Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bu fotodaki numune...kış günü beyaz giyen şaşkın kimdir...şıklar şöyle...


a) M in Arıkoğlu..
b) Demin Garıkoğlu..
c) Eminönülü Deli Emin..
d) Hepsi 1..:p
Ay parçası gibi parlamış işte ne güzel :mrgreen:
alpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrr
nerde resimler yavvvvvvvv :)))
Aynı fikirdeyim nerde bu resimler Alper ::angry2::
Seyfo sende geldin gördük özlettin kendini vallaa..
Arada bi gel fuar olmasını bekleme :wiinkk:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
Ay parçası gibi parlamış işte ne güzel :mrgreen:

Aynı fikirdeyim nerde bu resimler Alper ::angry2::
Seyfo sende geldin gördük özlettin kendini vallaa..
Arada bi gel fuar olmasını bekleme :wiinkk:

sizin resimler erhanın makinede kendisi gelince yüklicek herhalde:cat:

pınar önümüz yaz arada atlar gelirim walla herkezi çok özlemiştim fuar iyi geldi:)


alper ben anlamam resimleri sen çektin sen yükle:):queen:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Mert o sakal ne,İbrahim sana yeni bi takım elbise lazım,forrap ' i "rock forever "karesinden çıkaralım,Erhan fuar ilk günkü fotolarında yüzüğün yoktu kaçırdım sanma:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
pınar önümüz yaz arada atlar gelirim walla herkezi çok özlemiştim fuar iyi geldi:)


alper ben anlamam resimleri sen çektin sen yükle:):queen:
Herzaman bekleriz :wiinkk:
Mert o sakal ne,İbrahim sana yeni bi takım elbise lazım,forrap ' i "rock forever "karesinden çıkaralım,Erhan fuar ilk günkü fotolarında yüzüğün yoktu kaçırdım sanma:bounce:
Ben bu mesajın aynısından hatırlıyorum yine :)
Çamlıca buluşmasındaydı sanırım :cherry:
izlemesini bilirsen ben her zaman pistteyim ağer ayrıntıları görebiliyorsan :p:p
Yarışlara katılda gelip seyredelim.. Öyle caddede serseri motorcular gibi hız yapmak makas atmak tekerde viraja girip toslamak yok yasak :mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Mert o sakal ne,İbrahim sana yeni bi takım elbise lazım,forrap ' i "rock forever "karesinden çıkaralım,Erhan fuar ilk günkü fotolarında yüzüğün yoktu kaçırdım sanma:bounce:

ben erhanın yanından hiç ayrılmadım :wiinkk:
ayrıcana yannış görme ihtimalin yüksek yüzük hiç çıkmadı parmaktan:cat:
çıktıysada ben yanında nöbetteydim:p:queen::queen:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantep MT den 5 kişi olarak fuardaydık resimler gelecek hemde ne resimler:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Aydemir tam alıntı yapıodum msjın değişti:) daha kucugu yokmuydu resmin dicekim :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
arkadaşlar Transalpin gaz kolu ne kadar rezildi öyle ya...ulan Hondaya yakıştımı bu ...çocuk bisikleti gibi...benim 91 deki toplama mobiletin gaz kolu bile daha kullanışlıydı...ayıptır ya...milletin verdiği paraya yazık...koca Honda bir cbf 150 kalitesinde gaz kolu koymamış...enduro diyemi kısa bunlar...hangi el tutacak ordan anlamaıyorum...çocuk bisikletimi bu...dikkatinizi çektimi...

http://motopassione.blogosfere.it/images/honda/honda_xl700v_transalp_2008_03.jpg

Heee benim nazik ellerim için tasarlandı :cherry:

Önemli Duyuru...

Bugün Seyrantepe Polis Lojmanlarından tanıdığım eski komşum bir polis memuru abim dedi ki...Honda ve Emniyet arasında 70 adetlik bir 2008 Transalp anlaşması olmuş...sonra ihale iptal edilince 70 Adet makine elde kalmış...fakat makinelerin bir kaç sinyali farklı emniyete özel olarak...bu nedenle 0 malları Fabrika 14.000 ytlden veriyormuş...bir tane almayı düşünüyormuş...ne derece doğru bilmiyorum...yakında makinayı görürsün dedi vs vs..benim bayinin haberi yok mesela...aklınızda olsun...

Şaka :cyclopsan

Mert o sakal ne,İbrahim sana yeni bi takım elbise lazım,forrap ' i "rock forever "karesinden çıkaralım,Erhan fuar ilk günkü fotolarında yüzüğün yoktu kaçırdım sanma:bounce:

Allah canını almasın senin :queen::queen:

Sen de yokmuşsun zaten, kimle dedikodu yapıcaktım.. :p

Ama Çiçek ve Tuğçe yle tanışamadım, offffffffffff. :pr::pr::pr:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tubiş bana mayıs sonuna kadar izin ver izmir ve antalya yollcukuğuna çıkıcam arada senide arada çıkarmış olurum:)
sana özel bir gezi olur:)
Heee bu arada 1 buçuk ay sonrada bi süprüz olabilir şişşş aramızda he:bounce:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hepinizi bir arada göremiyorum zaten, gelenleri ağırlayacağım, büyük mutlulukla Tuğçecim.. :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tubiş çok dandikdi...gördüğünde bana hak vericen...bu nasıl HONDA dicen bak...sinek gibi mide bulandırıyor...yoksa mal Transalp...gözü kapalı al...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ben erhanın yanından hiç ayrılmadım :wiinkk:
ayrıcana yannış görme ihtimalin yüksek yüzük hiç çıkmadı parmaktan:cat:
çıktıysada ben yanında nöbetteydim:p:queen::queen:

bir ata sozü varya minareyi calan kılıfını hazırlar :queen::queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
tubiş çok dandikdi...gördüğünde bana hak vericen...bu nasıl HONDA dicen bak...sinek gibi mide bulandırıyor...yoksa mal Transalp...gözü kapalı al...

Mide mi bulandırıyor ? Yok artık daha neler.. Hiç bi motor mide bulandırmaz Mete abi, ne alaka.. Beğenmediysen beğenme.. Miden neden bulansın ki.. Laf...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
tubis vazgeç atık şu TA sevdasından bak fiyatıda 21.000 YTL oldu gel sana biz 2008 model BMW F800 GS verelim 26 liraya...hem ondan daha güçlü hem daha teknolojik...:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
İstemem, istersen bedava ver.. Hem ben eski model TA alıcam.. :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst