Askere Giderken Motorunuzu Satmayın!

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
323155749_5fecb56b97_o.jpg


Aslında piyadeler bunlardan kullanacak.Agır silahlı hafif olcak:)
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
Siz gülün :) ben orda öledebilirdim yahu, daha 18 yaşımdaydım, kulaklarımı pamukla tıkıyordum bu silak bana çok ağır geliyordu sırtımızda taşıyorduk ve aynısından evde vardı babama verilmişti, babam devletin kağıt fabrikasında genel müdürdü, herkes iş yerinde ve evinde silahla geziyordu, ordan biliyordum nasıl temizleneceğini ve nasıl taşıyacağımızı ama o yaştaki tüm bayanlar mecburduk çünkü kanun öyle gerektiriyordu. Savaştayız ve baştakiler korkudan ne yapacaklarını bilemediler. Ya Bas partisine üye olur aidat ödersin askere ki bu çok zor arap kökenli olman lazım yada askerlik yaparsın, yapmayanı hain ilan edip infaz ediyorlardı sorgusuz, allah korusun burda savaş çıkarsa zaten herkes gönüllü olarak askere gider ama bayan niye gitmesin? türk kadını asker olamaz mı? bizim sitede bile var subay hanım maslakta oturuyor. kınıyormusunuz?
şaka yaparken bile insan biraz düşünür öyle cevap verir.

ya ben dalga gecmedım sadece sılahtan anlamana sasırdım:silent:bıde sen nerde bu kadar sure askerı bı bunyede bulundun ? kadınların canası daha ıı kullandıgıda kanıtlanmıs bıseydır:cat: ben 88 dogumluyum ınsallah agustosta askerım ıster ıstemez askerı konular ılgımı cekıyo hemde tırsıyom:pr::silent:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
Siz gülün :) ben orda öledebilirdim yahu, daha 18 yaşımdaydım, kulaklarımı pamukla tıkıyordum bu silak bana çok ağır geliyordu sırtımızda taşıyorduk ve aynısından evde vardı babama verilmişti, babam devletin kağıt fabrikasında genel müdürdü, herkes iş yerinde ve evinde silahla geziyordu, ordan biliyordum nasıl temizleneceğini ve nasıl taşıyacağımızı ama o yaştaki tüm bayanlar mecburduk çünkü kanun öyle gerektiriyordu. Savaştayız ve baştakiler korkudan ne yapacaklarını bilemediler. Ya Bas partisine üye olur aidat ödersin askere ki bu çok zor arap kökenli olman lazım yada askerlik yaparsın, yapmayanı hain ilan edip infaz ediyorlardı sorgusuz, allah korusun burda savaş çıkarsa zaten herkes gönüllü olarak askere gider ama bayan niye gitmesin? türk kadını asker olamaz mı? bizim sitede bile var subay hanım maslakta oturuyor. kınıyormusunuz?
şaka yaparken bile insan biraz düşünür öyle cevap verir.

arkadasım gulmuyoruz da ben anlayamadım sakamı yapıyorsun cıddımısın.bayanmısın erkekmısın.bayansan nerede askerlık yaptın.hangı ulkedesın.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
butterfly_80 sanırım bu durumda insanların merakını gidermek adına bu askerlik ve ülke hakkında biraz açıklama yaparsan isabetli olacak.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Esprili ve keyifli bir topic... Teşekkür ederim...
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1.Ali demir lafım sana değildi, kesinlikle sana değildi, anlayan anladı zaten ama sinirden seninkisine karıştı özür.

2. departed ben bayanım, Bağdat doğumluyum, Irakta askerlik yaptım 6 ay, okul çıkışı talime gidiyorduk, abaye denilen arap kıyafetiyle ve siyah gözlükler altan şalvarlar giydiriyorlardı bize, ozamanda kimse bilmesin kimin çocuğu olduğumuzu, iç savaş bile varken biz bunu yapmaktan zevk almıyorduk çünkü yapmayanın ve kaçanın cezası ölümdü.

3. Bawebaran açıklamış oldum umarım, aslım türk ama Irak türklerinden yani türkmen, türkmenler orda en çok ezilen milleti, araplar türkleri sevmediği kadar türkmenlerin aslının türk olduğunu bildiği için ilk önce türkmenler ölsün cebhede diye öne sürerlerdi. yani uzun hikaye bu sadece 2000 senesine kadar yaşadığım denizdeki 1 damla, daha neler neler....
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
1.Ali demir lafım sana değildi, kesinlikle sana değildi, anlayan anladı zaten ama sinirden seninkisine karıştı özür.

2. departed ben bayanım, Bağdat doğumluyum, Irakta askerlik yaptım 6 ay, okul çıkışı talime gidiyorduk, abaye denilen arap kıyafetiyle ve siyah gözlükler altan şalvarlar giydiriyorlardı bize, ozamanda kimse bilmesin kimin çocuğu olduğumuzu, iç savaş bile varken biz bunu yapmaktan zevk almıyorduk çünkü yapmayanın ve kaçanın cezası ölümdü.

3. Bawebaran açıklamış oldum umarım, aslım türk ama Irak türklerinden yani türkmen, türkmenler orda en çok ezilen milleti, araplar türkleri sevmediği kadar türkmenlerin aslının türk olduğunu bildiği için ilk önce türkmenler ölsün cebhede diye öne sürerlerdi. yani uzun hikaye bu sadece 2000 senesine kadar yaşadığım denizdeki 1 damla, daha neler neler....

bende bulgarım yanı turkıye de dogdum babam bulgarıstan dogumlu fakat kımlıgını burada cıkartmıslar bebekken her an her ınsan kadını erkegı sefeberlık halınde canı pahasına vatanını koruyacaktır zaten.:cat:senınde bole hassas bı konuda bılgının olması cok hosuma gıttı dogrusu:rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
ya ben dalga gecmedım sadece sılahtan anlamana sasırdım:silent:bıde sen nerde bu kadar sure askerı bı bunyede bulundun ? kadınların canası daha ıı kullandıgıda kanıtlanmıs bıseydır:cat: ben 88 dogumluyum ınsallah agustosta askerım ıster ıstemez askerı konular ılgımı cekıyo hemde tırsıyom:pr::silent:


vay has torunum benim gel gel de bizler dönelim :mrgreen:ayrıca merak ediyom demişsin yaa bence fazla merak etme gidince yeterince doyacaksın silaha kamuflaja bot'a yeşil görmekten gına gelecek belki :mrgreen:tırsma konusuna gelince allah yardımcın olsun :salut::mrgreen:

ayrıca ak47 piyade tüfeği'nin sesi aşırı derecede berbattır sadece manevra fişeği atışı yaptım bu silahla ve kulaklarım sağır oldu zaten gerçek mermisini de sıkmadım sıkmak da istemem komutan'a sağır olduğumu söyledim ve atış yapmadım elim ayağım titremişti:cherry:

ayrıca bizim alayda bayan astsubay var ve askerlik gerçekten yakışıyor ona o kadqar erkeğin içinde kalınca oda erkek gibi olmuş artık:mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
3. Bawebaran açıklamış oldum umarım, aslım türk ama Irak türklerinden yani türkmen, türkmenler orda en çok ezilen milleti, araplar türkleri sevmediği kadar türkmenlerin aslının türk olduğunu bildiği için ilk önce türkmenler ölsün cebhede diye öne sürerlerdi. yani uzun hikaye bu sadece 2000 senesine kadar yaşadığım denizdeki 1 damla, daha neler neler....

Eski türkler döneminde Türkmenler sınır boylarında konuşlandırılıyormuş sebebi;savaşta ölsündler diye değil bi kere,dağınık ve göçebe olduklarından sınır uçlarındaki boş arazilere ikamet ettirilip eyalet lere katkıda bulunuyorlarmış böylece :cat:
Sınır uçlarında olduklarından ister istemez savaş durumlarında düşmanlarla ilk mücadeleye onlar giriyormuş amaa ölsünler diye yapıldığını hiç duymadım
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Eski türkler döneminde Türkmenler sınır boylarında konuşlandırılıyormuş sebebi;savaşta ölsündler diye değil bi kere,dağınık ve göçebe olduklarından sınır uçlarındaki boş arazilere ikamet ettirilip eyalet lere katkıda bulunuyorlarmış böylece :cat:
Sınır uçlarında olduklarından ister istemez savaş durumlarında düşmanlarla ilk mücadeleye onlar giriyormuş amaa ölsünler diye yapıldığını hiç duymadım

En uçlara gönderilenler aksesuar olarak oralara gönderiliyor olamazlar sanırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
scooter üzerindeki 75 mm GTT ile trafikte herkes yol verir:)
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
158
Eski türkler döneminde Türkmenler sınır boylarında konuşlandırılıyormuş sebebi;savaşta ölsündler diye değil bi kere,dağınık ve göçebe olduklarından sınır uçlarındaki boş arazilere ikamet ettirilip eyalet lere katkıda bulunuyorlarmış böylece :cat:
Sınır uçlarında olduklarından ister istemez savaş durumlarında düşmanlarla ilk mücadeleye onlar giriyormuş amaa ölsünler diye yapıldığını hiç duymadım

Sanki bir karışıklık var gibi, butterfly eski Türkler döneminden değil Bir kaç yıl önceki ıraktan bahsediyor. (Şimdi kimbilir ne kadar daha zorlaştı şartlar oradaki Türkmen kardeşler için) Irak Türkmenlerinden olduğunu anladım ben.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst