ÇANAKKALEDE 2 hintli 2 çinli 1 japon 7 türk 2 gunde 1000 km devri alem

Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
Arkadaşlarımızla bırlıkte cumartesı ve pazar günümüzü destan yazılmış tarih kokan topraklarda şehıt dedelerımıze bızden ve sızlerden selam götürelım ruhlarına fatıha okuyalım istedık .Düştük yollara oldukca keyıfli bır yolculuk yaptık .Cok şükür bızde ve motorlarımızda problem olmadı . Bılenler bilirler,fızkı olarak etrafı acık dümdüz tarlaların olduğu bır yolda havanında rüzgarlı olmasıyla ıyı bir rüzgara mahruz kaldık .Yinede katılan arkadaşlarıma teşekkür ederım oldukca keyıflı gezı oldu.Gercekten oraya defalarca gıtmiş olmama rahmen sankı yenı görüyormuş gıbı yine heyacanlandım .Bazen beledıyelerın calışmadıklarını söyler dururuz ama istanbuldan ve diğer illerden bır cok beledıye gezı düzenlemiş kım varsa alıp getırmışler bence takdır edılecek bır durum orayı görerek tarihimizi ve Büyük komutan ülkemızın bağımsızlığını ve ilerlemesını sağlayan MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ü ve silah arkadaşlarını anlamak daha mümkün basıt düşünerek şunu söylemelıyım o kadar zıyaret edılecek yerler varki zamanımız kısıtlı olduğundan bır coğunu es gecmek durumunda kaldık ve altımızda motosıkletlerımız olduğu halde ama şöyle conk bayırından aşağı bakarken geniş bır coğrafyanın savunmasını yapmak ve elinde düşmandan çok çok daha az bır teçhızat ile bunu başarmak gercekten çok mucızevı bır olay gıbı gelıyor insana bır mevkıden dıyerıne ne yardımlar ne postalar ne cephaneler ne yaralılar taşınmış hemde bır arac olmadan ve canlarınıda bırakmışlar kanlarıyla toprağa karıştırmışlar KİMİN İÇİN bıliyormusunuz benım senın bizlerın ve bızden sonra geleceklerın anlı şanlı TÜRK bayrağı altında özgürce bu gün olduğu gıbı ve gelecekte de olacağı gıbı özgürce dolaşmamız için HEY DEDELERİM onlarca fatiha okuduk ama size milyonlarcası feda olsun dostlarım sizlerde resımlere bakarken gıtmiş gıbı kabul edıp bır fatıhada sızler okuyun ve ATAMIZIN dediği gibi NE MUTLU TÜRKÜM dıyerek övünün sizler bizler böyle dedelerımızın torunlarıyız bu ülkede kardeşce dostca yaşayalım .Ben duygulandım tabı ama motosıkletler ve dostlarımla bır arada olunca bırazda cıvıttık tabiii hoş görün bol bol resımlerımızı cektık sizlerle paylaşalım istedık .:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:21 ----------









 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
amin,evet yavaş yavaş geliyor fotolar ama devamı yarın . baya bir yorulmuşum sabah iş var yatmalı,yolculukta eşlik eden dostlara selamlar tekerimize sağlık :) haftaya bartın yapıyoruz değilmi.:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel başlık ismi koymuşsun tebrikler,gezi paylaşımı da çok renkli.:cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029













---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:45 ----------







 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029






---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:52 ----------

















 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
başlarken
i-37208.jpg
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
sorma engin imagede problem var gibi sayfa takılıyor birtane burdan yolladım,yolladıktan sonra yazıyı gark ettim :p
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
76
slm sinan abi kalkmışın istanbuldan çanakkaleye gelmişin hiç beni aramadın KEŞAN daydım ayıp ettin vallahi kalıcak yerde sorun olmazdı :( :farao: bi dahakine yolun buraya düşerse muhakkak bekliyorum....


GÜZEL GEZİ OLMUŞ BENDE ARANIZDA OLMAK İSTERDİM :cat:
 
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
113
Çok anlamlı ve güzel bir gezi olmuş.Millet olarak ecdadımızı ve bizim için yaptıklarını her zaman hatırlamaya ihtiyacımız var.Emeğinize sağlık :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst