Gaziantep Mt Kardeş Okulunu Boyadı

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantep mt gecen seneki kardeş okul kampanyamızın devami olarak bu sene ki kardeş okulumuzu bir dağ köyü olan ve onla aynı ismi taşiyan kabasakız ilk ögretim okulu olarak belirlemiştik bir hafta önce yaptımız okul ziyaretın de okulun içler acısı bir hali oldunu gördük ve bu hafta okulu boyamak için kolları sıvadık cok eglenceli bir okadar yorucu olan bu işi allahın izniyle bitirdik..:flower::flower::flower::flower:

ben bur organızasyonda bulunan arkadaşlara başta alperence(hayali abi)erkengel (ali)salton(gökhan)karayılan(nıhat)serdar 27 (serdar)grandboss (burak)imkansiz27(üzeyir)benhasan(hasan)raqooon(mahmut)

ELİNİZE YÜREGİNİZE SAĞLİK ARKADAŞLAR TEŞEKÜRLER....


s7300301je1.jpg

toplanma yerindeyiz geç kalan kalana:p:p

s7300302hm4.jpg


depolar dolsun....

s7300303zo3.jpg


hayali abinin gelişi tam 1 saat rötar var olmaskı kardeşim..:mrgreen::mrgreen:

s7300305uh2.jpg


boyaları alıp yollara düşüyoruz içimizde inanılmaz bir heycan ve seviç

s7300315zb4.jpg


s7300310du9.jpg


s7300324hi4.jpg


s7300327yq6.jpg


yollar sessız sakın fistik kokan agçların yanlarından gecıyoruz

s7300335ix9.jpg


s7300337de2.jpg


yolda karşilaştımız sevimli şey...

s7300342zu6.jpg


yolda kahvaltı için duruyoruz fistik bahcelerının içinde

s7300340aq3.jpg


s7300345qj3.jpg


s7300344os6.jpg


s7300347qk1.jpg


kahvaltı yapıldıktan sonra kendımı fıstık bahcelerıne atıyorum inanırmısınız o fıstıklardan bir tane bile yemedım ..

s7300347qk1.jpg


s7300350sy5.jpg


s7300351vc1.jpg


maşallah bu sene yeşil altın(antep fıstıgı) çok

s7300349ci3.jpg


s7300348ag5.jpg


tekrar yollardayız

s7300339ik8.jpg


ve nıhayet köyün okuluna geldık hava cok sıcak en az 38 derece hava

s7300356xl7.jpg


s7300357xv3.jpg


s7300364gb7.jpg


hemen okulu boşaltıyoruz

s7300364gb7.jpg


okulu boyamaya geldımızı ögrenen köylü cocuklar bize yardım etmek için sıraya girdiler yüzlerindeki tebessum ne desenız degerdı

s7300371rr2.jpg


s7300373gz0.jpg


s7300374ax2.jpg


hemen bir durum degerlendırılmesı iş paylaşimi

s7300378tp7.jpg


erkengel (ali) kardeşim hemen işe koyuluyor

s7300377eq9.jpg


hayali abi ne yapıyorda anlamadım

s7300380sx4.jpg


artıs boyacı (ben) :queen::queen::queen:

s7300382fq9.jpg


işleri güçleri dedikodu bu adamların gene fısıldaşiyorlar :p:p

s7300384zj8.jpg





s7300379es9.jpg


acıktık yemek hazırlıkları..:queen::queen::queen:

s7300386db8.jpg


s7300396eu3.jpg


s7300393qv7.jpg


motorlar..

s7300388gu0.jpg


kebablar.....

s7300406ci1.jpg


s7300402do7.jpg


s7300400la5.jpg


s7300398ns8.jpg


yemekten sonra közde çay yapıyoruz

s7300410np6.jpg


s7300411df9.jpg


s7300429yp0.jpg


çay sefasın dan sonra çalişmaya devammm

s7300415gp2.jpg


erkengel ve nıhat kardeşim ellerınıze kollarınıza sağlik

s7300418vc1.jpg


günun adamı boyacı halil abi sen olmasan biz bu işi yapamazdık

s7300422lp9.jpg


elimede firca da yakişiyor :queen::queen:

s7300427of5.jpg


hayali abi eline koluna emegıne saglik abi iyki varsın seni seviyoruz :rendeer::rendeer:

bu bust boyama işi ince işmiş halıyle bana düştü.:p:p

s7300431zl0.jpg


s7300445is2.jpg


halil usta ustalını gösterıyor..eline koluna saglık usta

s7300434wi0.jpg


ve okulun iç kısımını bitirıyoruz tertemiz oldu

s7300455lh5.jpg


kara tahta yerıne konuluyor

s7300454lf4.jpg


s7300456yv6.jpg


artık son rutuşlar..

s7300446wo4.jpg


evt herşey bitti okulumuz yenı ögretım yılına hazır mutluluk resimleri

s7300452du4.jpg


s7300448io5.jpg


s7300449ox4.jpg


s7300450os0.jpg


MUSTAFA KEMALİN BU SÖZLERİ OLAYI ÖZETLİYOR

s7300460st0.jpg



VE MAVİŞİM

s7300463kd7.jpg


Bu güzel etkinlikte bulunmaktan mutlu gururlu olarak evimize döndük bizim bu davranişimiz umarım örnek teşkil eder..

GAZİANTEP MT'DEN SEVGİLERLE :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Yüregine saglık cano yorucu oldu ama çok güsel oldu yaw etkinlige katılan tüm arkadaşlarıma tşk ediyorum:rendeer::rendeer:
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
307
Çok güzel bir organizasyon , umarım herkes örnek alır , tebrik ederim sizleri .....
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinizin eline yüreğine sağlık bizde sizlerden örnek almalıyız hepinize yürekten teşekkürler! ALLAH razı olsun bu güzel kardeşlerimden :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elinize kolunuza sağlık ordaki çocuklar ne kadar mutlu oldular kim bilir çok güsel olmuş allah razı olsun sizlerden
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hepinizin Yüreğine Sağlık Gaziantep MT...
Döktüğünüz her ter size 10000 kat sevap olarak dönsün inşallah... Allah razı olsun... :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Abi süper bir iş yapmışsınız.Allah hepinizden razı olsun.Katılan ve emeği geçen herkese teşekkürler.Motorcuların serseri olmadığını birkez daha gösterdiniz.Kazasız sorunsuz sürüşler.Saygılarımla.:cat::bounce: :wiinkk:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Teşekkürler gaziantep MT
bu arada boya bahane kebaplar şahane gibi görünüyor.
Ellerinize saglık selamlar.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel organizasyon olmuş aydemir.Paylaşım için tşk.Bu arada tişörtte yeni sanırım.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
hepinizi ayrı ayrı canı gönülden kutluyorum.. çok güzel bir dayanışmaya imza atmışsınız.. ::alkiis::::alkiis:: bana kml erce uzaksınız ama sizler gibi altın kalpli kişilerle aynı sanal ortamı paylaşmak bile onur verici.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
böyle bir organizasyona katılmak gerçektende gurur verici iyiki bende ogün orada olmuşum biraz yorucuydu hava çok sıcaktı ama inanın buna değdi o çocuklar bizim gelecegimiz inşallah vatana millete hayırlı evlatlar yetişir o çocukların eğitime okumaya çok ihtiyaçları var onlar için bişeyler yapa bildiysek ne mutlu bize emeği geçen bütün arkadaşların ellerine kollarına sağlık Ali abi bu arada o közde demlediğin çayın tadı hala damağımda ne güzel çaydı öyle sağol
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
herkese burdan tsklr gercekten guzel bir organizasyon oldu baya yorulduk ama isin sonunda cocuklarin yuzundeki o tebessumu gordukya o bize yetti umarim devaminida yapariz gazi antep mt herzaman yollarda ve bir arada olucak insallah tekrar tsklr
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
abi yılın organizasyonu bu olmuş bence:rendeer:....katılan ve emeği geçen herkese çok teşekkürler.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
herkese burdan tsklr gercekten guzel bir organizasyon oldu baya yorulduk ama isin sonunda cocuklarin yuzundeki o tebessumu gordukya o bize yetti umarim devaminida yapariz gazi antep mt herzaman yollarda ve bir arada olucak insallah tekrar tsklr


çocuklar gerçektende çok mutlu oldular:):)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,759
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
çok güzel ve faydalı bi iş çıkarmışsınız. helal olsun,elinize sağlık :cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
abii süpersiniz bende böle hayırlı bi işte bulunmayı çok isterdim,gerçekten elinize düşüncenize yüreğinize meğinize herşeyinze sağlık,bugune kadar gördüğüm en güzel topic,:rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst