Naked motor ilk kez kullandım. Boşuna yapmıyorlar grenajlari şimdi yaşayarak öğrendim. 200 falan hayal bu motorlarda. Ruzgar indirir valla yere . Z1000 o yüzden biraz sıkıntılı olabilir benim için.
Naked motor ilk kez kullandım. Boşuna yapmıyorlar grenajlari şimdi yaşayarak öğrendim. 200 falan hayal bu motorlarda. Ruzgar indirir valla yere . Z1000 o yüzden biraz sıkıntılı olabilir benim için.
Geri çağrılacak motosikletlerin çoğu ABD'de bulunuyor. Harley-Davidson, geri çağrılan motosikletlerde fren lambaları ve hatta arka frenlerde arızaya yol açabilecek bir elektrik devresi sorununun tamir edileceğini açıkladı.
Şirket, fren lambası devrelerinin egzozun yarattığı yüksek ısıya maruz kalabildiğini belirterek, bu sorunun fren lambalarında arızaya yol açabileceğini ifade etti. Sorunun aynı zamanda sıvı sızıntılarına ve arka frenlerin tamamen iflasına neden olabileceği kaydedildi.
Harley-Davidson, arızanın 2009 ve 2012 model yılları arasında üretilen Touring, CVO Touring ve Trike modellerde oluştuğunu bildirdi ve bu model sahiplerini geri çağırma ile ilgili olarak bilgilendireceğini söyledi. Harley-Davidson yetkili servislerinin sorunu ücretsiz çözeceği duyuruldu.
Şirket, arıza nedeniyle bugüne kadar sadece bir kaza meydana geldiğini açıkladı.
Muhtemelen yarın sürpriz bir motor deneyeceğim. Haberdar ederim sizleri.
harley de rüzgardan etkilenir, 200km hızları hayal etmemek gerekir bence.
Evet dediğim gibi vrsc bence cruiser gibi kullanılabilir sadece. Rüzgar felaket çarpıyor. Tipine aşık olup alınabilir belki. Mantık evliliği olmaz yani
aşık olduysan sorun yok... yakından incelersin, detaylarına bakarsın. (malum h-d)
bende mv ye aşıktım, motosikletime daha da aşığım... (büyük bir aşkla aldım! kötü huylarıda, eksi taraflarıda olsa vazgeçemiyorum)
Mv yede aşık olmazsan doyumsuz derler adama
diğer litrelik supersportlardan çok farklı, işçiliğide aynı şekilde!
mv kullanıyosan TR'de yalnızsın çünkü grubu, kullanıcısı pek yok...
allahtan birkaç kişi tanıyorum. bilgilerimizi paylaşıyoruz, fakat
mv de bazı yönlerde eleştirilir, sayabilirim bunları ufak detaylarda olsa...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:16 ----------
doyumsuzluk değil yani söz konusu...
bu arada brutale ye baktın mı hiç? vrsc ile arasında çok fark yok fiyat açısından...
Merak ettim neymiş eksileri. Bir agustada ben mi alsam. Ss düşünmüyorum ben açıkcası.
Şimdi bir tokat yerim belki ama brutaleyi tip olarak beğenmiyorum ben. Elektrik yok aramızda
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------
Neyse sürpriz olacaktı ama söyliyim. Yarın 1 ay kadar öncesine kadar hayalim dediğim ZZR1400 ü deneme şansım olacak. Arkadaşlar kesinlikle dene diyorlar. Alet süpermiş. Merak ettim bir bakıcam. Tamam ne alaka diyeceksiniz ama denemekte fayda olduğunu anladım ben motor işinde ;) 2012 modelinde abs, traction control, ve sürüş modları olduğunu duydum baya geliştirmişler.
doğrudur, deneme şansınız varsa deneyin tabiki +sı olur -si olmaz...
mv agusta da eleştiri olarak şunları belirtebilirim ki; grenaj astarları japonların ki gibi değil...
alüminyum bazlı örgü kaplamalar var ısı-su çamur pislik gibi durumlarda çabuk aşınıyor, 1 kere ısıyı yediğinde zaten soyulmaya başlıyor astarı
ve eksoz ısısını koruyan kaplamalarda yüksek devir ve ısıya maruz kaldığından deformasyona maruz kalıyor bunların yanında ise
çelik fren hortumlarının köklerinde ki kaucuk tapalar çabuk deforme oluyor, eksoz orta borudaki (dış bölge) korumasının cıvataları fırlatıp atıyor yüksek devir ve hızlarda ( pul ve loctite gibi şeylerle hallettim) hassas bir motosiklet bakım ister sürekli... (her motosiklet gibi) akü sorunu yaşanıyor, ve keşke sürüş modu seçenekleri daha fazla olsaydı dedirtiyor! ayrıca ABS yok, ön fren gayet iyiyken arka freni çok zayıf! sadece öne takviye amaçlı yapılmış (aşırı motor sıcaklığından ve trafik yoğunluğunda frende boşalmalar olabiliyor) hava filtresi süzgecini fabrika garantisinde değişmesi gerektiği söylendi, bende parçayı aldım fakat değiştirmedim henüz bir sorunda yaşamadım! ayaklığından şikayetçiyim japonlar gibi değil... heran kurtulabilir (iyice kontrol etmek gerekir park halinde) bir sürü daha sayabilirim... ama vazgeçemeyeceğim kesin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------
s modunda motosikleti daha iyi kullanıyorum fakat rain moduna aldığımda kalkışlarda yığılma stop etme gibi zaman zaman yaşıyorum (psikolojik mi bilemicem tabi) sanki debriyaj hassasiyetide değişiyor gibi. fakat idrak ettiğiniz, alıştığınız sürece tamamen sizin insiyatifinizde bir motosiklet. 2 kere tehlike atlattım çok ilginç
Modlar alışkanlık gerektiren bir konu sanırım. Tehlikeden uzak olalım... Amin...
uzak olmama rağmen kadıköy-feneryolu ışıklarda bağdat cd. sinde kırmızı ışıkta dururken 2 köpek ablukaya aldı beni
tam yeşil yandı geçicem kaval kemiğimden kaptı bir tanesi öyle bir sarstı ki motoru ve beni! koparacağı yerden vazgeçtim kaçmaya çalısırken
motosiklet şaha kalktı... bir iki derken sonunda bıraktı beni fakat 3. şahlanmada atıcam kendimi dedim (motorun üzerinde ikibüklüm oldum düştüm düşecem kavrayamıyorum artık)
nasıl olduysa debriyaj elime geldi sıktım ve motor sakinleşti kafa yere çöktü devam ettim.
2. tehlikeyide bizim burda bir rampa var evlere şenlik, aşağı doğru inerken debriyajı bıraktım 1. viteste salıyo nasıl olsa diyerek bir an yavaşlamam gerekti frene dokundum ve stop etti
arka teker viteste kalınca tabi kilitlendi ve kaymaya başladı rampa aşağı 10m gittim sonra marşa basıp debriyajı sıktım toparladım tekrar giderken... çok komikti ama...
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------
bu atlattıklarım motosikleti aldığım ilk haftalarda yaşandı birazda talihsizlik diyelim.
Oooo ikisi de çok sakatmış. İyi fazla panik yapmadan halletmişsiniz. Motorun şahlanması hiç başıma gelmedi. Gelmesinde aman!!
yok eğlenceli oluyor, kafam çalışmaya başlıyor o anda
panik heyecan yapmaya kalksam çok lüks kaçar
vrsc de şahlanma olmaz, zzr14 te aşırı abartmadıkça şahlanmaz, şasileri uzun.
hayabusa- zzr gibi motosikletler le tek teker yapmak ve gitmek oldukca zor 1. veya 2. viteste (2 oldukca zor...)
ayrıcada gereksiz! ancak ve ancak gp veya superbike ta tek tekere kaldırıp rota açısını değiştirmeye yarıyor virajda...
Bu arada yeni kasa zzr şubatta geliyormuş zmoto ya.
600lük ss te şahlanma falan olmamıştı hiç. Köpeklerle aram iyidir
köpeklerle benimde aram çok iyide işte istisnalar oluyor bazen
yeni zzr14 güzel oldu evet, hakikaten güzel! hayabusa halt etmiş yanında.
Hayabusa da iyi bir alet efsane olmuş ama biraz gelişime ihtiyacı var. Yakında ondada görürüz yenilikler. Bir de çok yuvarlak hatlı kuyruktan ön grenaja kadar... Top gibi mübarek.
ZZR yi bugün kar yağışı yüzünden test edemedim malesef. Artık başka bir güne kaldı.
bana kalırsa ybr 125le biticek bu iş
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)