İZMİR-ÇANAKKALE GEZİSİ 1020 KM ( Cem .)

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Daha iyi video kalitesi için 720p'de İzleyebilirsiniz. Gopronun acemisiyim daha düzgün ayarlarla geliştirecegim.:cat:

 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
54
Dostum harika olmuş.:cat: Devamını bekliyoruz. Bizide götüürrr. :flower:
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
elinize sağlık.....da;
tam neresi nasıl gidilir....bi harita güzergah vs çalışması...o top mermisi nedir bi hikayesi varmıdır varsa nedir...
yani hiç gezmemekten de iyidir illaki ama seninle beraber gezmiş gibi olaydık daha iyiydi...
yinede paylaşım için teşekkürler....
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
elinize sağlık.....da;
tam neresi nasıl gidilir....bi harita güzergah vs çalışması...o top mermisi nedir bi hikayesi varmıdır varsa nedir...
yani hiç gezmemekten de iyidir illaki ama seninle beraber gezmiş gibi olaydık daha iyiydi...
yinede paylaşım için teşekkürler....

Yogun iş hayatından ötürü elimden geldigi kadarını yapabildim eksikler olabilir kusura bakmayın :cat:

En son Eceabat feribot'dan Eceabata geçip bir kaç km ilerleyip seyit onbaşının tek başına top mermisini kaldırıp ingiliz gemisini düşürdügü yerdir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------

Çok güzel bir gezi olmuş izlediğime değdi :)

Çok teşekkür ederim sagolun :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------

Paylaşım için teşekkürler,kazasız sürüşler.

Teşşekürler 600fi temiz kardeşim :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Abi süper olmuş.

Ben 2. Videoyu yaptım , sen ilk videodan beni sollamışsın :)

Kıskandım ::utangac:
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
52
Dört silindirin tatlı sesinden mahrum etmeyin şu videolara müzik ekleyip :p

Güzel olmuş emeklerine sağlık.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Abi benimki çöp adam çizip iyi resim yaptığını sanan çocuk misali :queen:

Estafurullah kardesim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------

Dört silindirin tatlı sesinden mahrum etmeyin şu videolara müzik ekleyip :p

Güzel olmuş emeklerine sağlık.

Tesekkur ederim sagolasin :) malesef egsozum kapali inan ybr kadar sessiz gidiyorum :)
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
videoyu izledim kardeşim eline sağlık mükemmel olmuş:thumleft:
valla acemisiyim diyorsun ama süper bir video olmuş acemiliğin bu ise ustalığını düşünemiyorum :cherry:

merak ettiğim hangi programı kullandığın sanki bana hem gopro hem de movie maker kullanmışsın gibi geldi...:sunny:
video gayet net eğer movie maker kullandıysan nasıl bu netliği yakaladın yoksa 720x60 da mı çekim yaptın???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst