Size özel başlık açıcam...... :cherry::cherry:cengiz abi nerdesin seni göremiyorum.dur bi arkalarada bir bakim ee burdada yoksun.abi şu 750 lik için bir görüşelim
Tamam oldu bu iş , ben acaba akıllanırmıyız derken. iş iyice çığırından çıkıyor . hadi hayırlı traşlar:mrgreen:
Size özel başlık açıcam...... :cherry::cherry:
'' Cengiz Abe Nerdesin? '' :cat::cat:
Valla fena da olmaz.... :cat::cat::cat:![]()
birileri yanlışlıkla sayfaya girse kesinlikle MAZHAR OSMAN grubu üyesi olacağız
'burada hiç akıllı adam yokmu' demişti zamanın birinde bir düşünür![]()
yabancı dilim yıllar önce adidas ayakkabısının kutusunda görüp ezberlediğim ama anlamını bilmediğim " le marke mundial de las tres bandas" cümlesinden ibaret,
son sayfalardan hiç bişey anlamıyom çok gücüme gidiyo
Gute nacht mein familie,
Vakti zamanında öğrenmiş idim Almanca, gitti öyle pratiksizlikten...
İyi kalın, Cuma görüşürüz, sıradaki dil İtalyanca ve ispanyolca... Öğrenecem, koydum kafaya...
Oooo cessaaaate diii pia gaarmii ooo lascia te mi morir...
onu sezeryanla aldırdım,:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Senin içinde de bir komedyen yatıyor bilmem farkındamısın abi![]()
bak italyanaca bile biliyormuşum meğer:queen:
abi o kadar italyancayı bende biliyomuşum bu gün öğrendim,
3 tane italyanca şarkı dinledim hepsini anladım çok sevindim
esmeralda - sütü seven kamyoncu - bana kitap al falan diyo hatta