[Kadirli-MT] köse pınarı-ilbistanlı gezisi

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
bu pazarda durmadık havanın iyi olmasını degerlendirelim dedik:cherry:

ilk duragımız ilbistanlı yollar baya bi bozuktu yusufun sayesınde hepimiz kroscu olduk:mrgreen: asvalt yol dururken bizi bozuk yoldan getirdi:)

dscn1883copyiu8.jpg


dscn1884copyzz0.jpg


dscn1885copykx4.jpg


dscn1889copyrr7.jpg


dscn1891copyil7.jpg


dscn1892copyae4.jpg


buda ben

dscn1893copyze8.jpg


kösepınarına dogru tekrar yola kaoyulduk

dscn1894copywt5.jpg


dscn1896copybh4.jpg


dscn1898copyoo0.jpg


dscn1899copypi4.jpg


dscn1900copyaz0.jpg


bu ağacı cok sevdiğimi anlayacaksınız:mrgreen:

dscn1902copygd0.jpg


dscn1903copyze0.jpg


dscn1906copynb0.jpg


yolda biyerde dinlendik manzara güzel olunca durduk desek daha iyi olur:D


dscn1907copyys5.jpg


dscn1908copyti8.jpg


dscn1910copyhg7.jpg


dscn1911copytw3.jpg


dscn1912copybs5.jpg


dscn1913copywf5.jpg


Yusuf kardeşimin crossla verdiği poz:) bu poz ikiye ayrılıyor: düşmeden önce düştükten sonra diye:mrgreen::mrgreen:
düşmeden önce
dscn1915copywi4.jpg


düştükten sonra

dscn1916copyfb4.jpg


geldiğimizde burada bir baraj oldugunu ögrendik oradaki insanlardan.1 yıldır elektrik üretiliyormuş.ama barajın suyunu görme imkanımız olmadı.giris yasaktı baraj tarafına.bizde suyun tazzikle asagıya aktıgı borulara bakmakla yetindik napalımm bunada şükür:p:p:p

dscn1917copyps5.jpg


dscn1918copykq6.jpg


dscn1919copyfb5.jpg


dscn1920copywd2.jpg


tekrar geri dönüşe geçtik.

dscn1921copyom2.jpg


dscn1922copywc3.jpg


dscn1923copyyv1.jpg


dscn1924copyzx1.jpg


artık acıkmıstık bişeyler atıstırmak için yazları faliyete gecen bir lokantada durduk

dscn1927copybp0.jpg


dscn1929copysw5.jpg


biz ateş yakmak için odun toplarken Abdurrahmanda ağacın tepesindeki balkabağını almak için dallarda:D gooosgoca adam oldum arkadas şunun yaptıgıne ne diyon ola.arkadaş ben bu çocuğa öğretemedim şuna şuna neeeerdenn gördün arkadaş sen o kabağı:mrgreen::mrgreen::queen:...

dscn1930copyhl0.jpg


dscn1931copytc5.jpg


dscn1932copytm3.jpg


ewet ewet acıkmıştık bee karnımızı doyurmak için çıkınlarımızı azıklarımızı cıkardık aldıgımız ton balıklarını ateşte biraz ısıtıp yemek için sabırsızlanıyorduk

dscn1933copyxu3.jpg


dscn1934copyvy6.jpg


dscn1936copymm1.jpg


dscn1939copykq6.jpg


dscn1940copybi5.jpg


dscn1941copyoj3.jpg


dscn1942copyvf0.jpg


canınız cekmesin die yeme anını göstermiyoruz heheee:mrgreen::mrgreen:

yemegimizide yedikten sonra geri dönme vakti gelmişti

dscn1945copyqj7.jpg


dscn1946copyhw3.jpg


burada fotoğraf makinasının şarzı bitti malesef

baska bir gezide buluşmak üzere hoşçakalın...:rendeer::rendeer:

KADİRLİ-MT
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
emeğinize sağlık, kartpostal gibi kareler çok hoşuma gitti, ne demiş ünlü düşünür müslüm gürses, damara devam geziyede devammm:cherry::rendeer::rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
vay vay vay ben size ne diyeyim abilerim arkadaşlarım öyle yerler varkı oralarda bizdenmi saklıyorsunuz yoksa evde oturmaktanmı hoşlanıyorsunuz anlıyamadım neden buraları gezmessınız bizimle paylaşmassınız anlamadım harıka kareler bol virajlı yollar daha ne olsun tam motorluk...

geziye gelince güzel olmuş gercekten yusufta kros aşkı almiş başini gidiyor(kros aşkı başkadır) herhalde bozuk yoldan göturecek..ahmet abi yusuf kardeşim reşit kardeşim hepinize Gaziantep den selamlar....:rendeer::rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ressam arkadaşım, ellerinize sağlık. Nice kazasız geziler dilerim. Airman arkadaşımıza ve diğer arkadaşlara da selamlar.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
sonbahar

Merhaba arkadaşlar

bu plandışı gezimizde ,biraz enduro havası , yol bizi nereye götürecek diye başlayarak yola çıktık.

Kadirli kuzeyinde bulunan ilbistanlı-Kösepınarı mevkii daha önce gitmediğimiz ve görmek istediğimiz bir yerdi.Hava açık,rüzgarlı ama soğuk değil,manzara süper güzel,yol boyu meşe agaçları rengarenk olmuş sonbahar ile bahar arası güzellikler vardı.

yusuf'un liderliğinde (ben bu yolu biliyorum abi) oldukça sert bir patikadan sora sora asfaltı bulduk,asfaltı takip ederek Kösepınarı Hidroelektrik santralını gezdik dönüş yolunda rastladığımız yaz için açılmış şimdi kimse olmayan bir kır lokantasnda mola verdik (sonradan burasının adının kaplanderesi olduğunu öğrendik) karnımızı doyurduktan sonra sag salim kulübe dönüp günün kritiğini yapmaya başladık.

- bildiğin yol enkısa yoldur.
- 200'lük de olsa böyle yerlerde cross gerekli
- kulübe bir GPS almak şart oluyor gibi
- geziden önce fotograf makinası şarj edilecek.
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
108
imrendim

Kadirlili arkadaşlar imrendim doğrusu. Keşke ya ben size, ya da siz bana yakın olsaydınız, ne güzel geziyorsunuz.Resimler çok güzel, gezilen yerler çok güzel, minik bir gezi ama insanı doyuran bir gezi. Bu güzel paylaşım için teşekkür ediyorum.
Bu arada, Ressamcığım, o ağaçtaki bence Kerniptir, bal kabağı değildir. Zira balkabağı yerde biter:)
Yeni kaskın yakıyor ortalığı, gerçekten güzel duruyor:rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Süpersiniz :cat:
Fotoğraflar çok güzel,yüreğinize sağlık..

Devamlarını bekliyoruz.
Kadirli MT ye selamlar,sevgiler :rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
bu sitenin en çok gezi yazıları kısmını seviyorum

fotolar süper ellerinize sağlık
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
alacağınız olsun arkadaşlar biz geldiğimizde bizi götürmediniz pınarları barajları kedinize sakladınız şimdi geziyorsunuz ne diyelim adanadan selamlar.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ahmet ağbi,reşit kardeşim ve diğer arkadaşlarımın tekerlerine sağlık.güzel yerler,harika manzaralar.paylaşım için sağ olun.hepinize sevgilerimle.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
canınız cekmesin die yeme anını göstermiyoruz heheee
yemegimizide yedikten sonra geri dönme vakti gelmişti

Yemek yerken fotoğraf çekmek aklımıza gelmedi demiyon :)
Ellerinize tekerinize sağlık. Çok Süper gezmişsiniz manzaraya bittim valla. Paylaşım içinde teşekkürler.
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Yemek yerken fotoğraf çekmek aklımıza gelmedi demiyon :)
Ellerinize tekerinize sağlık. Çok Süper gezmişsiniz manzaraya bittim valla. Paylaşım içinde teşekkürler.

:cherry::cherry::cherry: Aksam Aksma ne guldum elınıze saglık guzel gezı olmus
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
vay vay vay ben size ne diyeyim abilerim arkadaşlarım öyle yerler varkı oralarda bizdenmi saklıyorsunuz yoksa evde oturmaktanmı hoşlanıyorsunuz anlıyamadım neden buraları gezmessınız bizimle paylaşmassınız anlamadım harıka kareler bol virajlı yollar daha ne olsun tam motorluk...

geziye gelince güzel olmuş gercekten yusufta kros aşkı almiş başini gidiyor(kros aşkı başkadır) herhalde bozuk yoldan göturecek..ahmet abi yusuf kardeşim reşit kardeşim hepinize Gaziantep den selamlar....:rendeer::rendeer:

teşekkür ederim abicim sizde gelin gene gezeriz ayıp ediyon ya:D ya yusuf dedi ben biliyorum yolu d,ye bizde takıldık peşine:mrgreen: bize cruiser le cross yaptırdı walla:D ama iyi oldu genede:D

Ressam arkadaşım, ellerinize sağlık. Nice kazasız geziler dilerim. Airman arkadaşımıza ve diğer arkadaşlara da selamlar.

aleykum selam abicim. ya abi bidaha gelmediniz madem gelmiyorsunuz bu yakınlara dogru gelirseniz soyleyn biz takılalım sizlere:cherry:.Saygılar

Kadirlili arkadaşlar imrendim doğrusu. Keşke ya ben size, ya da siz bana yakın olsaydınız, ne güzel geziyorsunuz.Resimler çok güzel, gezilen yerler çok güzel, minik bir gezi ama insanı doyuran bir gezi. Bu güzel paylaşım için teşekkür ediyorum.
Bu arada, Ressamcığım, o ağaçtaki bence Kerniptir, bal kabağı değildir. Zira balkabağı yerde biter:)
Yeni kaskın yakıyor ortalığı, gerçekten güzel duruyor:rendeer:

abi duygularımız aynı inan bizde aynı düşüncedeyiz keşke yakın olsaydık biraz daha senide aramızda görmekten inan cok mutlu olurduk.

sanırım o da balkabagı değilmiş :p:p:p ayrıca kask içinde teşekkür ederim.

Süpersiniz :cat:
Fotoğraflar çok güzel,yüreğinize sağlık..

Devamlarını bekliyoruz.
Kadirli MT ye selamlar,sevgiler :rendeer:


teşekkürler o sizin güzel bakışınız.saygılar

alacağınız olsun arkadaşlar biz geldiğimizde bizi götürmediniz pınarları barajları kedinize sakladınız şimdi geziyorsunuz ne diyelim adanadan selamlar.

abi yine bekleriz sizlede gideriz fakat abi size yetişebilene aşk olsun ne o öle düz yoldan gitmiyorsunuzki onun için diyorum ya bi krosmu alsam ne etsem die:mrgreen::mrgreen::cherry:

ahmet ağbi,reşit kardeşim ve diğer arkadaşlarımın tekerlerine sağlık.güzel yerler,harika manzaralar.paylaşım için sağ olun.hepinize sevgilerimle.

sogolasın abicim. neyaptın satabildinmi doradoyu.

Yemek yerken fotoğraf çekmek aklımıza gelmedi demiyon :)
Ellerinize tekerinize sağlık. Çok Süper gezmişsiniz manzaraya bittim valla. Paylaşım içinde teşekkürler.

heheheeeee:queen::p aslında öylede denilebilir :queen::queen: ne adamsın ya:p ama dikkat edersen bizim kız arkadaslarımız yoktu onun için tadı çıkmadı:p:p:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Güzel fotoğraflar için teşekkürler. Sonbahar ayları ne güzel olur gezmesi ...

Kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Süpersiniz :cat:
Fotoğraflar çok güzel,yüreğinize sağlık..

Devamlarını bekliyoruz.:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Orada bir tek airman'in motorunda (yanlış anlamadıysam) MT mizin sticker ı var.Diğer arkadaşlar motorlarında sticker vs. yok,eğer sticker isterseniz haber verin (tabi adres ve kişisel bilgileride) yollayalım :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
reşit kardeş,henüz hala duruyor.kısmetini bekliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst