aKLınıZ vaRsa MondiaL den kaçın (başıma gelenler)

Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
70
resimleri büyük ihtimalle haftasonu çekebilirim. paylaşırım sizle. grenajlarıda full yeni değişmişti tek çizik yokdu ya..
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
arkadaşım bunu yap mondial i ara durumunun sadece motorun ikiye ayrıldıgı kısmı ve motorun sen ve eşin olabilir kardeşin veya arkadaşın varken cevre yolunda 100 km hızla giderken ikiye ayrıldıgı zaman bunun hesabının kimin verecegini sor ve 2bin ytl ayırdım 1 pikap ın üstünde bu motoru şehirdeki tüm carşılarda ve mahalerde gezdirecem de bak. o begendigin hondayı nasıl alıyorlar.bu olay avrupada olsa inan bana sana ev ve araba alırlar abartmıyorum.hele birde biraz para ya kıyıp noterden bilirkişi ile bir belgelersen degme keyfine mondial bak seni günde kac kere arıyor.kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
bence servis in sana yaptığı bir kıyaktı:)motosiklet servislerine sinir oluyorum:pr:
hiçbir zaman benim istediklerimi tam olarak yaptıklarını görmedim:pale:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
büyük şanssızlık gercekten geçmiş olsun ..!!satsan bilene hertürlü kor o sana belikide alacak adamın başına dert olacak _? sonucta kendını dusunursun ama bnce yaptırıp servıse sat biniciye değil..!!ne umutlarla ne paralar biriktiriliyor..!!
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
ozan servis kime satcak alp karedeşim durumun iyiyse hiç kimseye satma yada satarken motorun durumunu söyle. hem soyleyim mondial servislerinin (hepsının deyil aralarında iyi olanları var ) yapacakları işin ta ...
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
70
arkadaşım bunu yap mondial i ara durumunun sadece motorun ikiye ayrıldıgı kısmı ve motorun sen ve eşin olabilir kardeşin veya arkadaşın varken cevre yolunda 100 km hızla giderken ikiye ayrıldıgı zaman bunun hesabının kimin verecegini sor ve 2bin ytl ayırdım 1 pikap ın üstünde bu motoru şehirdeki tüm carşılarda ve mahalerde gezdirecem de bak. o begendigin hondayı nasıl alıyorlar.bu olay avrupada olsa inan bana sana ev ve araba alırlar abartmıyorum.hele birde biraz para ya kıyıp noterden bilirkişi ile bir belgelersen degme keyfine mondial bak seni günde kac kere arıyor.kazasız belasız sürüşler.

valla kardes cok harika bir fikir verdin sağolasın. bunu yapayım gerçekten


büyük şanssızlık gercekten geçmiş olsun ..!!satsan bilene hertürlü kor o sana belikide alacak adamın başına dert olacak _? sonucta kendını dusunursun ama bnce yaptırıp servıse sat biniciye değil..!!ne umutlarla ne paralar biriktiriliyor..!!

yok kardes zaten günahtır yani durumu belirttim alacak kişiye 200e anlaştık ama şu kamyonetin üstüne koyup gezdirme işi kafama yattı gerçekten.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
48
İlk olarak geçmiş olsun diyelim fakat anladığım kadarıyla sen servisten çekmişsin arkadaşım. bende de zat var ilk aldığımda sadece ilk yağını değiştirmek için servise gittim ve garanti bozulmasına ramen diğer bütün bakımları kendim yaptım şu anda 13.000 de ve 170 kg ile 120 yapıyor ve bu güne kadar beni hiç üzmedi. marka ne olursa olsun bakım şart.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun.. ucuz mal alacak kadar zengin değilim demiş birisi..
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bilemiyorum da benim de mondial kt 125 im var ve servise bi kere yağ değişimine götürdüm diğer bütün bakımlarını kendim yapıyorum sanırsam da en iyisi buve motorumdan çooook memnunum.geçmiş olsun
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
bende bi rs kullanıcısıyım arkadaşlar motoru 2000 ytl ye almıştım ve kurana el basarımki 2 senede motorun tamirine 3000 ytl yi geçik para harcadım ve halada 50 100 harcayıp duruyorum bigün sabrım taşıcak ve benzin deposuna kibriti atıcam :pr:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Arkadaşlasr bu başlığı güncel tutalımda artık kimse çin çan çon almasın. Yollardan tamamen kalksın bu motorlar. Asya, mondial alacağına 300 daha fazla ver al bi tane honda beat hayatını yaşa dimi..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hondanın bana yaptıklarının yanında hiç bence. Yani markayla iş bitmiyor. Mondial servisim honda servisimden iyiydi.
Valla bu beni şok etmedi paşam.:silent:...Büyük geçmiş olsunsana..:rendeer:
Ama bu acı olayıda bizimle paylaşmanı istesem..:wiinkk:
inşallah bunları okuyupda bir kaç kişi vazgeçirebiliriz valla. 2000lira verip onu alan arkadas gitsin 2. el bir honda CBR125R alsın bin lira daha katıp yani.. ve servisden aldıgımda ayak marşını bile takmayı unutmuştu usta. yok böyle bir servis olayı yani
Var,var böyle servis..Hemde urfa'da var..Aynısının tıpkısı..:p

Buda beni şok etmedi.:silent:.Çünki aynı marka ve model kaynım almıştı.:pr:..

Satana kadar bi o kadarda masraf etmişti...:p

Gerçekten üzüldüm paşam...
Herzaman dediğim gibi;

Servislik belgesini er önüne gelen bisiklet tamircisine vermemeliler..Ama malesef
sakalımız yok diye dinleyende yok....
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
alp_x kardeşim geçmiş olsun sen motorunu sıfır aldın galıba garantısıde var şikayetvar.com mondial e maıl at senınle ılgılenırler benımde jant fern merkezı bozuktu servıs garantı dışı dedı mail attım yolladılar parçalarımı sende dene ıstersen
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
1
geçmiş olsun bence modial para verilip alınacak bir motor degil. geçende yanımda motorlu bi adam vardı adam iki saat marşa basıyo motor çalışmıyo ben bir kere bastım anında çalışıo adamda güldü vaybe :) dedi. yaramaz bu modial felan
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
geçmiş olsun bence modial para verilip alınacak bir motor degil. geçende yanımda motorlu bi adam vardı adam iki saat marşa basıyo motor çalışmıyo ben bir kere bastım anında çalışıo adamda güldü vaybe :) dedi. yaramaz bu modial felan

Piyasadaki tüm çan çin çon scooterları topla 1 tane beat etmez kardeşim.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
evet arkadaşlar gittiğiniz usta işini bilen birisi değilse bence hiç bulaşmayın bu bmw olur honda olur mondial olur

eliniz anahtar tutabiliyosa girişin hiç önemli değil

baktın toplayamıyon işte o zaman usta çağırırsın artık
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Arkadaşlar Çinlilere laf atmak kolay geliyor anladığım kadarıyla.. Evet tekelci japonlara göre ucuz ve tabi japonlar kadar kaliteli olmadığı aşikar.. Ancak unutmayın ki bu sitede motorundan memnun olan birçok Çinli motor kullanıcısı da var.. Yani "X motor çok kötü, Y motor tam bir felaket, Z motorun yanına bile yaklaşmayın" şeklinde genelleme yapmak pek de objektif değil kanımca.. Dolayısıyla sorun yaşayabilirsiniz (özellikle de servislerle) ama bu başkaları da aynı motorda aynı sorunu yaşayacak demek değildir, sen motorun anasını ağlatıyor ve limitleri dışında hor bir şekilde kullanıyorsundur bir başkası kız gibi davranıyordur motoruna ve sorunsuz biniyordur.. Yine senin motorun aynı motora sahip bir başkasınınkinden daha kötü montajlanmıştır ve sorun çıkarır.. Hepsini geçtim sorun senin dışında tamamen motordan ve kalitesizliğinden de kaynaklanabilir.. Ama tüm bunlar koca bir şirketi ve o şirketin sahip olduğu tüm modelleri kötülemen için geçerli bir sebep değildir..
Emin ol büyük markalarda da yedek parça yüzünden bekleyen ve parça fiyatlarından canı yanan birçok kişi var.. Dolayısıyla bir markayı kötülerken biraz daha sağduyulu davranmamız gerektiğini düşünüyorum ama bu benim şahsi düşüncemdir ve senin düşüncen tamamen zıt yönde olabilir buna da saygı duyarım..
Bu arada 600cclik bir makina (özellikle race ise) gerçekten zaptetmesi zor bir makinadır, scooterdan sonra bence direkt olarak onu alma ve daha ara bir modelle (Hyosung gt250r gibi) biraz daha ısındıktan sonra büyük makina al, yanlış anlama amacım hevesini kırmak değil, sana akıl vermek hiç değil sadece tavsiyede bulunuyorum..
Ayrıca yaşadığın kötü tecrübelerden dolayı da geçmiş olmuş arkadaşım..
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
geçmiş olsun bence modial para verilip alınacak bir motor degil. geçende yanımda motorlu bi adam vardı adam iki saat marşa basıyo motor çalışmıyo ben bir kere bastım anında çalışıo adamda güldü vaybe :) dedi. yaramaz bu modial felan

katılıyorum bizim motorlar soğuk dinlemiyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst