[M.T. İstanbul] Avcılar Sahilde Mangal Vaarrr 19 NİSAN PAZAR

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Saygıdeğer M.T. üyeleri enson caddebostan organizasyonundan sonra eve gece 1 de varmamdan yola cıkarak sıranın AVRUPA da olduğuna karar verdik.

19 NİSAN 2009 PAZAR GÜNÜ SAAT 16-30 17:00 DA AVCILAR E-5 TEKİ B.P İSTASYONUNDA BULUŞUP MANGAL YAPACAĞIMIZ MEKANA GİDECEĞİZ. GELMEK İSTEYEN İSTEMEYEN HERKESİ BEKLİYORUZZ:)


NOT: ARKADAŞLAR gelmek isteyip te motoru olmayanlar metrobüs vs vasıtalarla avcılar a ulaşınca 0534 639 92 40 bana ulaşsınlar motorlarla gelir alırız
TAM OLARAK İETT KAMPI DURAĞINDA İNERSENİZ YÜRÜYEREK DAHİ ULAŞIM SAĞLANABİLİR TABİ YİNEDE ARARSANIZ GELİR ALIRIZ





********************************************************
DİREKT SAHİLE GELECEKLER İÇİN MEKAN RESİMLERİ VE İZLEMELERİ GEREKEN YOL :cat:













 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bak oraya gelirim man gal yapılmaz hemşerim burda diye biri cıkarsa karışmam
zaten gecen hafta sucuklar elimizde patladı :)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
bu org. amacı geçen elimizde patlayan sucukları pişirmek zaten abicim yok avcılar bizim mekan yerim adamlar ısınmak için eteş bilşe yakıyolar kocaman :)
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
leeenn olmmm cocuklara kötü örnek olucazzz.. koymuşsun benim fotoyuu..:D ünlü oldumm ..

orası dümdüz bir yoll ve trafiğe kapalı bir alandırr..:)

geliyorumm bendee benimmm mekann ..tabikide orada olucamm..
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Selam dostlar
mekan avcılar sahılmı olacak?
tam mevkıı neresi? ılk okudugumda benzınlıkte sandımda;)

Bu arada avcılardan katılımda var siteye arkadaslar gelmek ıcın benım motorsuz kalmamımı beklemiştiniz bu zamana kadar?
Saygılar
mustafa
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
hello mello....

ulaaaannnn....

çok uzak orası yaa......

dur bakiim,gelebilirsem seve seve:wiinkk:

şimdi gördüm:(

saat 19:30-20:00 gibi..... çok erken benim için....
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
abicim biz bahçeşehirden avcılar dan kalkıp caddeye geliyoruz banu yengemiz yaprak dökümünü bile bırakıp gelicem dedi yani artık uzaklığı bahane etmeyinn :) avrupa yakası çok fedakar :) :cat:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Bende Motor olmadıgı ıcın Toplu surus zor olur benım ıcın ;) kosarak e faza 7 km yapıyorum saatte
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Ok su anda listeye yazmadım ama topigi okuyacagım bırde ırtibat teli iliştirseniz iyi olur bence topige son anda karar verip gelecek arkadaslar olur belki
geleyım motor ustunde ıkı foto cektıreyım ya ızın veren ollursa ezik kaldım buralarda:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst