaşacaktırlar büyük ihtimal zaten yolda 1 kişiye şimdiden rastladım bile böyle...600 RR dı sanırsam... hiç değilse siz yarım parmak deri eldivenlerden takın elleriniz elciklere daha sağlam tutsun gaz ayarınızı daha rahat kontrol edebilin... ve dizlik takın genede sonuçta altınızdaki bebekler çok huysuz...Ve kasklarınızı ihmal etmeyin...
...Saygılarımla...:rendeer:

...SCOOTER LAR İÇİN...

Büyük oranda kask takmayan scooter kullanan arkadaşlar yolda gezen sucu tüpcü vs. bunları saymıyorum bile... yaz geldiğinde sizlerde çok açılıyorsunuz her motosikletci gibi lütfen sizde tedibirinizi her şekilde alın... Ve kasklarınızı takmayı ihmal etmeyin....
...Saygılarımla...:rendeer:


...KROSS/OFF-ROAD LAR İÇİN...

Kros motosiklet kullanan arkadaşlar zaten genelde asfalt larda değilde kendilerine orman,arazi,çukurlu yerler tatmin ediyor motosikletleriyle... ve sürekli atlayıp zıpladıkları için onlara KASK ELDİVEN BELLİK DİZLİK MUTLAKA takmalarını ısrar ediyorum... çok sıcaksa t-shirt giyin ama onun üstüne göğüs kafesi korumak için tam koruma alın...
...Saygılarımla...:rendeer:

...Thaii_vtec...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bende bir şeyler yazayım.
Motorikletlerinizde kullandığınız yağ numaraları 10-40, 20-50 vs. büyültmenizde, daha kalın numaralı yağ kullanmanızda fayda var.
Yazın sıcaklardan dolayı yağın özelliğini daha çabuk kaybetmesi ve daha akıcı hale gelerek ince yağ görevi görmesi durumundan, biraz daha kalın numaralı yağ kullanmanız motorunuz için iyi olacaktır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
scooter kullanıcısı olarak kaskımı eksik etmiyorum ama korumalıklarım olmadığı için takamıyorum mağlum maddiyat..

kurallara ehliyetsizkende uyuyodum şimdide uyuyom..

kasksız gezen kekolar antalyada çoğalır..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SS kullanan arkadaşlar , lütfen banyo terliğiyle kullanmayın şu aleti :mrgreen::p
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
chooper kullanıcılarına geçen yıl nazi kaskıyla yaşadıgımı anlatayım da bir katkım olsun .
Geçen yıl temmuz ayı Şileye hafta sonu gezmeye gidiyordum .Nefis bir hava Yazlık montumu giydim hava da sacak yaa nazi miğferini taktım birde ray ban gözlükler ohhh rüzgar suratımı yalıya yalıya sürüyorum şileye 7 km kala (gidenler bilir) ormanlık alanda ki virajlı yoldayım yanağıma sarı turuncu çizgili bir böcek çarptı. Nasıl bir yanma ve acı hissettim motoru zor kenara çektim ve kendimi acı içinde yere attım motoruda bırakmışım oda yerde.arkamdan gelen araçlar durup yardım etti. Benim yanak anında davul . Hastane falan derken uzatmıyayım hayvan çarpma anında beni zehirlemiş igneler ilaçlar 45 gün benim yüzümün şaftı kaydı . İlk onbeş gün geceleri yanma ve ateşten uyuyamadım .İşte size başıma gelen nazi kaskı hikayesi ve Thaii_vtec dedi gibi kaza anında ki korumasızlıgıda cabası
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SS kullanan arkadaşlar , lütfen banyo terliğiyle kullanmayın şu aleti :mrgreen::p

evet bende görüyorum onu çok komik duruyo yaaaa=))

chooper kullanıcılarına geçen yıl nazi kaskıyla yaşadıgımı anlatayım da bir katkım olsun .
Geçen yıl temmuz ayı Şileye hafta sonu gezmeye gidiyordum .Nefis bir hava Yazlık montumu giydim hava da sacak yaa nazi miğferini taktım birde ray ban gözlükler ohhh rüzgar suratımı yalıya yalıya sürüyorum şileye 7 km kala (gidenler bilir) ormanlık alanda ki virajlı yoldayım yanağıma sarı turuncu çizgili bir böcek çarptı. Nasıl bir yanma ve acı hissettim motoru zor kenara çektim ve kendimi acı içinde yere attım motoruda bırakmışım oda yerde.arkamdan gelen araçlar durup yardım etti. Benim yanak anında davul . Hastane falan derken uzatmıyayım hayvan çarpma anında beni zehirlemiş igneler ilaçlar 45 gün benim yüzümün şaftı kaydı . İlk onbeş gün geceleri yanma ve ateşten uyuyamadım .İşte size başıma gelen nazi kaskı hikayesi ve Thaii_vtec dedi gibi kaza anında ki korumasızlıgıda cabası

Zaten nazi kaskını sewmiyodum şimdi hiç sevmiyorum... Chooper cı arkadaşlar lütfen ya tam kask takın yada çeneden açılır... Ayrıca büyük geçmiş olsun darkeagle evet çok rahat oluyor ama çok tehlikeli benim gözüme de yolda sinek kaçmıştı heyvan oglu heyvan:mrgreen: çıkarana kadar gözüm kızarmıştı =)) daha yeni oldu gerçi 2 3 gün önce =)):p neyse başka tawsiyesi falan olan arkadaşlar yada önerileriniz varsa paylaşırmısınız...?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaz kış kaskımı çıkarmam tedbir herşeyden önce gelir montumu eldivenlerimi almadan motora binmem yazın kırmızı ışıkta durunca terler çeneden damlıyor ama hiçbirşey benden değerli değil sizlerde korumasız kasksız asla motorunuza binmeyin.:cat:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yazıda kışıda her zaman full korumalarım üstümdedir ancak yazın spor ayakkabı giyorum sadece:cyclopsan
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
tesekkurler :mrgreen: guzel bı tavsıye olmus motorum olsun dedıklerını yaparım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tesekkurler :mrgreen: guzel bı tavsıye olmus motorum olsun dedıklerını yaparım

=)) İnşallah bir olsunda :p=)) yalnız korumalara uyarsın ama hız limitlerine uyarmısın ilk başlarda bilmem :p=))
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
çeneden açılan kasklarıda önermiyorum kaza anında açılıyorlar yani pek güvenilir değiller en sağlamı full face bende cruizer kullanıcısıyım ama ne nazi kaskıyla nede çeneden açılanla işim olmaz en sıcak havalarda bile tam koruma:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çeneden açılan kasklarıda önermiyorum kaza anında açılıyorlar yani pek güvenilir değiller en sağlamı full face bende cruizer kullanıcısıyım ama ne nazi kaskıyla nede çeneden açılanla işim olmaz en sıcak havalarda bile tam koruma:cat:

tabiki doğru ama hiç değilse nazi den iyidir yani... adamların yapabılcegı hıc bısey yoksa bile en kötü çeneden açılır:(
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
ne olursa olsun korumalardan ve kasklardan vazgecmeyın terlemek dusup yaralanmaktan daha ııdır bosverın terleyelım....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başka bısey solemek ısteyen varmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst