- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Ay parçası gibi parlamış işte ne güzel :mrgreen:bu fotodaki numune...kış günü beyaz giyen şaşkın kimdir...şıklar şöyle...
a) M in Arıkoğlu..
b) Demin Garıkoğlu..
c) Eminönülü Deli Emin..
d) Hepsi 1..![]()
Aynı fikirdeyim nerde bu resimler Alper ::angry2::alpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrr
nerde resimler yavvvvvvvv))
Seyfo sende geldin gördük özlettin kendini vallaa..
Arada bi gel fuar olmasını bekleme :wiinkk: