[İzmir - MT]

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
motorrad is auch teuer :p (siteden atılcaz türkçe konusmuyoruz diye şimdi:p) ders bu abii ders yararlı bişi :)
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
cengiz abi nerdesin seni göremiyorum.dur bi arkalarada bir bakim ee burdada yoksun.abi şu 750 lik için bir görüşelim
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
cengiz abi nerdesin seni göremiyorum.dur bi arkalarada bir bakim ee burdada yoksun.abi şu 750 lik için bir görüşelim
Size özel başlık açıcam...... :cherry::cherry:

'' Cengiz Abe Nerdesin? '' :cat::cat:

Valla fena da olmaz.... :cat::cat::cat::p
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Tamam oldu bu iş , ben acaba akıllanırmıyız derken. iş iyice çığırından çıkıyor . hadi hayırlı traşlar:mrgreen:


Rahmi abi hayırlı akşamlar sana ve ablaya:wiinkk:
bırak biraz daha içimizdeki çocuğu kudurtalım......
valla bukadar matrak başka bir il varmı çok merak ediyorum:queen:

Size özel başlık açıcam...... :cherry::cherry:

'' Cengiz Abe Nerdesin? '' :cat::cat:

Valla fena da olmaz.... :cat::cat::cat::p

Cengiz Abe muhtemelen yeni motorizatasıyla antraman yapıyordur.....
gece tatbikatı mesela:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
biz japona başladık abi desene japonca öğrenmemiz gerekecek :cyclopsan
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Gute nacht mein familie,

Vakti zamanında öğrenmiş idim Almanca, gitti öyle pratiksizlikten...

İyi kalın, Cuma görüşürüz, sıradaki dil İtalyanca ve ispanyolca... Öğrenecem, koydum kafaya...

Oooo cessaaaate diii pia gaarmii ooo lascia te mi morir...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
birileri yanlışlıkla sayfaya girse kesinlikle MAZHAR OSMAN grubu üyesi olacağız

'burada hiç akıllı adam yokmu' demişti zamanın birinde bir düşünür :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
birileri yanlışlıkla sayfaya girse kesinlikle MAZHAR OSMAN grubu üyesi olacağız

'burada hiç akıllı adam yokmu' demişti zamanın birinde bir düşünür :p

Abi elinde tokmak bekleyecen en iyisimi..... Az cortlamaya başlayana tokmak ikram edecen.... Anca düzeliriz.... :p:p:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
yabancı dilim yıllar önce adidas ayakkabısının kutusunda görüp ezberlediğim ama anlamını bilmediğim " le marke mundial de las tres bandas" cümlesinden ibaret,
son sayfalardan hiç bişey anlamıyom çok gücüme gidiyo
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
yabancı dilim yıllar önce adidas ayakkabısının kutusunda görüp ezberlediğim ama anlamını bilmediğim " le marke mundial de las tres bandas" cümlesinden ibaret,
son sayfalardan hiç bişey anlamıyom çok gücüme gidiyo

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Senin içinde de bir komedyen yatıyor bilmem farkındamısın abi:p:p:p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Gute nacht mein familie,

Vakti zamanında öğrenmiş idim Almanca, gitti öyle pratiksizlikten...

İyi kalın, Cuma görüşürüz, sıradaki dil İtalyanca ve ispanyolca... Öğrenecem, koydum kafaya...

Oooo cessaaaate diii pia gaarmii ooo lascia te mi morir...


Hııımm gelişme var İzmirde:mrgreen:
nekadar entelmişizde ben bilmiyormuşum:mrgreen:

gitardandoooo
o senin yazdığın şööle olacaktı:
laşate mi kantare, perkene solo piyano, laşate mi kantare sono litalyano....vs

bak italyanaca bile biliyormuşum meğer:queen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
gene ecnebicemi yazışacaz yaw :cyclopsan

benim alamancayı nerden örendiğimi yazmıştım hatırlatırım:queen::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
2 gün önce pazar günü için sadece çok bulutlu diyordu... şimdi kuvvetli sağanak yağış diyor :silent:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst