18/02/07 Mini Konya Gezisi

Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Konya nın tarihi yerleşim yeri Sille ve etrafını bir dolaşalım dedik, buyurun resimler. Cbr ı bile dağa çıkarttık :)


img1608ha0.png

img1606cu2.jpg

img1614ce3.png

img1615vk6.jpg

img1612cf7.jpg

img1616zi1.jpg

img1617vf4.jpg

img1618mh8.jpg

img1619gw1.jpg

img1620wj7.jpg

img1621ow5.jpg

img1622yx9.jpg

img1623nn4.jpg

img1624yv1.jpg

img1625fv0.jpg

img1626ne7.jpg

img1627je2.jpg

img1628ld8.jpg

img1629zj5.jpg

img1633my6.jpg

img1635kc1.jpg
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Hocam bende benım cbr la beldgrad ormanına girmiştim. çok tehlikeli, asfalt motorunu asfalt dışında kullanmak çok yanlış ama yaptık işte bir kerelik birdaha girmem.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
aaaa kar :p :p Hiç görmedim de :mrgreen: :mrgreen:
Teşekkür ederiz :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
chocolateman resimler için teşekkür ettim :cherry: Gezide kara saplandık biraz ama yollar çok güzeldi. Fazla kişiye haber veremedik, yine de çok güzel oldu. Gezdiğimiz yerler tam enduroluk yollardı. Bir sonraki gezimizi Konya mt başlığından takip edebilir herkes.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
helal olsun sizlere hep birlikte tek yürekle gitmişiniz resimler için saol çok guzel resimler....
ahh ah bende gelseydim keşke ::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst