- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar motorumu aldığımda önceki sahibi sağa yatırmış fakat sadece maşa yada gidon hafiften sağa dönmüş sağa sola çekme yapmıyor fakat insanın canını sıkıyor istinyedeki honda servisi maşa eğri dedi 200 ytl tutar preslenir dedi yaparız dedi şirinevlerdekine gittim bizde düzeltme yok parça değişir dedi amortisörlerin tanesi 108 ytl onları tutan boynuz 150 küsür işçilik 100 lira sizce ne yapmam lazım:silent: