Zealsun 150GY-A, 200GY-A, 200GY-2 ve Türevleri Buraya

Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
Tuhh be ben daha msjı yenı okuyorummm :salut: 21 subatta fuardaydım cumartesi günü. Bathuyla Görüştük Tanıstık

Bende cumartesi ordaydım ve Bathu kardeşimle tanıştım. Ama seni görmek kısmet olmadı demek :( Neyse sorun yok. Boludasın. Anadoluya planladığım gezilerde oralardan geçicez :) :wiinkk:

evet myheart ve distortedman ikinizlede tanışmak güzeldi arkadaşlar :rendeer::rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Naci bey. jawa laser in körükleri uyuyor.Alt kısım tam denk geliyor, üst dar olan kısımsa çok çok az bol geliyor.Kablo bağıyla sıkınca tam oluyor.MZ in körüklerinede bakmıştık boyu kısa geldi.

Arkadaşım, benim cross'a körükleri takdırdım. Aynen dediğin gibi. Ama oldukça şık oldu. Selamlar ve tekrar teşekkürler.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Bende cumartesi ordaydım ve Bathu kardeşimle tanıştım. Ama seni görmek kısmet olmadı demek :( Neyse sorun yok. Boludasın. Anadoluya planladığım gezilerde oralardan geçicez :) :wiinkk:

Tabi Beklerim :cat: .

@Bathu
Len Kanka Ya Biz senle neden resim çekilmedik... Mt standındada hiç foto cekilmedim nedense hiç aklıma gelmedi:salut:

Kafam karısıktı dünyayı şaşı beş görür olmustum o anlarda sanırım o yuzden :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
he he harbi lem neysee:mrgreen: sen çok telaşlıydın benmde aklıma gelmedi olsun :rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
62
Naci bey; bu gidişle jawa körükleride pahalanacak:).Kazdağlarında gezerken(13250 km) ön dişli ve zinciri bitirdik.Ramzeye sipariş ettik:ellerinde yok gelecek(aslı çıkarsa).piyasadakilerlede uymuyor mile giren kısmı yıldız şeklinde(suzuki gn 250 dişlisi uyuyor fakat oda tuzlu).Aynı sayıda dişli bulduk,bizim dişlinin ortası kalacak şekilde tornada aldırdık,öbür dişlininde ortasını aldırdık kaynak yapıp suverdik,bakalım nekadar gidecek.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
İnşallah iyi olur. Ramzey bu parça işini anlaşılan daha çözemedi. Kalite iyi ama bu tür sorunlar can sıkıyor. Kolay gelsin. Selamlar.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
2 Nisan 2008 tarihi itibariyle, ikinci motorum, goççum Zongy ile yollarımız ayrıldı arkadaşlar.
Artık, hayatına Ankara'da devam edecek. Yeni sahibine hayırlı uğurlu olsun inşallah.

mw7311.jpg
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Hayırlısı olsun Gültekin abi. F650 yi ne zaman almıştın? Yakıtı, konforu vs. nasıl? 95 modellerin fiyatları uygun ama korkutuyo adamı eskiliği. Ondan yaklaşmıyorum böyle eski BMW lere. Biraz bilgi verebilirsen sevinirim. Başlıkla ilgisi yok diye düşünürsen özelden de cevap verebilirsin. Ama burdaki biçok arkadaş birgün üst cc lere geçiş yapacağı için buraya yazman daha iyi olabilir. Hürmetler.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@Gültekin
Abicim Zongi Satılır mı yaw?? :p

Ama Baktımda Yeni Motorun F650 :cherry: Hayırlı Uğurlu Olsun.. Allah Kaza Bela Vermesin. Bu Topicdende Bağlantını Koparma :cat:
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
arkadaşlar buji'yi değiştirdim. motorda çok fark etti bilgilerinize. sirkeciden champıon buji aldım normal tip 5ytl. üzerindeki orjinal buji'yi değiştirmenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Ben Uzun Zaman Once İridyum NGK bujiler hakkında distribütor firmayla iletişime geçmiştim.. Benım Mesajım ve Bana Verilen Yanıt...



My_HeArT__ HaRuN__
Motorun kitapcıgı elimde

*igniiton timing :15 derece before top dead center (1400r/min)
*Spark Plug : LG D8RT. Yazıyor.
*clearance of spark plug :0.6mm-0.7mm bu değerler yazıyor.

Buji ile
ilgili olarak... Yeterli midir acaba ?
Motoru ilk aldıgımda buji ile ilgili sorunlar vardı orjinal buji değiştirilip NGK takıldı.. Buji değişimlerinde de aynı bujiyi kullanıyorum model olarak... O zaman dan beri kullandıgım model "NGK DP8EA" modelin altında da 9 yazıyor...



Sayın Bulut,
Merhaba. Aracınıza uygulanabilir iridyum buji olarak DPR8EIX-9 (sip. no.: 2202) önermekteyiz.Konuyla ilgili İstanbul' daki yetkili satıcımızlardan FCS firması bilgilendirilmiş olup sizinle bu konuda önümüzdeki günlerde temasa geçeceklerdir. Göstermiş olduğunuz ilgi ve güven için tekrar teşekkür eder saygılarımızı sunarız. Uğur Karabıyık
Mit freundlichen Gruessen / Best regards Ugur KarabiyikArea Representative Tel.: +49-(0)2102-974-129
Fax: +49-(0)2102-974-148Mobil:
+49-(0)163-8683234
E-Mail: [email protected]
NGK Spark Plug Europe GmbH Geschaeftsfuehrer / Managing Director: Tsutomu KawamitsuHarkortstr. 41, 40880 Ratingen, GermanyAG Duesseldorf HRB 43118
Website: www.ngkntk.de



O Buji Modelini Kullanan Diğer MArka Ve Modeller
NGK DPR8EIX-9

HONDA Xr600
KAWASAKI KLR600/650
YAMAHA XT600
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Paylaşımlar için teşekkür ederim buralpdi ve myheart. Bu hafta sonu yağı değiştirip genel bi bakım yapacaktım yaz öncesi hesabı. Bujiyi kolayca bulursam onuda değiştireyim.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
*igniiton timing :15 derece before top dead center (1400r/min)
*Spark Plug : LG D8RT. Yazıyor.
*clearance of spark plug :0.6mm-0.7mm bu değerler yazıyor.

Arkadaşım, bu bilgiyi nereden aldınız. Ben de ramzey için (her iki motorumada) uygulamak üzere bu ve sübap aralık bilgisine ihtiyacım var. Selamlar.
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
91
150cross.jpg


Herkese merhabalar arkadaşlar, belki bu topic içinde daha önceden bahsi geçmiştir ama ben bu 150gya ların yakıt tüketimi hakkında bişey bulamadım. Bu hafta ölçme fırsatım oldu. Motorun kitapçığında 100km'de 2,1 litre (ekonomik kullanımda) yakıt tükettiği yazıyor. Fakat ben hiçbir zaman bu ölçüye ulaşamadım. Bu hafta depoyu fulledim ve km sayacını sıfırladım. 8 litre benzinle yedek dahil tamıtamına 301 km yol gidebildim. Fakat benzin bittiğinde depo kapağını açıp baktım deponun dibinde halen hatırı sayılır miktarda benzin vardı. Fakat bu kalan benzini niçin kullanamıyoruz merak ettim doğrusu. Neyse sonuç olarak 100km'de 2,6 litre benzin harcadım. Bence gayet ekonomik, siz ne dersiniz arkadaşlar? sizde bu tarz bir ölçüm yapma fırsatı buldunuzmu? Varsa paylaşabilirmisiniz. Herkese iyiakşamlar, kazasız belasız..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Herkese merhabalar arkadaşlar, belki bu topic içinde daha önceden bahsi geçmiştir ama ben bu 150gya ların yakıt tüketimi hakkında bişey bulamadım. Bu hafta ölçme fırsatım oldu. Motorun kitapçığında 100km'de 2,1 litre (ekonomik kullanımda) yakıt tükettiği yazıyor. Fakat ben hiçbir zaman bu ölçüye ulaşamadım. Bu hafta depoyu fulledim ve km sayacını sıfırladım. 8 litre benzinle yedek dahil tamıtamına 301 km yol gidebildim. Fakat benzin bittiğinde depo kapağını açıp baktım deponun dibinde halen hatırı sayılır miktarda benzin vardı. Fakat bu kalan benzini niçin kullanamıyoruz merak ettim doğrusu. Neyse sonuç olarak 100km'de 2,6 litre benzin harcadım. Bence gayet ekonomik, siz ne dersiniz arkadaşlar? sizde bu tarz bir ölçüm yapma fırsatı buldunuzmu? Varsa paylaşabilirmisiniz. Herkese iyiakşamlar, kazasız belasız..

motorunuz hayırlı olsun.
size sağlam bir ölçüm yöntemi vereyim.

1 ) depoyu kapağa kadar silme doldurun ve km. saatini sıfırlayın.
2 ) 100-150 km. civarında yol yapın,
3 ) depoyu tekrar aynı şekilde silme doldurun.

son aldığınız benzinin litresi ve fiyatını yaptığınız km.'ye bölerseniz, 1 km.'deki tüketimini bulursunuz.

dikkat etmeniz gereken bir husus var. bizim motorların km. göstergeleri düzgün çalışmıyor olabilir.
bir otomobil veya gps ile motorun doğruluğunu kontrol ediniz.
önce bu ölçümü yaparsanız, doğruya en yakın sonucu alırsınız.

kolay gelsin. :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst