Motosikletçi Micheal Schumacher Ktm İle 4. Oldu

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
shumiktm.jpg
Formula 1'in efsane pilotu Michael Schumacher, emekliliğinden sonro motosiklet yarışçılığına merak saldı. Schumi, İtalya'da düzenlenen KTM Motosiklet Yarışları'na katılırken dördüncü oldu. Emekli olduğundan bu yana bir Dicati MotoGP motosikleti kullanan Schumacher, Misano'da 990 cc'lik bir KTM Super Duke'la yarıştı. İlk kez resmi bir motosiklet yarışına katılan Alman pilot 10 turluk yarışta dördüncü olurken en hızlı ikinci zamana da imza attı.
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif

spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif


[YT]1Fln40-BOmA[/YT]
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Adamdan yetenek fışkırıyor... ::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
Bu Adamı Gördükçe Hayret Ediyorum .. Bana Bukadarmı Benzer Ya:bounce:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Takdire şayan :cat: Her insanoğlu bir değil :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu adamın tekerleği olan tüm araçları harika bir şekilde kullanmak gibi inanılmaz bir yeteneği var.
Valla bravo...:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bu adamın tekerleği olan tüm araçları harika bir şekilde kullanmak gibi inanılmaz bir yeteneği var.
Valla bravo...:)

Hocam tekerlekli değil..Yuvarlak olan herşey desek..... Adam da futbol süper..Basketbol süper..... :cat::cat::queen::queen:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
uçak filanda kullaniyomu bu adam :)
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
83
bilmem belki saçma gelebilir ama sonuçta adam pistin üpuçlarınu bilio yani tekniklerini bu nedenle bu başarıyı yakalamıs olabilir die düşünüom:p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Bence bu adamın gizli bi sırrı var.Bütün motorlu araçlarda da kullanıyo bunu:p
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
yaw ne şumayer mişin bee :queen::queen: bu cümleyi bigün kıraathanenin önünden geçerken duymuştum.sanırım o an schumaher den bahsediyorlardı.. :mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
adamın yaaa o emekli olduğundan beri F1 izlemedim :) naapim hastasıyım
artık ktm motosiklet yarişları islices demektir :cherry: tv de eriliyomu hanki kanal :silent:

ayrıca tebriklerimi sunuyorum kendisine kesin bunda da 1. olma rekoruna imza atar bu adam :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kahramanım, ne zaman jumbo jet kullanacak? haberi olan varmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst