İstanbul - Çanakkale 320 km.

Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Nihayet geldim. Sıcağı sıcağına konuyu yapıştırayım dedim.
Etkinlik Duyuruları bölümünde bahsettiğim yolculuğumu gerçekleştirdim. (İstanbul - Tekirdağ - Malkara - Keşan - Gelibolu - Eceabat - Kilitbahir - Çanakkale).
Bu sabah 08:30 da Mahmutbey gişelerden KGS dıtlatmasıyla asıldım gaza...
Selimpaşa Pita'da motorumun karnını doyurdum. Son diş yanıp sönüyordu benzin göstergesinde.


AYDIK tesislerinde kendi karnımıda doyurdum.



Üstüne birde çayla cila çektim...

Düldül tam tekmil beni bekler...















Keşanda tekrar benzin aldım.

Keşan - Gelibolu arası mola. (İyiki akşamdan dondurucuya sallamışım pet suyu. Çok terledim sıvı kaybettim.)









Bundan güzel dinlenme tesisiolur mu? İzzet ikram yok ama doğa var huzur var...



Deniz gözüktüüüü...





Eceabata yaklaştım...

Fotoları telefondan çekiyorum. Dik durmuyor meret (Yanlış anlaşılmasın :)). Sonunda bir duvarın üzerinde eldivenimle tripod yapıp kendimi çekmeyide başardım...

Artık feribottayım. Kilitbahir - Çanakkale Alınteri feribotu 250cc altı için 4 tl. 250cc üstü 8 tl miş. Devletin ÖTV vergi sistemini örnek almışlar kendilerine herhalde, ilginç...





Sonunda evdeyim. Karakızan aşağıda dinlensin bakalım.


Yolculuğumda çok şükür herhangi bir sıkıntı yaşamadım. 08:30 da yola çıktım. 15:00 de evdeydim. 1 Saat yemekli ana mola verdim. Diğerleri foto çekmek su içmek için küçük molalardı. Tekirdağ çıkışına kadar asfalt kalitesi gayet güzeldi. Sonrası malum yamalı türdendi. Aksi istikamette bir kaç büyük motorla selamlaştık. Kimbilir belki sizlerden biriydiler. Gelibolu' daki yol yapım çalışması hala devam ediyor. Mecburi istikametle gelibolu içini dolaşıyorsunuz.

Ne yaktı derseniz öyle ince ince hesaplamadım. Dünden 2-3 diş gösteriyordu depo. Sabah kayınçoyu Bahçelievlerden İkitelliye bırakıp yola koyuldum. Selimpaşa da depo yanıp sönmeye başladı. Fulledim 31 küsür tl aldı. Keşanda tekrar benzin aldım 28.55 tl. Şu an 3 diş kaldı. Genelde limitleri zorladım dip gaz. Ortalama 110 - 120 den aşağı pek düşmedim.

Aydik tesislerinin köftesini tavsiye etmem. Öyle ahım şahım bişey değildi. Neticede nimettir şükür olsun tabiki ama damak zevki olan gurmeler tekirdağı tercih etsin...

İyi forumlar. Tekeriniz düz bassın...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Tekerinize sağlık, amaçsız bile olsa bende uzun yola gitmek istiyorum ama ah şu işler :(
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş sen gidip geldinmi aynıgün
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Tebrikler paylaşım ve anlatım için teşekkürler :rendeer: iyi olmuştur havanız değişmiştir bence biraz :cat:
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
79
Parca bekleten honda utansın ya cok sinirim bozuldu ya, benim yerim ev degil yollar olmalıydı şimdi :( Tekerin duz bassın hocam allah nice geziler nasip etsin kazasız.
Benim motor bi gelsin gezi fotosuna bogacam sizi :)
 

isg

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
114
güzel gezi olmuş bu sıcaktada iyi dayanmışsınız tebrikler.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
Harika iyi yol yapmışsın sicaklarla aran nasıldı ? Seyir halindeyken yani bende 10 güne kadar memleketim uşağa gidicem de çanakkale güzergahını kullanicam..
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
499
Motosikleti
Bmw R 1300 Gs
güzel gezi olmuş tekerleklerin daima dönsün
 
Katılım
26 Eyl 2007
Mesajlar
701
Hoşgeldinizde, o motorla yollar uzamıştır be.

GTS ile tecrübe etmiştim.
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Harika iyi yol yapmışsın sicaklarla aran nasıldı ? Seyir halindeyken yani bende 10 güne kadar memleketim uşağa gidicem de çanakkale güzergahını kullanicam..

Sağolun teşekkürler.
Sıcaklık seyir halinde iken pek dert değil. Montun sırt ve üst göğüs havalandırma fermuarlarını açınca idare ediyor. Ha birde kol fermuarını açıp bileklerden cırt cırtı kapatmalı. Ama durunca hemen üstündekilerden kurtulmak istiyor insan. Belliğin silüetide t-shirt te terden resim baskısı gibi çıkıyor. :)
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
54
Selamlar Arkadaşım , yav bu kadar ortak nokta olamaz :)) Aynı gün saat 9 da bende çatalca gişelerinden otobana çıktım , Mola verdğin tesis (YAYOBA) da 10:40 da molamı verdim , oturup çay içtiğin sandalyede bende çay içtim ( aynı sandalyede =)))) ) deponu bir 31 bir 28 almış , benimde bir 27 birde 30 aldı :)) bende hep 100-120 gittim , bende kilitbahirden geçtim ve 4 tl verdim =)) Sadece ortak olmayan yön sen keşanda depo fullemişsin ben gelibolu shell de fulledim :D walla resimlere bakarken kendimi gördüm orda eline emeğine sağlık tekerin düz bassın ;) çanakkaleden selamlar..
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
Selamlar Arkadaşım , yav bu kadar ortak nokta olamaz :)) Aynı gün saat 9 da bende çatalca gişelerinden otobana çıktım , Mola verdğin tesis (YAYOBA) da 10:40 da molamı verdim , oturup çay içtiğin sandalyede bende çay içtim ( aynı sandalyede =)))) ) deponu bir 31 bir 28 almış , benimde bir 27 birde 30 aldı :)) bende hep 100-120 gittim , bende kilitbahirden geçtim ve 4 tl verdim =)) Sadece ortak olmayan yön sen keşanda depo fullemişsin ben gelibolu shell de fulledim :D walla resimlere bakarken kendimi gördüm orda eline emeğine sağlık tekerin düz bassın ;) çanakkaleden selamlar..

Kardeş 17 Mayıstan beri sesleniyorum. ( http://www.motosiklet.net/forum/etk...i-planliyorum-eslik-etmek-isteyen-var-mi.html ) keşke önceden iletişimimiz olsaydı da beraber gazlasaydık ne güzel olurdu...
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
keşan'dan sonra korudağ'ı indikten sonra gelibolu'ya kadar yolda herhangi bir sorun/çalışma var mı?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günü birlikmi yaptiniz bu geziyi?
 
Katılım
25 Ocak 2010
Mesajlar
268
Çanakkale güzel memlekette İstanbul'dan gidiş yolu Tekirdağ'dan sonra yolu kötü, yoldan usandım resmen :) Güzel gitmişsiniz tebrik ettim.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
valla benim makinayla bi uzun yol yapma niyetim var ama daha kısmet olmadı :silent:
en kısa zamanda bende bi istanbul-ayvalık ve ya istanbul-çanakkale yapasım var.
maşalklah tekerinize sağlık...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst