Rüzgarı arkamıza aldık(toroslar)

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
13 mayıs 2012.herkes ermeneğe gitmiş bizde çıkalım toroslara dedik.
iki çinli iki türk .iki günlüğüne medeniyet denilen tek dişli canavardan uzaklaşalım (aralarda yorum yapmaya vaktim olmadığından genel olarak yazıyorum,konyadan çıktık apa barajı civarından bozkıra oradan çağlayan,dere,sorkun kasabalarından geçip akşama torosların kucağına atladık.pazar sabahı bir arkadaşında katılımıtyla üç çinli üç türk olduk.bulunduğumuz yerden 25 km sağ tarafa giderek alacabele çıkalım dedik son noktalarda oluşanb göl nedeniyle geri döndük tekrar sol tarafa 40 giderek sarıot yaylasından bozkıra geçelim dedik sarıot gölü okadar taşmışki geçmek mümkün olmadı,tilkinin hesabı tekrar orta yollardan geldiğimiz yere döndük .ortalama 350 km yoldu150 km si sadece keçi yolu yada yol olmayan yerlerdi pazar akşamı saat 8 gibi konyaya kendimizi zor attık.ama tabiatın uyanışını görmek herşeye değdi.varsın bana deli desinler yine giderim yine giderim. buyrun hikayeme yorum sizin
int1.jpg


int2kopya.jpg


int3kopya.jpg


int4kopya.jpg


int5kopya.jpg


sssss3kopya.jpg


int6kopya.jpg


int7kopya.jpg


int8kopya.jpg


int9kopya.jpg


int18kopya.jpg


int19kopya.jpg


sssss2kopya.jpg


int20kopya.jpg


int24kopya.jpg


int28kopya.jpg


int29kopya.jpg


int31kopya.jpg


int34kopya.jpg


int35kopya.jpg


int39kopya.jpg


int40kopya.jpg


int41kopya.jpg


int41kopya.jpg


int43kopya.jpg


int45kopya.jpg


int46kopya.jpg


int49kopya.jpg


int50kopya.jpg


int51kopya.jpg


int52kopya.jpg


int57kopya.jpg


sssss5kopya.jpg


sssss7kopya.jpg


sssss8kopya.jpg


sssss10.jpg


sssss11.jpg


int59kopya.jpg


int61kopya.jpg


int62kopya.jpg


int64kopya.jpg


int65kopya.jpg


int66kopya.jpg


int67kopya.jpg


int68kopya.jpg


int69kopya.jpg


int70kopya.jpg


int71kopya.jpg


int73kopya.jpg


int74kopya.jpg


int75kopya.jpg


int76kopya.jpg


int77kopya.jpg


int78kopya.jpg


int79kopya.jpg


int81kopya.jpg


int82kopya.jpg


int84kopya.jpg


int85kopya.jpg


int86kopya.jpg


int87kopya.jpg


int88kopya.jpg


int90kopya.jpg


int90kopya.jpg


int93kopya.jpg


int96kopya.jpg


int97kopya.jpg


int99kopya.jpg


int100kopya.jpg


int101kopya.jpg

eldevar numunelik (çiriş,yarpız,karamlık,çiğdem ve unutulmaz bir macera.
bu arada not olarak ybr125 ile hiç çıkamadığım yokuşları vulture ile zorlanmadan çıktım...bir efsane motor(ybr) gözümde sıfır artık
..
paylaşımımla ilgilenen herkese şimdiden sonsuz teşekkürler
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yüreğinize tekerinize sağlık güzel resimler güzel bir paylaşım teşekkürler:rendeer:
yalnız bi yerden sora motorlara yazık olmuş yaw:)
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
179
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel yerler--güzel fotolar-çaylar filiz-
doğada olmak güzel
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
olay budur sayın abim güzel paylaşım yüreginizde güller açsın:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Benim memletimin insanı bir başka bakıyor yavvvv :p:p

Tekerinize Sağlık Hocam :cat::cat:

Hocam orlarda havalar nasıl ? :)

Pazartesi günüde bende Antalya'dan konyaya doğru bir yolculuk yapıcam memletimi özledim meram semalarında bir demlik çay içmenin vakti geldi..:bounce:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
çoğu resim kartpostallık. elinize ayağınıza tekerinize sağlık.
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
En güzel geziyi siz yapmışsınız. Toroslar gezisi böyle olur...
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
OSMAN dayı güzel gezi idi. bol çamurlu vede bol rezillik olmasıda bayakı keyıflı ıdı ybryı satman benım mc nın arkanda gelebılmende cok faydalı oldu. ama genede biraz arızalık farkıyla hep yine öndeydik... kamerana saglık gene beklerız buyur gel
 

isg

Katılım
26 Şub 2011
Mesajlar
114
Bu gezi sanki biraz enduro işi olmuş ama neyse motorlarınız hakkını vermiş. Paylaşım için teşekkürler. Bu arada yeni motorun hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileğiyle.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Ohh misler gibi gezmişsiniz maşallah elinize sağlık.

Paylaşım için çok sağolun.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
Fotograf makinenisin markası ney ve kaç megapixel merek ettim
nikon d60 10 mp.. sıfırı yok ikinci elleri 650 700 civarı.en küçük slr olarak biliniyor
slr merakın varsa slr makinaları tavsiye ederim ama kursuna gitmek şart dört ay oldu ben alalı hala tam kullanamıyorum.
..
güzel yerler, güzel gezi. size kros motor şart bence.
fusuy gardaş onuda aldım ama ayaklar yere değmeyince kullanamadım çok yatırdım.bu eşek sıpası gibi küçük olunca kontrol iyi oluyor

..........
paylaşımımı yorumlamaya değer bulan tüm arkadaşlara saygılar sevgiler.
 
Katılım
27 Şub 2012
Mesajlar
73
Bu ülkede yaşadığınız herhangi bir yerden çıkarak, kısa sürede binlerce cennetten birine varabilirsiniz. Motosiklet ruhunu bu yüzden seviyoruz. Bizi cennete götürdüğü için...
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
tekerlerinize sağlık sevgili dostlar.
aygırın ordan yukarı çıkıp dipsiz göle kadar gitmek
isterdim dosğrusu,yol açıldıysa.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
Gonullerde enduro yatinca, motosikletler scooter, commuter, racing ya da cruiser bile olsa farketmiyor :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Way way süper ya göstermeyin abi böyle fotolar içim kanadı gene cok güzeldi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst