Kocaeli - Şile

Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
18 Mayıs Cumartesi Kocaeli'den bir grup ve İstanbul'dan Kutlay 'ın katılımıyla 8 motor Kocaeli köy yolları üzerinden Şile - Ağlayan Kaya'ya gittik yedik içtik yüzdük çok güzeldi :) Buyrun fotolar ayrıca video gelecek.

Hedefimiz :
8753825800_4922e89f0f_b.jpg


8753827290_45b699a6e4_b.jpg


8753827210_235a7bc113_b.jpg


8752702077_06e865f553_b.jpg


8753827016_8ae7eff0de_b.jpg


8752701857_8ed98567df_b.jpg


ilk mola

8753826822_eeaa6772c3_b.jpg


adamım mert (hızlı gonzales)

8752701579_0a464080c9_b.jpg


8752701419_35560b70ce_b.jpg


Kahvaltı molası.. sanırım bu molayı vermesek acımızdan ölürdük..

8752701257_8dd9466f02_b.jpg


8753826172_cf5d1dd023_b.jpg


allah kimseyi açlıkla terbiye etmesin.. ayrıca mert tüm tüm gözlemeleri götürürken çektiğim fotoları gizlice silmiş hain :)

8753826014_84db0993ed_b.jpg


şile feneri

8753825926_b22a4d513c_b.jpg


8753825706_23ca29b0be_b.jpg


Ağlayan kaya'nın yanındaki kumsal valla biz çok beğendik çokta güzel yüzdükkk :)
8753825500_3dd0e889fb_b.jpg



adamım Mert :D adamın profil fotoğrafı hiç değişmiyor.

8753825616_76c9a6d3bd_b.jpg


8753825576_e5187e86f4_b.jpg


Sonra mangal için Şile'nin diğer tarafında bir mesire alanı bulduk.

Atını güneye süren kovboy : Kutlay

8752700505_44b07f1388_b.jpg


Gelsin tavuklarrr

8753825284_ef7b2e6538_b.jpg


8753825122_31097865b8_b.jpg


göbeğim almış başını gidiyor.

8752700167_7a6f3510bc_b.jpg


Edi & Büdü

8752699983_8e2d311e76_b.jpg


8752700061_45035beedf_b.jpg


8753824620_ec10d8ce95_b.jpg


Pembe giyme tanırrrrlar seni yolcu sanırrrrlarrr...

8753824716_e01c40fce9_b.jpg


Dönüş yolu

8752699639_6128d8047a_b.jpg


8752699593_bd717f06ac_b.jpg


8752699429_877576b1b3_b.jpg


8753824310_0cb42fd1ce_b.jpg
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
güzel gezi olmuş keşke böyle gezileri pazar günleri yapsanız da bizde evde motor silmekten kurtulsak:)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
güzel gezi olmuş keşke böyle gezileri pazar günleri yapsanız da bizde evde motor silmekten kurtulsak:)

dostum haklısın da bu gruptada pazar çalışanlar vardı rica ettiler o yüzden cumartesi yaptık, birdahakine pazar yaparız ayıp ettin..:bestmt:
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
burak müthiş sin emeklerine sağlık senle gezmekte bizim için çok eğlenceli idi. darısı başkalarının başına
 
Katılım
28 Kas 2012
Mesajlar
200
Çok güzel gezi olmuş Denizin olduğu memlekette motorumla gezmeyi unuttum valla.Birde şu resim yüklemek bu kadar işkence olmasa.Yoklukta usb modem ile pc yi kırasım geliyor az önce döndüğüm geziyi bir türlü yükleyemedim.Neyse konu dağılmasın.Gezi ve paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezi ve fotolar için tşk.Şile memleketim olsada bayağı bir uzun zamandır gitmiyorum:pale:
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
burak ellerine sağlık. (video bozuk)

rica ederim 11 saat sürdü videonun hazırlanıp yüklenmesi :D

video bozuk değil.. çözünürlüğü 720 p yapın HD izleyin gençler :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

şimdi bir daha izledim, sonu uçmuş videonun kusura bakmayın :)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
o sonradan aklıma geldi.. render işi çok uzun sürdü o yüzden tekrar yapmayı dötüm yemedi :D
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
mesaj attım sana abi, bugün 6da çıkacağım 18:05te senin işyerinin oraya gelsem kamerayı alabilir miyim?
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
biliyorum abi :) akşama görüşürüz. vidyo kolajı için teşekkürler eline sağlık :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst