yurdum ınsanı.Bakarmısınız....

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Birkaç kurs dışında zaten motosiklet eğitimi veren yer yok. Yani cinsiyet ne olursa olsun farketmiyor aslında genel olarak. :)

En iyi yöntem bilen arkadaşlardan yardım almak diye düşünüyorum.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
way be neler var neler komedi gibi bişe keske kayıt etseydın ınternete yolasan iyi hit alırdı
 
Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
353
Shule Sen Yasıyomuydun Yaa Uzun Zamandır Yoksun Ortalıklarda
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Yanlış sormuşsun, geçen bende sürücü kursuna a2 ehliyet için başvurduğum sırada, bir bayan araç ehliyeti almak için başvuruyordu, o da bayar eğitmeniniz var mı diyordu, sürücü kürsünün yetkilisi ne dese beğenirsin, bayan eğitmen olunca eğitilmiyorsunuz anca çene yapıyorlar, konuşmaktan eğitim alamıyorsunuz bu yüzden kadın eğitmenimiz yok, erkekler çok konuşmuyor dedi, ben hönk oldum.
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
iş guc shrek cıgım:rendeer:.ama gorusemıyoruz uzun zamandır.ıyısın dımı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
70
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dun yasadıgım bır olayı sızınle paylasmak ıstedım..:pr:

gecen yazdan buyana scuter kullanıcısıyım-ehlıyetlı-ancak bu yaz vıteslı bır motor kullanmak ıstıyorum.bunun ıcın ehlıyet aldıgım kursu aradım.zıra gecen senede kurs ucretını yatırıp tenık temel hıcbır bılgı almadan-cunku ole bır bılgılı yok-sınava gırdım.sonucda bız Turk mılletı olarak anadan dogarken ogrenıyoruz motor kullanmayı:pr:neyse...aramızdakı dıalog aynen sole gectı:
--vıteslı motor egıtımı almak ıstıyorum.bunun ıcın motor ve egıtıcınız varmı?
--yok kardesım..ayrıca pıyasada gecerlı olan otomatık vıtes napcan vıteslıyı ogrensen yarıslaramı katılcan kız basında..hem yanlıs anlama gormedım senı,bacımsım sımdı ogretcek var desem sana sen hıc tanımadıgın adamın arkasına otururmusun??bosver sen bu ısı..:pr::pr:

ve ben hıc bıısı dıyemeden kapadım tlfnu.şaka gıbı..dumura ugradım..

Öncelikle sadece uyarı için yazıyorum.Türkçemizi düzgün kullanalım,noktalama işaretlerine dikkat edelim,yazdığın şekilde derdini anlatıyosan bu gibi bi cevapla karşılaşman çok doğal ,türkçe bizim en değerli mirasımız , bu konuda biraz daha duyarlı olalım SAYGILAR
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohaaa adam baya karaktersizmiş bee.. ablam sen bi akrabandan yardım iste scooter yada vitesliyle çalıştırsın sonra git başka bi kurstan ehliyetini al sonra direksiyon sınavı geldiğinde motoru tek başına kullanacaksın 5 huni etrafında zigzag çizeceksin o kadar..
o zihniyetsizide budan kınıyorum.. kın kın kın..
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
222
Adam has be has türk delikanlısı bea.... :mrgreen:

Ya gerçekten komik. Kardeşim eğitimi veremiyorsan veremiyorum de.Neyse o.Niye başka yerlere yıkıyorsun olayı???

Yok, arayan bir hanım değilde erkek olsa farklı mı cevap verecek.Evet farklı cümleler kuracak.Ama sonucu aynı yere varacak. Eğitimi veremiyor işte...
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
söylenebilecek çok bi söz yok...:farao:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
ohaaa adam baya karaktersizmiş bee.. ablam sen bi akrabandan yardım iste scooter yada vitesliyle çalıştırsın sonra git başka bi kurstan ehliyetini al sonra direksiyon sınavı geldiğinde motoru tek başına kullanacaksın 5 huni etrafında zigzag çizeceksin o kadar..
o zihniyetsizide budan kınıyorum.. kın kın kın..

motor kullananan tabıkı pekcok tanıdıgım var ancak ben kımsenın tabıkı kendımınkınınde yere felan dusup zarar gormesını ıstemıyorum.kursa sonucda parasını vercez onların aracları zaten sureklı bakımda..oyuzden..buarada benım ehlıyetım var scuter kullanıyorum
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Kısacası; elinde o hizmeti verecek personel ve motosiklet olmadığı için, saçma sapan bahaneler uydurmuş..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Arkadaşım hangi il hangi sürücü kursu bizimle paylaşır mısın lütfen...O herifin kafasında beyzbol sopası kırasım geldi :pr:

Gerçi değmez, sopaya yazık.Bizim memlekette öyle çok yaşam formu var, kır kır nereye kadar dünyada o kadar beyzbol sopası yoktur hem:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ben de olsam aynısını derdim :p
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Ya o abimiz kursta kendini harcıyo ya. Stand-up yapsın o ya , komedyen olmaya çalışıyo belli ki :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst