Yeni Başlayacaklara Hitaben
-
ben ve abim motora birlikte başladık.. aldık 150 cc lik bi keeway ( ki ben hala onu kullanıyorum + yaza doğru hyosung gt250r yada comet almak var kafamda ) sonra abim hyosung un race ini gt250r aldı.. yazın ona bindik...
sonra şimdi gv600 aldı .. sağlam alet .. race de değil .. hız yapıyor ama sonuçta chooper olduğu için virajlara filan oldukça yavaş giriyorum.
keewayim hala var o benim oldu . istanbul için konuşmam gerekirse .. benim için gt250r yeterli .. daha büyüğüne geçmek gibi bir niyetim yok.. abim bana sana 500 lük alalım desede ben 250 liği geçmeyi hiç düşünmüyorumda..
120 den hızlı gitmeye gerek varmı şehir içinde.. keeway 80-90 arası gitmek gerektiriyor o zamanda arabalar arkana geliyor. makas atan o...ç ları da unutmamak lazım.
ha birde sayfanın başında onur1 yazmış bayanlarda var trafikte.. biraz daha sağlam ve gösterişli bir alet lazım işte...
ÖZET: benim tavsiyem 150 lik le başlayın 1 sene sonra 250lik zevkinize paranıza göre bir model seçin.....
koluna taktığın kask kafanı korumaz
Reklamlar
-
yaziyi yazan abimize tesekkür ederim kendi adima önemliydi.Bende motor alirken bunu bir kez daha düsünecegim.Ins aprilia rs 150 alicagim ama o da zor diyorlar.Hayirlisi
-
Aslında 250-500 cc den sonrası fanteziye giriyor. Özellikle racinglerde durum böyle. Bunları porsche veya ferrari markalarına benzetmek mümkün. Görüntü, performans ve ses. İşte bu üç kelime ile tanımlanabilirler.
Günlük kullanımda hiçbir zaman tam kapasite kullanılamaz, en azından Türkiye şartlarında. Çünkü ya pist lazım ya da Almanyadaki otobanlardan.
Fakat yollara baktığımızda ya scooter görüyorum ya da 1000cc racing. Ara modelleri pek göremezsiniz.
-
Başlangıç Motor Seçimi
Merhaba,
Konuları gezdiğimde bu konunun farklı şekillerde birkaç kere daha sorulduğunu gördüm ama okuduklarıma ve burdaki tecrübeli kişilerin söylediklerinide düşünerek kendi açımdanda sormak istedim. İlk olarak ben racing kullanmak istiyorum ( dediğim gibi forumları gezdim, cbr 600f le başlamıycam + amacım gösteriş diil zevk meseli.. kimi konularda race düşünenlere "daha havalı raceler dimi, herkesde sana bakar" tarzı yaklaşımlarda bulunulmuş öle bi mod içinde olmadığımıda belirtmek isterim altımdaki motor için bana bakan hiç bakmasın )
Marka olarak parça ve satarken çok fazla sıkıntı çekmiyceğim bişi düşünüyorum..Şimdi çoğu mesaj hyosung gt250r, cbf250, ybr125-cbr125 üzerinde yoğunlaşacak zannedersem.
Bunların dışında bana tecrübe kazanmam için ne önerebilirsiniz yada bunlardan birini seç midir olay?şimdiden teşekküler..
-
Racing için yeni başlayacaklara genelde CBR ailesinden olduğu için CBR 125 tavsiye ediliyor bildiğin gibi.
Çıkması beklenen 2007 modeli de göze hitap etmesini sağlamış. Fakat iri yapılı arkadaşlara pek tavsiye etmiyorlar mevcut kasayı.
Eğer gösterişle işin yoksa CBF serisini de takip edebilirsin. Ayrıca kendini geliştirebileceğin birçok motor seçeneği de var.150-250-500-600... Tecrübe kazandıkça hacim arttırırsın.
Eğer kendini ve sevdiklerini düşünüyorsan racing motorlara ilk birkaç sene yaklaşma derim.
-
Suzuki Volusia 800 için Başlangıç motoru
Merhaba Arkadaşlar,
Suzuki Volusia 800 veya Dragstar 650 tarzında bir motor almak istiyorum...
sesi çok hoşuma gidiyor... güdü güdü
http://www.youtube.com/watch?v=X5kG0dgnGGo
Ama iki teker tecrübem uzun bisiklet sürüşleriyle kısıtlı.
Vitesli motoru sadece ehliyet sınavında sürdüm.
Chopperları devirmek zor diye biliyorum.
Ama sürüşleri nasıldır. İlk başlangıç olarak bu kadar ağır bir motor alınır mı ?
veya Volusiaya alışabilmek için
vitesli hangi motoru önerirsiniz.
Volusia almamın nedenleride araç ihtiyacımın olması
ve fazla masraf harcamak istememem. Zaten 3 sene veya en fazla 5 sene kullanırım. Temiz 1-2 yaşında bir şey bakacağım. Satarkende fazla zararı olmamasını isterim.
Volusia alsam ne gibi güçlüklerle karışılaşırım ?
veya onu almadan önce sıfır veya ikinci el satarken zararı olmayacak
kolay gidecek hangi motoru önerirsiniz.
Sizce ortalama ne sürede kavranır.
Büyük bir motora geçilecek kadar pişilir
Teşekkürler
-
Eğer daha önce uzun süre motor tecrüben olmadıysa nekadar ciddi bi makina istediğini tekrar düşün isterim.Bisikletteki tecrübelerinin hepsini bi kenara at.Almak istediğin makina 2buçuk metre boyunda,246 kilo ağırlığında ,bacaklarının arasında 16litre yakıt taşıdığın,52 beygirlik bi canavar! Cafenin önünde çok şık duran motorlar,sen üstündeyken okadar da dost canlısı olmayabiliyor.Test etme imkanın olursa eğer bu yada benzer bi makinayla biraz vakit geçir.Sitedeki tecrübeli arkadaşlar zaten gerekli yorumları yapacaktır.
-
Bestapo kardeş çok iyi ifade etmişsin ,sitemizde başlangıç motoru ile ilgili bir çok bilgi var.Hiç biri "devasa motorla öğrenin" demiyor.
güzel bakan , güzel görür.
-
Tartışmaları ve örnekleri takip etmişsinizdir.
Genel olarak sizce verilen örnekler ışığında,
En iyi seçenek hangisi... Zarar ettirmeyecek
birde bu iş kısa bir sürede öğrenilir mi ?
misal başlangıç için bişey alıp 6 ay kullansam
satsam... eylül-ekim gibi.
sonra 2008 mart-nisan gibi
direk volusia modeline geçmek için yeterli olurmu ? ,
Yeterince pişermiyim
Regal Raptor Dadyw
modelinin fiyatı ucuz kendiside hafif...
Sıfır alsam satarken çok zarar edermiyim ?
-
Forumdan Uzaklaştırıldı
çin malı motorlarda satarken zarar etmeyen olduğunu sanmıyorum..
ankaradan bir arkadaşımız var shadow ile başlayan sana referans olabilir..
ama genelde 250 cc kullanımı daha kolay modeller ile başlamak öneriliyor..
bu arada cruiser düşürmesi kolay gibi gözüksede kullanımı diğer pek çok motora göre daha zor , gözden kaçırmayalım
-
Merhaba,
Motosiklet kullanmaya yeni başlayan biriyim. İlk motosikletim olarak Honda Shadow 600 seçtim. Biraz büyük hacimden başladım, ama beni çalıştıracak uzun yıllar motosiklet kullanan bir hocam vardı. Trafiğe çıkmadan önce günlerce çayyolu'ndaki pazar alanında çok ciddi çalışma yaptım. (Çocukluk hayalimi gerçekleştirdim ve hayalimin beni öldürmesini istemiyorum.) Bu süre zarfında frenleme çalışması yaparken motoru 1 kez devirdim ve sol aynam gitti. Şu anda pek bir sorunum yok, motora ve trafiğe alıştım.
Ama şunu belirteyim; yeni bir motosiklet alıpda "önce eğitimlerimi tamamlayayım sonra trafiğe çıkarım" diyebilmek büyük irade ve sabır istiyor. Sabırlı ve sakat kalmak istemeyen bir insan olduğum için pazar alanını yaklaşık 300 km turladım. Trafiğe sonra çıktım. Şimdi hava güzel oldukça işe motosikletle gidip geliyorum, mutluyum..
Cruiser yerine başka tarz bi motosiklet alsaydım 600 cc ile başlarmıydım? Kesinlikle hayır..
Eating tar and gasoline
Every light I see is green
Open pipes, my machine's triple-plated chrome
-
aman arkadaşım dikkat.Hiç şakası yok bu işin.250 cc lik bi makinayla baslamanı tavsiye ederim.Zarar etmemen olanaksız.Öğrendiğini yanına kar sayacaksın.Regal Raptoru kullan derim keyifli bir motor ben kullanıyorum ve çok eğleniyorum.Geçmişte aklı evvel bi motor dergisinde hiç unutmuyorum Suzuki dl 650 için başlangıç motoru denmişti.Tüylerim diken diken olmuştu.Aman dikkat.Sevgiler sunuyorum
-
Elegant adlı üyeden alıntı
Eğer gösterişle işin yoksa CBF serisini de takip edebilirsin. Ayrıca kendini geliştirebileceğin birçok motor seçeneği de var.150-250-500-600... Tecrübe kazandıkça hacim arttırırsın.
Eğer kendini ve sevdiklerini düşünüyorsan racing motorlara ilk birkaç sene yaklaşma derim.
Evet büyük ihtimal cbf 250 olucak başlangıç olarak bu gidişle..
-
Bu arada 250 cc den başlayacaksan Yamaha yeni YBR 250 yi getirdi. En büyük farkı enjeksiyonlu olması. Bu yakıt tüketimini düşürür deniliyor. Eğer acelen yoksa onu da araştırabilirsin.
-
01 Nisan 2007, 12:07
#175
800cc bir motor
Arkadaslar 2 aydir 50cc lik bir scooter kullaniyorum. Ancak internet sitelerinde ve cevremde bircok kez Kawasakinin VN800 classic modelini gordum ve cok hosuma gitti. Henuz A2 ehliyetim yok ama eger ehliyetimi alirsam bir VN800 kullanmam mumkun olurmu ? Daha dogrusu, 800cc lik bu motor benim icin tehlike yaratirmi ? Konu hakkinda bilgisi olan arkadaslarin beni bilgilendirmesini rica ediyorum. Herkese iyi surusler....
-
01 Nisan 2007, 12:08
#176
Allaa cumbuse bak sen sımdı 50cc den 800cc ye yorumları merakla ve az cok tahmın ederek beklıyorum
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
01 Nisan 2007, 12:33
#177
paraglider80 adlı üyeden alıntı
A2 ehliyetim yok ama eger ehliyetimi alirsam bir VN800 kullanmam mumkun olurmu
olur, ehliyetsizde olur
paraglider80 adlı üyeden alıntı
Daha dogrusu, 800cc lik bu motor benim icin tehlike yaratirmi
Yaratir en iyi ihtimal tekerlekli sandalye, yabancılık çekmezsin ikisinede hareketi eller veriyor.
ÇÖKMEDİKÇE ÜSTÜMÜZE MAVİ GÖK GÖÇMEDİKÇE BASTIĞIMIZ TOPRAK TÜRK OĞLU TÜRK'ÜZ BİZ ATATÜRK'ÇÜYÜZ
-
01 Nisan 2007, 12:36
#178
50 cc bile 2 ay kullanmışsın arkadaşım daha çok yolun var
ÇELİK KANATLARIN ÖZGÜR ÇOCUKLARI
-
01 Nisan 2007, 12:51
#179
http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=20642
Aradığınız motorun özellikleri burada var.Yaklaşık 250 kilo ve yüksek torklu bir makina.
Haydi diyelim ki fiziğiniz bu motorla başedecek yapıda peki trafikte gerekli tecrübe ve deneyime sahipmisiniz?
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
01 Nisan 2007, 12:54
#180
bence ehliyetsiz öyle bir motora binme ve ayrıca 50 cc lik 100 kilo zor gelen bi motordan inip 800 cc lik 250 kiloluk bir motora binmeyi düşünmek pek akıllıca bi durum olmaz.Bence biraz yavaş uç
Born To Be wild,Live to Ride...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler