Koray (Redmoon)'ın Nikahı için Konvoy Çağrısı

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Selamlar abilerim kardeşlerim.

Bu pazar (3 Ağustos) öğleden sonra saat 16:00 da Kocaeli Değirmendere'de abimin nikahı var.

Kendisi de bir motosiklet tutkunu olduğu için düğün konvoyunu da motosiklet ile yapmayı düşünüyoruz.

Pazar günü saat 3 te aşağıda verdiğim haritadaki noktadan konvoy yapacağız. Yol yapmak isteyen tanıdığım tanımadığım tüm arkadaşlar davetlidir.

Gelebilecek arkadaşlar bu konu altından yada özel mesajla bana veya Uğur Ak'a ulaşabilirler.

Şimdiden gelebilecek yada gelemeyecek tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum. Tekeriniz düz bassın Allah'a emanet.

Konvoy Kalkış Noktasının Adresi;

pvzJ0n.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Düğün Honda sponsorluğunda galiba ,Hayırlısı olsun Allah mesud etsin.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst