- Katılım
- 23 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,470
- Konu Yazar
- #1
18/02/2007 tarihinde MANİSA GRUBU olarak hem toplantı , hemde haftasonu eğlencesi olarak bi mangal partisi organize ediyoruz.
Aile ortamında ve tadında olacak bu güzel haftasonu etkinliğine tüm dostlarımızı bekliyoruz...
Ayrıca bu eğlenceli haftasonu faaliyetine gelemeyen manisa grubu üyesi arkadaşlarımız o gün alınacak logo ile ilgili kararı kabul etmiş varsayılacaktır.
NOT: Katılım sayısı tam belli olmadığından alınacak kırmızı ve/veya beyaz et ve diğer malzemeler son saat temin edilecek. (genel masraf katılımcılar arasında eşit paylaşılacaktır)
YER: AKHİSAR-ZEYTİNLİOVA GÖLET'İ
irtibat için tel : 0 532 287 38 99



TARİH : 18/02/2007 PAZAR
SAAT : 12:00
KATILIM LİSTESİ...
LODOS+1
GÜRKAY+1
RACİNGİSKİ+1
MECİT+1 (hele şükür
)
BELİFELESS+1 (anam anaaaam :cherry: )
DONDURMANİA
DENİSSS125
FAVORİİ
LİNKİNPARK
MADBİKERMERT+1
SERRA45+1
deepimpact+1
kamberhan+100 :cherry:
Aile ortamında ve tadında olacak bu güzel haftasonu etkinliğine tüm dostlarımızı bekliyoruz...
Ayrıca bu eğlenceli haftasonu faaliyetine gelemeyen manisa grubu üyesi arkadaşlarımız o gün alınacak logo ile ilgili kararı kabul etmiş varsayılacaktır.
NOT: Katılım sayısı tam belli olmadığından alınacak kırmızı ve/veya beyaz et ve diğer malzemeler son saat temin edilecek. (genel masraf katılımcılar arasında eşit paylaşılacaktır)
YER: AKHİSAR-ZEYTİNLİOVA GÖLET'İ
irtibat için tel : 0 532 287 38 99



TARİH : 18/02/2007 PAZAR
SAAT : 12:00
KATILIM LİSTESİ...
LODOS+1
GÜRKAY+1
RACİNGİSKİ+1
MECİT+1 (hele şükür
BELİFELESS+1 (anam anaaaam :cherry: )
DONDURMANİA
DENİSSS125
FAVORİİ
LİNKİNPARK
MADBİKERMERT+1
SERRA45+1
deepimpact+1
kamberhan+100 :cherry: