Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Teşekkür ederim metehan bey, bu bilgi iyi oldu.. ama ne olacak ki motosiklet bence yine 6 dan fazla etmez. yani altıbini buna vereceğime gider er5 alırım. onlarda 9 dan altıya düşmezler :)

na-mimkin öyle birşey...bir kere tükürdüklerini yalamazlar...anca 12 taksit derler faizsiz peşin fiyata kredi kartına...milletinde zaten 9000 ytl limitli kredi kartları hazır bekliyordu bu kempenyeyi...:pale:

ha bana uyar o ayrı mevzu...:p
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
ikitekerde satmayan bu motor için 250 kusur sattı diye haberlerinde yer vermiş bizde yedik ya bu motor 6000 belki eder bundan sonra zx250 yi hekes mumla bekliyoe eger kawa bu zx e akıllılık eder 8000 gibi veya daha az fiyat çekerse her yer zx olur ne hyo kalır ne cbf250 ybr 250 zaten yok sırf bu surumden dolayı kawa turkiyede para kazanır tek bir modelden
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ikitekerde satmayan bu motor için 250 kusur sattı diye haberlerinde yer vermiş bizde yedik ya bu motor 6000 belki eder bundan sonra zx250 yi hekes mumla bekliyoe eger kawa bu zx e akıllılık eder 8000 gibi veya daha az fiyat çekerse her yer zx olur ne hyo kalır ne cbf250 ybr 250 zaten yok sırf bu surumden dolayı kawa turkiyede para kazanır tek bir modelden

bende ayar oldum...nerde kime satıldı bu 250 adet acaba...1 tanesini bile nasıl göremedik...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gördük gördük .. vakti zamanında bi arkadaşımız ben aldım, ben aldım diye ortaya çıkmıştı. hatta her türk gibi oda sahip olduğuna sonuna kadar inanıp savunmuştu :)
Ama diğer 249 kişiyi ne hikmetse gören duyan bilen yok :)

Valla vade farksız 48 ay yada 60 ay taksit yaparlarsa; dört yıl 60.000 km garanti veriyorlarsa (ki bi tarafları altın olmadığı halde bu kadar pahalı olduğuna göre cidden kalitesine güveniyor olmalılar bence) ben de alabilirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bu motorun doğru insan tarafından fazla üzmeyecek biri tarafından kullanılırsa 100,000km'anahtar vurdurmadan gideceğine inanıyorum!!tabii bakımları hariç!!yağ değişimi,filtre,buji,balatalar,debriyaj balatası gibi,vs,vs...makinanın eksi olan tarafı ise abii fiyatı.. şubat ayında niyetlendim hatta almaya sonradan vazgeçtim!!yaza doğru fiyatını aşşağı çekeceği söyleniyor bakalım bekleyip görecez..sahibinden.com'a baktım sadece 3 tane ikinci eli var sizde bakabilirisiniz.....http://www.sahibinden.com/search.ph...thphoto]=1&submit_detay.x=37&submit_detay.y=9
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
8000 ytl e cbf 500 ler var bu memlekette daha 1,5 yaşında kız gibi.yemişim ybr 250 i!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım en ucuz satanı 2007 ye 8000 ytlcik demiş :mrgreen: sence 8000 ytl veren 2 3 daha verip adam gibi bir 500 600 luk almazmı http://www.sahibinden.com/2006_model_17000_km_de_WQQaXQQ7107457WQQpXQQdisplayitem
bak cbf 500 bile var o paraya

tabii cbf 500 seçeneğide var o'fiyata ama!! zevk ve renkler tartışılmaz çok kaliteli makina bence ybr 250...cc farkı var ama teknoloji olarak cbf 250,cbf 500 olsun bu makinalardan daha üstün bence.:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
zevkler renkler tartışılmaz ama tek bidiğim ybr 250 sahipleri o motorun ilk ve son sahipleri olmaya aday olduklarıdır
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
162
bende ayar oldum...nerde kime satıldı bu 250 adet acaba...1 tanesini bile nasıl göremedik...

abi bizim burdaki emniyette 3 tane var ben gecen gece bakdım özelliklerini az cok biliom cok yakmıo yedek parça konusunda tek bildim yamahanın parçalarının ucuz olduu motor guzel aslında ama fiyat yuksek
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu kalite kalite diyorsunuz da arkadaşlar. yapmayın allahaşkına. aynı paraya gelen cbf500 den cidden daha kaliteli olduğunu nereden biliyorsunuz? metalin kokusunu mu alıyorsunuz yoksa.. yapmayın yapmayın.. cık cık cık.. :)

her motosikleti seven olur. gücü olup sevenlerde almışlardır zaten.. ama herkesin ybr250 nin fiyatının ve kalitesinin iyi olduğunu iddia etmesine gerek yok derim ben :) ne yani er5 denn yada cbf 500 den daha mı iyi bu alet? daha mı estetik ve güzel? daha mı güçlü? daha mı kaliteli?

diğerlerinin yarı cc sinde, ve markası farklı.. honda kawasaki kalitesiz de bi yamaha mı yapar en iyisini? :)

Abart (ı sı bilerek konmamıştır) bir fiyatla girdiler piyasaya, ahanda patladı popolarında.. adam gibi bi fiyatla gelselerdi nasıl ybr125 rakipsizse, bu cc de de rakipsiz olurlardı. gururlarına yediremezler de şimdi geri adım da atamazlar.. ahanda biz de aa yazık bi taraflarında patladı bunlar diye acıyıp alacak da değiliz böyle zor kazanırken..

alan ilk ve son sahibi olur o motosikletin diye düşünüyorum halen :) benim o kadar param olsa gidip kız gibi er5 alırım yada temiz bi cbf500 e bakınırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
abi bizim burdaki emniyette 3 tane var ben gecen gece bakdım özelliklerini az cok biliom cok yakmıo yedek parça konusunda tek bildim yamahanın parçalarının ucuz olduu motor guzel aslında ama fiyat yuksek
Bu motorun yada yamahanın parçalarının ucuz olduğunu düşünmek büyük hata olur.

Yamahanın ydek parça fiyatlarının ucuz olduğunu düşünmek büyük bir yanılgıdır.


yahu kalite kalite diyorsunuz da arkadaşlar. yapmayın allahaşkına. aynı paraya gelen cbf500 den cidden daha kaliteli olduğunu nereden biliyorsunuz? metalin kokusunu mu alıyorsunuz yoksa.. yapmayın yapmayın.. cık cık cık..

her motosikleti seven olur. gücü olup sevenlerde almışlardır zaten.. ama herkesin ybr250 nin fiyatının ve kalitesinin iyi olduğunu iddia etmesine gerek yok derim ben ne yani er5 denn yada cbf 500 den daha mı iyi bu alet? daha mı estetik ve güzel? daha mı güçlü? daha mı kaliteli?

diğerlerinin yarı cc sinde, ve markası farklı.. honda kawasaki kalitesiz de bi yamaha mı yapar en iyisini?

Abart (ı sı bilerek konmamıştır) bir fiyatla girdiler piyasaya, ahanda patladı popolarında.. adam gibi bi fiyatla gelselerdi nasıl ybr125 rakipsizse, bu cc de de rakipsiz olurlardı. gururlarına yediremezler de şimdi geri adım da atamazlar.. ahanda biz de aa yazık bi taraflarında patladı bunlar diye acıyıp alacak da değiliz böyle zor kazanırken..

alan ilk ve son sahibi olur o motosikletin diye düşünüyorum halen benim o kadar param olsa gidip kız gibi er5 alırım yada temiz bi cbf500 e bakınırım.

10 numara bir açıklama

Herkesin ne alacağını bilemem ama herkesin ne almayacağını biliyorum dersem ukalalık yapmış olurmuyum :queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr250 fiyatını indirmişler sanırım biraz. ama yine işe yarar, alınır bi fiyat değil..
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
10 numara motor bence sınıfında,fiyatı da makul olmuş rakiplerine kıyasla,hesabını bilen potansiyel müşteriler bunu tercih edecektir
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
arada fazla fiyat farkı kalmamış honda ile,enjeksiyon,bakım aralığının 10.000 km olması(honda da sanırım 4000km),ve yedek parçasının çok daha ucuz olmasından dolayı ben olsam bunu tercih ederim,çünkü 1 yıl kullanınca aradaki fark hem yakıttan,hem bakımdan kapandığı gibi,ybr250 öne geçiyor gibi görünüyor:cat:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Hyo gt 250 çok daha iyi bence bu sınıfta.Zaten satış rakamlarından da bellidir, ben bilmiyorum ama.Bayinin bile takas olur demesi fikrinizi değiştirebilir:cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst