Karakolda gecen gecem !

Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
geçmiş olsun inşallah çok bişey yoktur motorunda sonuna kadar hakkını ara kardeşim :wiinkk:
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Geçmiş olsun:rendeer: bence davacı olsanda mehkeme falan olucak çoook uzayacak sonuçta alamassın gibi geliyor.kolay gelsin
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
Geçmiş oLsun ßunada Şüqür ßenim MotoSiqLetim çaLındı 150 Liq Scooter'a kaLdım oda oLmasa :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar çoğunuzun bildiği gibi motorumu alalı daha 3 hafta olmadı. Bu akşam misafirliğe geldiğim abimlerin kapısının önüne motorumu zincirledim.

22:30 gibi motoru bağladıktan sonra yukarı çıkıp yeğenimle kakara kikiri yaparken saat 02:20 sularında komşulardan biri bizi arayıp "motorun sahibini soruyolar camdan bakın " dedi.
Camdan baktığımda motorun yerde boylu boyunca yattığını başında 2 ekip otosunun ve birsürü insanın olduğunu gördüm direk ruhsatımı alıp aşağı koştum.
Deli olduğu idda edilen sarhoş elemanın biri bira şişesini sokaktaki arabanın camlarına çarpmış, arabanın ön camı çatlatıp, şöför mahalindeki camı ise komple kırmış.

Benim motoru da götürmeye mi çalıştı, tekme mi attı hiçbir fikrim yok. Motorun arka sinyal lambası, debriyaj kolu , sol ayaklığı ve arka (grenaj) taraf komple çizilmişti. Polislerle konuştuktan sonra soluğu karakolda aldım. Motorumun kaskosu olmadığı için sanırım birşey alamayacağım. İfadem alındı ve tutanak tutuldu. Masrafımın karşılanması koşulu ile şikayetci olmayacağımı belirttim.

CBF'ci arkadaşlar bana tahmini bir masraf listesi yaparsa çok sevinirim. Sağlam bir motorunuz varsa hele ki maddi değeri yüksek bir motor ise ya kasko yaptırın ya motorunuzu kapalı otoparka bırakın derim.

Bunları yapan sarhoş elemanın annesinden başka yakını çıkmadı. Karakoldan bana haber gelecekmiş. Bakalım gelişmeleri sizinle paylaşırım.


geçmiş olsun üzüldüm şimdi ya...lanet olsun o serserilere...şerefsizler içip içip sapıtıyorlar...o şişeyi aslında........................yapsan adam olucaklar..her şişe gördüğünde seni hatırlardı...

kanka bi saniye anlamadım mevzuyu...koruma demirin vardı dimi...yani düşmeyle bu hasarlar en aza inerdi koruma demiriyle...bi foto çaksana...bende 3-4 kere devirdim...bir kaç çızık dediğin gibi...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşım;

ancak bence şikayetçi olmalısın. çünki yarın bir gün başka bir mahallede başka insanların canını yakacak..
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Şu işe bak ya seninkide tam bir sanşsızlık yani arkadaşım.Çok çok geçmiş olsun, umarım masrafını karşılatabilirsin. :pale:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
kardeşim geçmiş olsun ya olacağa bak neyse bunlar tahmini 60 70 ytl falan tutar...geçeceğini sanmam ancak bir iki resim koysan sana daha net bi cevap verebiliriz kırılan bişey varmı??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum geçmiş olsun ya ne şans haa yaz gelince dertler belalarda artıyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun........................
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
166
dostum davacı olmazsan zararını alamazsın,hiçbir hak da talep edemezsin,çünkü şikayetçi olursun ya da olmazsın,zararımı karsılarsa şikayetçi olmam diyemezsin.ifadene ,davacı ve şikayetçiyim,zararımın karşılanmasını istiyorum yazdırmalısın.saygılarımla
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Arkadaşlar yeni uyandım. Herkese tek tek çok teşekkür ediyorum.
Şikayetciyim ve anlaşmak istiyorum yazıyor ifademde.

Çok abartı bir masraf yok o yüzden içiniz rahat olsun ama elalemin sarhoşu yapınca bunu zarar ufacık da olsa insanın gözünde büyüyor

Bu arada soruları okudum da;

Evet motor cbf 150 alalı 3 hafta olacak. Eleman sarhoş ve bizim mahalle delisi tipli elemanlardan. Öğrendiğime göre emekli öğretmen bir annesi varmış onunla yaşayan.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
insanın öldüresi geliyo böyle tipleri. ama bi de vicdani açıdan bakınca vazgeçiyo. inşallah masrafların ödenir.
akli dengesi yerinde değilse yapılcak bişey yok. :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun bırak deliyle deli olma zaten bişi tutturamazsın sen motorunun masraflarıyla uğraş.. tekrar geçmiş olsun..
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
geçmiş olsun bırak deliyle deli olma zaten bişi tutturamazsın sen motorunun masraflarıyla uğraş.. tekrar geçmiş olsun..

Birsürü ihtimal var. Mahkeme ile uğraşacak olsan kasıp adama deli raporu çıkartacaklar. Mahkemeyi kazansam bile dosya parası şu bu bana bi sinyal ile bi grenaj parasından fazlaya patlayacağı kesin =)

Ama ben parasında değilim, beni rahatsız eden aynı adamın 2 hafta önce yan mahallede benzer birşeyi yapmış olması. Bu hafta benim ve bir komşunun aracına yaptı. Serbest kalacak 2 hafta sonra kimin canını yakacak.

Böyle elini kolunu sallayarak eserlerine yenilerini eklemesi benim sinirimi bozuyor. Yarın gidip yaptırıcam sinyalimi falan. Grenajı değiştirmeye gerek yok cila falan idare edeceğiz onu. Ama elemandan ses çıkmazsa ben kendisini bulurum.

En azından başkasına aynısını yapamayacağından emin olurum bir şekilde :wiinkk: :bounce:
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Sakın mahkemelik falan olma motor parası kadar mahkeme, avukat giderin olur ve sonuçta hiçbir şey elde edemezsin. Sarhoşun evini adresini al, artık kimi var kimi yoksa zorla masrafı almaya çalış. Polis falan hikaye iki gün sonra polis olayla bile ilgilenmez. Bir an önce almaya çalış paranı , gerekirse patakla o sarhoşu yine al...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Sakın mahkemelik falan olma motor parası kadar mahkeme, avukat giderin olur ve sonuçta hiçbir şey elde edemezsin. Sarhoşun evini adresini al, artık kimi var kimi yoksa zorla masrafı almaya çalış. Polis falan hikaye iki gün sonra polis olayla bile ilgilenmez. Bir an önce almaya çalış paranı , gerekirse patakla o sarhoşu yine al...

İşte ya benim dilimden konuşan birisi çıktı yürü be :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst