hönk...
yani şimdi o paneller
nasıl yanii yaaa.. yok aslında iyi fikirde... o panallerle olmazki
hani rüzgarı doğru karşılarsan bi nebze işe yarar belki... hatta güneşede ihtiyac kalmaz...
rüzgar enerjili olur... trafik sorunsalıda kalmaz... uçar gidersin işte...:queen:
bence dururken şarj ediyorsun sonra panelleri katlıyorsun marşa basıyorsun gidiosun.... ohh ne güzel herşey beleş... güzel fikir.