Moneroya Sis Farı Taktım

Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Uzun yollarda çok işe yarıyor aydınlatmayı %100 arttırdı farı kapatarak sadece sisleri yaksa yetiyor ışık olarak yolda gitöeye uzun far + sis olunca çok güze ışık sağlıyo :)
photo176fp5.jpg

photo177ou1.jpg

photo178tu0.jpg
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
biraz yukarıda olmamışmı?

daha aşağıda bir yerlere monteleyebilseydin aydınlatma inanki daha güzel olurdu
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
onu şimdilik taktım zaten 500 bakımına gittiğimde koruma demiri takılacak ve koruma demirine monte edicem :)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
aha aradığım şeyler işte :queen: onur irtibatageç benle. aynalara da takcam dediydim. benim başlıkta. güzel olmuş adamım . hayırlı gecelerde kullanman dileğiyle :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ne yaa dünya sis farı takma yarışmasımı..:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
onur daha yakından fotolarını koysana buraya. önden arkadan. takılış şeklini grmem lazım. olursa bana gönderirsin bunlardan 2 tane :cherry: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst