Bodrum'da küçük bir tanışma, kaynaşma, 50 km gezi

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Merhaba değerli mt tutkunları,

Bugün uzun zamandır forumda tanışıp telefonlaştığımız, fakat bir türlü havalardan ötürü kısmet olmayan bir buluşma gerçekleştirdik.Değerli Adem Abi ile tanışma şerefine nail oldum.(Adem80).Adem abi 14:45 gibi iş yerime geldi bir çayımı içti, daha sonra mesaim bitince çıktık biraz gezip kaynaşmaya.::gazla::









Güneşli ve güzel bir hava vardı.Turgutreis sahilinde biraz sohbet edip güneşlendikten sonra Gümüşlük üzerinden Yalıkavak'a gittik.Yolda Adem Abinin bana göstermek istediği tepelerden birine gidiyoruz.Manzara enfes, hava zaten harkulade.Her kontağı kapatmada ben Adem Abi'yi soru yağmuruna tutuyorum, nede olsa o tecrübeli ben daha çaylak.Öğrenecek çok şeyimiz var.







Adem Abi tek tek gösteriyor hangisi bizim hangisi Yunan adası.Kos'un beyaz evleri taaa buradan görünüyor.



Yalıkavak yolu adeta cross pistine dönmüş en son geldiğimden bu yana, yaklaşık 12-15 kamyon soladık o yollarda.Adem Abide maşallah tam süper moto adamı vericeksin alrına xt660 süper moto şov yapıcak.
Yalıkavak Marina tarafında bir çay içtikten sonra Daha ilerilere gidiyoruz.






Derken Dodo Beach'e geliyoruz yine Adem Abi'nin mekanlarından bir tanesi.Küçük bir uçurum.



























3 saattir geziyoruz ama çok hızlı geçti.Güneşin sıcaklığı yerini ayaza bırakmaya başladı.Adem Abi de 20:00 de mesaiye başlıyor daha yemek yiyecek.Ne kadar istemesemde dönüş yoluna düşüyoruz.2 km gittikten sonra benim lastik garip davranmaya başlıyor, yolda 3-4 kere bakıyorum inmemiş.

Derken iyice havası iniyor patlıyor.İlk defa lastiğim patladı elimde sadece motorla verdikleri anahtarlardan başka birşey yok.Adem Abi'ye bakıyorum abi ben ne yapıcam diye.4 cm çivi girmiş.Sağolsun hemen evden çakmak girişi ile çalışan pompa, eski titanının iç lastiği alet edavat ne varsa alıp geliyor.Ben tabi çok üzüldüm Adem Abi'nin işe geç kalmasını istemezdim, birde kendime kızdım cahil cahil çıkıyoruz yola alet yok edavat yok.

Allahtan Adem Abi hem tecrübeli hem delikanlı çıkıyor.Beni yolda bırakmadan ve elimi sürdürmeden herşeyi söküp takıyor.Şansımıza titan lastiğide tam denk geliyor.Yusuf Hayaloğlu demiş '' hani derler ya kalıba döksen beş adam eder.Aynen öyle''.Bu durumdan sonra aklıma ilk gelen cümle bu oluyor.Adem Abi çok sevildiği bir kardeş kazandı bu akşam.Hakkını helal et abi.7/24 her telefonda bir kontakta max 20 dakikada yanındayım.::fool::

Bugüne kadar geçerdiğim en kötü gül olmasına ramak kalmıştı.

 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Pehhh, kara kışın ortasında memlekete bak ::145:: bir de ayaz falan diyorsun Murat :mrgreen: O lastik işi de olmasaymış :/

Fotoğrafa bakılırsa yanında gözü kapalı lastiği söküp takan Adem abimizin olmasıyla ucuz atlatılmış, daha temkinli olmak gerektiğini hatırlatan uygulamalı bi tecrube olmuş sadece :)

Çok güzel gezi olmuş, fotoğraflar, paylaşım, emek için :rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
ulem adamların dağlarında bahar var
ben halen termal içlikle arabada donuyorum
güzel gezi olmuş tekerinize sağlık
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Teşekkürler gerçekten iyi bir ders oldu.Cumartesi akşamı saat 18:00 yalıkavakta lastikçi bulamazdım.Zaten 3 km yakınımdan servis bile geçmiyor bildiğim kadarı ile.Ben ne cahillikle kız arkadaşımı alıp 2000 e yakın km gezmişim bilmiyorum vallahi.

Memleket şahane şahane olmasınada 10 haftadır hep haftaiçi güllük gülüstanlık, pazar izinde yağmurlu ağır küfür eder oldum artık.Ama motosiklet gerçekten bir tutku ufak cc de bile.Ve aynı tutkuya sahip insanlarla ve eğer birde senden daha deneyimli bir insanla geziyorsan çok başka güzel.Yarın tüm gün yatsam koymaz o kadar keyif aldım
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
koluna, eline sağlık muratçım. Evet arkadaşlar murat arkadaşımında yazdığı gibi buluştuk, gezdik, kaynaştık. Murat benım wolf u test etti, bende cb 125 i test ettim. Değerlendirmelerimi cb 125 topiğine yazdım. Ordan okuyabilirsiniz. Murat arkadaşımızla tam ayrılacağız, motorları geri değiştik, gidiyoruz, karanlıkta çöktü, muratın lastiği patladı. Tabiki orda bırakamazdım. Titanın samriyelli lastiği söke taka baya tecrübem var. Eve gidip takım taklavat aldım geldim, çakmaklıkla çalışan pompa almıştım, çok işimi gördü. Her motora bi çakmaklık ve çakmaklıkla çalışan pompa tavsiye ederim. Çok güzel şişırıyor, 6 amperlik aküyle bile. karanlıkta sokak lambası altında yaptım lastik tamirini. Yapamasaydım bile murat arkadasıma verirdim benim motoru, alırdım cb yi, bikac gün sonra yaptırırdım, gelir alırdı motorunu. Misafir yolda bırakmaz. Kim olsa bırakmaz. İşede geç kalmadım murat. Yani sıkıntı yok. Beraber daha çok gezeriz inşallah murat. :cat:
 
Katılım
4 Ara 2007
Mesajlar
206
MaşaAllah SunhanAllah diyelim, nazar'lardan kem göz'lerden arındıralım. :mrgreen: Tam kaynaşma ortamı olmuş, umarım devamları gelir, çoğalarak! ::sas:::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sağol beter böcek. Tüm mt ci arkadaşlarla kaynaşmak boynumun borcu :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
delikanlı adamsın adem abi::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::

teşekürler :) ama yaş kemale eriyo artık. 33 bu sene. Delikanlı olan murat arkadaşım. Daha 22 yaşında. Huy olarakta delikanlılık varmı bilmem ama insanlığımızı unutmayız. Sağol.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
oo yumurtaya bak len elinden her iş geliyor maşallah:queen:
güzel gezi olmuş tekerinize sağlık :)
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
arkadaslar buralarda hava 16-17 derecelerı buldugunda bursa mt dekı arkadaslarla bulsup boyle kacamaklar yapıyoruz.daha ustundekı sıcaklıklarda zaten uzun km lı yollara cıkıyoruz.gezelım gorelım kaynasalım tadında bı gezı olmus kanımca.ne guzel.gercekten cok hosuma gıttı.:flower:zaten motorcu adamın cana yakın olmasıda belkıde bu sebepten degılmıdır.:thumleft:benım şahsi kanaatım motorcuların ozel bıreyler oldugudur.bılmem ne derece haklıyım.:thumleft:gecen yıl bodruma geldım ama kısıtlı zamanla yarıstıgımdan sadece sehır merkezını ve barlarını gezebıldım.topu topu 6-7 saat kalabıldım bodrumda.tekrar gerı donuse gecmıstım.:pr:fakat bu yıl daha zaman ayırmak ıstıyorum hatta bodrumda turızm ısıyle ugrasan akustık turızm sahıbı yakınen arkadasım gelıp gıttımı duydugunda cok sıtem etmıstı.:thumleft:fakat bu geldıgımde artık kardesım ahmet var murat lada tanısmak sunnetten cıkıp farz a gectı artık.ne dıyeyım arkadaslar. YOLLARDA VE GÖNÜLLERDE BULUSMMAK UMUDU ILE.:flower:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arkadaslar buralarda hava 16-17 derecelerı buldugunda bursa mt dekı arkadaslarla bulsup boyle kacamaklar yapıyoruz.daha ustundekı sıcaklıklarda zaten uzun km lı yollara cıkıyoruz.gezelım gorelım kaynasalım tadında bı gezı olmus kanımca.ne guzel.gercekten cok hosuma gıttı.:flower:zaten motorcu adamın cana yakın olmasıda belkıde bu sebepten degılmıdır.:thumleft:benım şahsi kanaatım motorcuların ozel bıreyler oldugudur.bılmem ne derece haklıyım.:thumleft:gecen yıl bodruma geldım ama kısıtlı zamanla yarıstıgımdan sadece sehır merkezını ve barlarını gezebıldım.topu topu 6-7 saat kalabıldım bodrumda.tekrar gerı donuse gecmıstım.:pr:fakat bu yıl daha zaman ayırmak ıstıyorum hatta bodrumda turızm ısıyle ugrasan akustık turızm sahıbı yakınen arkadasım gelıp gıttımı duydugunda cok sıtem etmıstı.:thumleft:fakat bu geldıgımde artık kardesım ahmet var murat lada tanısmak sunnetten cıkıp farz a gectı artık.ne dıyeyım arkadaslar. YOLLARDA VE GÖNÜLLERDE BULUSMMAK UMUDU ILE.:flower:
sağol mutlu arkadaşım. Ben şehir içi gezmelerini pek sevmem. Kalabalık sıkar beni. Doğa, manzara gezileri hoşuma gider. Dağa tırmanma falan. Hani kross veya enduro iyi gider o yollara ama şuan krosumda enduromda, 125 rr ım da wolfüm. :)
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
benımde kastım sehırıcı degıl zaten ademım.sadece bulusmalar belırlı merkezlerden yapılıyo.bursa mt 780.-785.810. sayfalara bakarsan demek ıstedıgımı dahada ıyı anlayacaksın.bızzat katıldım bu gezılere.grı salco benım mont kahve rengı.150 kılo olan benım ıste canım.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
arkadaslar buralarda hava 16-17 derecelerı buldugunda bursa mt dekı arkadaslarla bulsup boyle kacamaklar yapıyoruz.daha ustundekı sıcaklıklarda zaten uzun km lı yollara cıkıyoruz.gezelım gorelım kaynasalım tadında bı gezı olmus kanımca.ne guzel.gercekten cok hosuma gıttı.:flower:zaten motorcu adamın cana yakın olmasıda belkıde bu sebepten degılmıdır.:thumleft:benım şahsi kanaatım motorcuların ozel bıreyler oldugudur.bılmem ne derece haklıyım.:thumleft:gecen yıl bodruma geldım ama kısıtlı zamanla yarıstıgımdan sadece sehır merkezını ve barlarını gezebıldım.topu topu 6-7 saat kalabıldım bodrumda.tekrar gerı donuse gecmıstım.:pr:fakat bu yıl daha zaman ayırmak ıstıyorum hatta bodrumda turızm ısıyle ugrasan akustık turızm sahıbı yakınen arkadasım gelıp gıttımı duydugunda cok sıtem etmıstı.:thumleft:fakat bu geldıgımde artık kardesım ahmet var murat lada tanısmak sunnetten cıkıp farz a gectı artık.ne dıyeyım arkadaslar. YOLLARDA VE GÖNÜLLERDE BULUSMMAK UMUDU ILE.:flower:

Başım gözü üstüne buyrun gelin abi.Gelmeden özelden yazın gerisini bize bırakın :).Bodrum her ne kadar gece hayatı ile tanınsada aslında doğası ile seviyor yerlileri.Ben buranın havasına aşığım.Akustik dediğiniz bildiğimiz Akustik turizm taşımacılıksa baya kaliteli ve büyük firmalar kendileri.Bodrumun girişinde ilk ışıktatır önünden geçmeden Bodruma giremezsiniz zaten :mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
apaci adem degılmı bu bızım tokatcıylan piyasa yapmış güzel gezı olmuş teker patlamalı eksın lı bır gezı olmuş
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Tebrikler arkadaşlar güzel bir gezi ve paylaşım olmuş , emeğinize sağlık .
Adem senden bir ricam olacak ! , şu elektrikli lastik şişirme pompasını ve bağlantıyı yaptığın çakmaklık düzeneğini ( bağlantılı şekli ile ) fotolayıp bizlerle paylaşırsan çok iyi olur , markası nedir ? kaç paradır ? merak ettim .
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
bodrum bodrum.2 yılım geçti o güzel kasabada meteoroloji üstü Çomça Manzara Otel de 2003 subat-kasım arası ön büro da çalıştım, 2004 mart-kasım heryerinde tur rehberliği yaptım.şimdi fotoğrafları görünce anılarım canlandı.ne güzel memlekettir canına yandığımın...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Tebrikler arkadaşlar güzel bir gezi ve paylaşım olmuş , emeğinize sağlık .
Adem senden bir ricam olacak ! , şu elektrikli lastik şişirme pompasını ve bağlantıyı yaptığın çakmaklık düzeneğini ( bağlantılı şekli ile ) fotolayıp bizlerle paylaşırsan çok iyi olur , markası nedir ? kaç paradır ? merak ettim .

çok basit abi. Bi tane araba çakmaklığı alıyosun, bi ucunu akünün artı ucuna, diğer ucunu eksi ucuna bağlıyosun. Artı ucu kablo arasına sigorta da koyabilirsin. Ne olur ne olmaz diye. Benim çakmaklık depo altı, benzin ceşmesinin sağ tarafında. İçte yani. Akü yan kapağını sökünce akünün sol üstünde. Karburatöre doğru bakıyor. Hatta ilk aldığımda fatih çakmaklık var motorda demişti. Tam 1 ay göremedim. Bulamadım çakmaklığı. Akü kapağını açınca tesadüfen gördüm orda olduğunu. Yani çakmaklığı ben takmadım. Sadece tofaş çakmaklığı alsanız yeter. Bide sigorta. Taş çatlasa 20 tl ye maal olur. Cepten foto atamıyorum. Sadece çakmaklığa uygun bi yer bulmak, güzelce oraya monte etmek yeterli. Aküden bi artı bide eksi çektınmi tamamdır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst