Ninja 250r - Egsoz

Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Beyler sese dikkat Subaru STI dinler gibi oldum. :queen:
[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XdWYOn8m2-k&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XdWYOn8m2-k&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]

[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1IoFtOuZHVw&hl=en"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1IoFtOuZHVw&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]

Ayrıca konu nınja 250r iken . Mavi rengi Türkiyede satışa sunulacakmı bılgısı olan varmıdır?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Rüzgarın sesi egsozun sesini bastırıyor hayuu, işin sırrı olinde iki kere rafine, egsoz güzelmiş,
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
valla ben sesı begenmedım pancar motoru gıbı yada rüzgardan bana oyle gelmıstır ama mavı rengı superrr
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
çok cılız bi ses bence.. çok tiz :)

sti ile peq alaka yok sanki.. sti sesi birz inletir.. bı sinek vızıltısı kalır yanında :)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yokyok güzel sesi var. bu eksozlar çok pahalı mıdır =? benim rokko'ya tip olsun diye taktırsamm? :queen: :queen:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
yokyok güzel sesi var. bu eksozlar çok pahalı mıdır =? benim rokko'ya tip olsun diye taktırsamm? :queen: :queen:

valla bu yoshimura egzozlar olabildiğince pahalı kardeş. 1000 RR'a yoshimura'nın bir egzozunu taktırmıştı bi abimiz. 2500 euro para verdi. yuh dedim ama hakkını da veriyor yani..:cat:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
:farao::farao::farao: beğenmedim.bi honda sesini vermiyor.kawa nede olsa:)
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
Fikirlerinize saygılıyım . ama o patlak egsoz sesi çıkaran egsozlardan 10 kat daha saglam sesi var. Ve gayette tok . Tabiki stock sti veya fazla modlanmamış imprezalardan bahsetmiştim. Abartmayalım.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
ben sesinide kendisinide çok beğendim , ama fiyatı aşırı pahalı , gerçi kawaların hepsi pahalı artık , bu fiyat politikasıyla motor satamaz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst