Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hocam bende benım cbr la beldgrad ormanına girmiştim. çok tehlikeli, asfalt motorunu asfalt dışında kullanmak çok yanlış ama yaptık işte bir kerelik birdaha girmem.
chocolateman resimler için teşekkür ettim :cherry: Gezide kara saplandık biraz ama yollar çok güzeldi. Fazla kişiye haber veremedik, yine de çok güzel oldu. Gezdiğimiz yerler tam enduroluk yollardı. Bir sonraki gezimizi Konya mt başlığından takip edebilir herkes.