- Katılım
- 23 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,493
- Konu Yazar
- #1
Merhaba değerli mt tutkunları,
Bugün uzun zamandır forumda tanışıp telefonlaştığımız, fakat bir türlü havalardan ötürü kısmet olmayan bir buluşma gerçekleştirdik.Değerli Adem Abi ile tanışma şerefine nail oldum.(Adem80).Adem abi 14:45 gibi iş yerime geldi bir çayımı içti, daha sonra mesaim bitince çıktık biraz gezip kaynaşmaya.::gazla::



Güneşli ve güzel bir hava vardı.Turgutreis sahilinde biraz sohbet edip güneşlendikten sonra Gümüşlük üzerinden Yalıkavak'a gittik.Yolda Adem Abinin bana göstermek istediği tepelerden birine gidiyoruz.Manzara enfes, hava zaten harkulade.Her kontağı kapatmada ben Adem Abi'yi soru yağmuruna tutuyorum, nede olsa o tecrübeli ben daha çaylak.Öğrenecek çok şeyimiz var.



Adem Abi tek tek gösteriyor hangisi bizim hangisi Yunan adası.Kos'un beyaz evleri taaa buradan görünüyor.

Yalıkavak yolu adeta cross pistine dönmüş en son geldiğimden bu yana, yaklaşık 12-15 kamyon soladık o yollarda.Adem Abide maşallah tam süper moto adamı vericeksin alrına xt660 süper moto şov yapıcak.
Yalıkavak Marina tarafında bir çay içtikten sonra Daha ilerilere gidiyoruz.



Derken Dodo Beach'e geliyoruz yine Adem Abi'nin mekanlarından bir tanesi.Küçük bir uçurum.













3 saattir geziyoruz ama çok hızlı geçti.Güneşin sıcaklığı yerini ayaza bırakmaya başladı.Adem Abi de 20:00 de mesaiye başlıyor daha yemek yiyecek.Ne kadar istemesemde dönüş yoluna düşüyoruz.2 km gittikten sonra benim lastik garip davranmaya başlıyor, yolda 3-4 kere bakıyorum inmemiş.
Derken iyice havası iniyor patlıyor.İlk defa lastiğim patladı elimde sadece motorla verdikleri anahtarlardan başka birşey yok.Adem Abi'ye bakıyorum abi ben ne yapıcam diye.4 cm çivi girmiş.Sağolsun hemen evden çakmak girişi ile çalışan pompa, eski titanının iç lastiği alet edavat ne varsa alıp geliyor.Ben tabi çok üzüldüm Adem Abi'nin işe geç kalmasını istemezdim, birde kendime kızdım cahil cahil çıkıyoruz yola alet yok edavat yok.
Allahtan Adem Abi hem tecrübeli hem delikanlı çıkıyor.Beni yolda bırakmadan ve elimi sürdürmeden herşeyi söküp takıyor.Şansımıza titan lastiğide tam denk geliyor.Yusuf Hayaloğlu demiş '' hani derler ya kalıba döksen beş adam eder.Aynen öyle''.Bu durumdan sonra aklıma ilk gelen cümle bu oluyor.Adem Abi çok sevildiği bir kardeş kazandı bu akşam.Hakkını helal et abi.7/24 her telefonda bir kontakta max 20 dakikada yanındayım.::fool::
Bugüne kadar geçerdiğim en kötü gül olmasına ramak kalmıştı.

Bugün uzun zamandır forumda tanışıp telefonlaştığımız, fakat bir türlü havalardan ötürü kısmet olmayan bir buluşma gerçekleştirdik.Değerli Adem Abi ile tanışma şerefine nail oldum.(Adem80).Adem abi 14:45 gibi iş yerime geldi bir çayımı içti, daha sonra mesaim bitince çıktık biraz gezip kaynaşmaya.::gazla::



Güneşli ve güzel bir hava vardı.Turgutreis sahilinde biraz sohbet edip güneşlendikten sonra Gümüşlük üzerinden Yalıkavak'a gittik.Yolda Adem Abinin bana göstermek istediği tepelerden birine gidiyoruz.Manzara enfes, hava zaten harkulade.Her kontağı kapatmada ben Adem Abi'yi soru yağmuruna tutuyorum, nede olsa o tecrübeli ben daha çaylak.Öğrenecek çok şeyimiz var.



Adem Abi tek tek gösteriyor hangisi bizim hangisi Yunan adası.Kos'un beyaz evleri taaa buradan görünüyor.

Yalıkavak yolu adeta cross pistine dönmüş en son geldiğimden bu yana, yaklaşık 12-15 kamyon soladık o yollarda.Adem Abide maşallah tam süper moto adamı vericeksin alrına xt660 süper moto şov yapıcak.
Yalıkavak Marina tarafında bir çay içtikten sonra Daha ilerilere gidiyoruz.



Derken Dodo Beach'e geliyoruz yine Adem Abi'nin mekanlarından bir tanesi.Küçük bir uçurum.













3 saattir geziyoruz ama çok hızlı geçti.Güneşin sıcaklığı yerini ayaza bırakmaya başladı.Adem Abi de 20:00 de mesaiye başlıyor daha yemek yiyecek.Ne kadar istemesemde dönüş yoluna düşüyoruz.2 km gittikten sonra benim lastik garip davranmaya başlıyor, yolda 3-4 kere bakıyorum inmemiş.
Derken iyice havası iniyor patlıyor.İlk defa lastiğim patladı elimde sadece motorla verdikleri anahtarlardan başka birşey yok.Adem Abi'ye bakıyorum abi ben ne yapıcam diye.4 cm çivi girmiş.Sağolsun hemen evden çakmak girişi ile çalışan pompa, eski titanının iç lastiği alet edavat ne varsa alıp geliyor.Ben tabi çok üzüldüm Adem Abi'nin işe geç kalmasını istemezdim, birde kendime kızdım cahil cahil çıkıyoruz yola alet yok edavat yok.
Allahtan Adem Abi hem tecrübeli hem delikanlı çıkıyor.Beni yolda bırakmadan ve elimi sürdürmeden herşeyi söküp takıyor.Şansımıza titan lastiğide tam denk geliyor.Yusuf Hayaloğlu demiş '' hani derler ya kalıba döksen beş adam eder.Aynen öyle''.Bu durumdan sonra aklıma ilk gelen cümle bu oluyor.Adem Abi çok sevildiği bir kardeş kazandı bu akşam.Hakkını helal et abi.7/24 her telefonda bir kontakta max 20 dakikada yanındayım.::fool::
Bugüne kadar geçerdiğim en kötü gül olmasına ramak kalmıştı.
