- Katılım
- 17 Ara 2011
- Mesajlar
- 1,052
- Konu Yazar
- #1
18 Mayıs Cumartesi Kocaeli'den bir grup ve İstanbul'dan Kutlay 'ın katılımıyla 8 motor Kocaeli köy yolları üzerinden Şile - Ağlayan Kaya'ya gittik yedik içtik yüzdük çok güzeldi
Buyrun fotolar ayrıca video gelecek.
Hedefimiz :
ilk mola
adamım mert (hızlı gonzales)
Kahvaltı molası.. sanırım bu molayı vermesek acımızdan ölürdük..
allah kimseyi açlıkla terbiye etmesin.. ayrıca mert tüm tüm gözlemeleri götürürken çektiğim fotoları gizlice silmiş hain
şile feneri
Ağlayan kaya'nın yanındaki kumsal valla biz çok beğendik çokta güzel yüzdükkk
adamım Mert
adamın profil fotoğrafı hiç değişmiyor.
Sonra mangal için Şile'nin diğer tarafında bir mesire alanı bulduk.
Atını güneye süren kovboy : Kutlay
Gelsin tavuklarrr
göbeğim almış başını gidiyor.
Edi & Büdü
Pembe giyme tanırrrrlar seni yolcu sanırrrrlarrr...
Dönüş yolu
Hedefimiz :
ilk mola
adamım mert (hızlı gonzales)
Kahvaltı molası.. sanırım bu molayı vermesek acımızdan ölürdük..
allah kimseyi açlıkla terbiye etmesin.. ayrıca mert tüm tüm gözlemeleri götürürken çektiğim fotoları gizlice silmiş hain
şile feneri
Ağlayan kaya'nın yanındaki kumsal valla biz çok beğendik çokta güzel yüzdükkk
adamım Mert
Sonra mangal için Şile'nin diğer tarafında bir mesire alanı bulduk.
Atını güneye süren kovboy : Kutlay
Gelsin tavuklarrr
göbeğim almış başını gidiyor.
Edi & Büdü
Pembe giyme tanırrrrlar seni yolcu sanırrrrlarrr...
Dönüş yolu