honda servise sordum

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar motorumu aldığımda önceki sahibi sağa yatırmış fakat sadece maşa yada gidon hafiften sağa dönmüş sağa sola çekme yapmıyor fakat insanın canını sıkıyor istinyedeki honda servisi maşa eğri dedi 200 ytl tutar preslenir dedi yaparız dedi şirinevlerdekine gittim bizde düzeltme yok parça değişir dedi amortisörlerin tanesi 108 ytl onları tutan boynuz 150 küsür işçilik 100 lira sizce ne yapmam lazım:silent:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Preslendi varsayım,tam olarak yapamazlarsa 200 ytl gidecek...!!!Bence yenisi durumun müsaitse tabi...
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
arkadaşım canın o kadar ucuzmu,parça bulunur ama can asla dostum iyi düşün
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
fiyatlara bak yav. araba parçalarıyla kıyaslamak istemiyorum ama biz 200 ytl ye 4x4 amortisörü takıyoruz. yav gelde honda ya yanaş,almaya cesaret et :pr:
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
imkanın warsa yenisi derim ben kesinlikle !!!

bende böle bi düzeltme sorunu yaşamıştım ama kesinlikle dikiş tutmuo!!!
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en doğrusu yenisini alman..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Herhangibir tamirciye git 50 ytl ye presler ve de yerine takar :D:cherry:

( yenisini al sözlerinede kulak asma çünkü tek amortisör randıman vermez ikisinide değişem gerekir ki bu da daha pahalıya malolur )

Ha bide tamir olunca ne olıyoki hemen yenisi de yenisi

Bence bu konuda çok yanlış düşünüyorsunuz
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
173
Amortisör konusu önemli bi konu bence yenisini al metalin belli bi esneme sayısı şekil alma sayısı vardır. Şimdi sen bu amortisörü presletsen sana gene dert açar bence durumun yoksa az bekle zaten sağa sola çekme yok demişsin demekki pek bi problem yok biriktir parayı al yenisini hem pres yolunada gidersen 200 ytl çok fazla ist. da daha ucuza pres yaptırırsın işçilik dahil en fazla 70 lira fln tutar bence.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
valla hocam moor sağa ytmayla didon yamulmaz bence ciddi bi kaza geçirmiş olabilri
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar motorumu aldığımda önceki sahibi sağa yatırmış fakat sadece maşa yada gidon hafiften sağa dönmüş sağa sola çekme yapmıyor fakat insanın canını sıkıyor istinyedeki honda servisi maşa eğri dedi 200 ytl tutar preslenir dedi yaparız dedi şirinevlerdekine gittim bizde düzeltme yok parça değişir dedi amortisörlerin tanesi 108 ytl onları tutan boynuz 150 küsür işçilik 100 lira sizce ne yapmam lazım:silent:

benim yapabileceğim birşey varmı..birde Ümraniye servisine sorsakmı veya göstersekmi...

yav bi alırken sorsaydın...şasi nodan bakardık değişeni falan diye...yarın vaktın olursa beraber gidelim...ama iş görüşmem olmazsa tabi öğleden sonra...yada ben seni yollayım bide oraya git ne yapılır diye uğra...

537 335 22 33
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
benim yapabileceğim birşey varmı..birde Ümraniye servisine sorsakmı veya göstersekmi...

yav bi alırken sorsaydın...şasi nodan bakardık değişeni falan diye...yarın vaktın olursa beraber gidelim...ama iş görüşmem olmazsa tabi öğleden sonra...yada ben seni yollayım bide oraya git ne yapılır diye uğra...

537 335 22 33

abicim alakan için teşekkür ederim numara senin mi kayıt ediyorum arıycam :cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
senin sorunu kendinde çözebilirsin, prese bile gerek yok,
cantı, çamurluğu sök, kavalları çıkar, üstten birer somunu vardır sadece, birde farın yanlarına denk gelen birer vidası vardır.
yere bir tahta takoz koy, başka bir takozla eyriliğin yönüne bakarak takoz üzerinden çekiçle, götürdüğün tamircide aynısını yapacak, pres yapacağını sanmam.
yenisini almana gerek yok, gözle net görebilirsin eyriliği, boşa para verme.
ok :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Sağa sola çekme yoksa ve amörtisörler görevlerini yapıyorlarsa; Bence hiç elleme, aynen kalsın. Gidonun eğriliğinden rahatsız oluyorsan, sadece gidonu uygun pozisyona bükerek ayarlama yapabilirsin. Gidonda ayarlama yapacağın taraftaki elciği söküp, borunun deliğine bir levye sokarak destek alabilirsin. Kolay gelsin!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst